1.4

11.6K 417 55
                                    

Medyadaki şarkıyı ben yazarken dinledim sizde okurken dinleyebilirsiniz :)

Anonimden

Hazal'a attığım mesajlardan önce Ali şerefsiziyle konuşmuştum. O tüm gerçekleri benim yüzüme kağıt gibi çarparken bense sahile geldim. Gecenin bu vaktinde az buçuk insan vardı.

Kayalıklara çıktım ve üç yıldır yaptığım gibi yine tüm duygularımı ona değil, beni koşulsuz dinleyen denize anlattım.

"Neden?" diye bağırdım. "Neden bu kadar acı veriyor onu sevmek?" Sonra yüzümde buruk bir gülümsemeyle devam ettim. "Ama olsun. Ben ondan gelen acıya bile aşığım."

Derin derin nefes aldığım sırada yanağımın ıslandığını fark ettim. Ağlıyordum, hemde ilk kez o olaydan dört yıl sonra...

"Neyine bağlandım ki bu kadar, bana bakmayan gözlerine mi, dokunamadığım altın sarısı saçlarına mı yoksa benim olmayan kalbine mi? Bence ben her şeyine aşık oldum senin."

"O gece seni gördüğümde vazgeçtim buradan atlamaktan. Oysa ben buraya geliyordum hızla. Belki sen olmasan hayatta değildim. Bu boktan hayatı yaşamıyor olurdum." İçimdekiler o kadar birikmişti ki artık sanki karşımda ki oymuş gibi konuşuyordum.

"Sen... Sen geldin sonra. Tesadüfler oldu, bir çok kez." Aklıma o anılar geldi bir anda. Anlatmaya başladım. Sanki gözlerine bakarmışçasına...

"İlk gördüğüm zaman ölen kız kardeşime o kadar benziyordun ki aklımı kaçıracaktım nerdeyse. Ben ona hep sarışın derdim. Seni görünce içimden hep sarışın diyesim gelirdi. Bir çok kez bunun hayalini bile kurdum. En azından ağzımdan çıkmasa da benim söylediğimi biliyor olman müthiş bir duygu."

Titrek bir nefes verirken kayalara oturdum ve ağlamaya devam ettim. Bu sırada geçmiş gözümün önünde beliriyordu.

2 Mayıs 2018

Hızlı ve seri adımlarla sahile ilerliyordum. Emindim, bu sefer fişimi tamamen çekecektim. Kimse beni durduramazdı.

Elimdeki kağıtta yazanlar doğruydu ve benim kardeşim bir psikopat yüzünden ölmüştü. Bana bir anlık kalp krizinden dediklerinde inanmıştım. Demek ki yanılmışım.

Babam kardeşimin ölümünden sonra bizi terk edip gitti. Zaten bir bahane arıyordu gitmek için. Annemle ben kalmıştık bir tek. Ama ben artık bu hayatta yaşamak istemiyordum. Gidiyordum işte belki de bu son görüşümdü tüm buraları.

Hızla ilerlemeye devam ederken bir kız tuttu kolumdan. Ona döndüğümde adeta büyülenmiştim. Kumsal diyemedim dönüp. Çünkü o değildi, biliyordum. Ama...Ama acayip benziyordu. Tıpkısının aynısıydı. Aynı yeşil gözler, aynı sarı saç, aynı buğday ten ve aynı yüz hatları...

Bana bir şeyler söylüyordu ama ona o kadar odaklanmıştım ki duymuyordum. "Beyfendi?" Bir an kendime gelip cevap verdim. "Efendim?"

"Duymuyor musunuz? Kağıtta ki adresi biliyor musunuz acaba?" Gözlerimi zar zor ondan çekip kağıda baktım. Bilmediğim bir adresti. Kafamı 'hayır' diye salladım. Konuşamıyordum bile.

Kız somurtarak yürümeye devam etti. O an içimden bir ses onu takip et diye beni dürttü. Uzun bir süre ikilemde kaldım. Sonra içimdeki sese uyup onu takip ettim.

2 Mayıs 2021

Aklıma anılar gelince gülümsemeden edemedim. Onu çok seviyordum hem de çok. Onu Ali pisliğine bırakmayacaktım. Kalbini kırmasına asla izin vermeyecektim. Deli gibi korkuyordum onun kalbi kırılacak diye.

Oturduğum yerden kalktım ve bugün kız kardeşimin ölüm yıl dönümü olduğu için arabama bindim ve mezarına doğru sürdüm.

Bir saat önce

Ali beni neden buraya çağırdı bilmiyordum. Siz Ali kim diye soracak olursanız o bizim okulun basketbol takımının düzenini bozan kişi. Geri zekalının teki açıkçası.

Biraz daha beklemeye başladım. Gelmeyince kalkıp gidecekken arkamdan biri elini omzuma atıp beni kendine çevirdi bu Ali'ydi.

"Dostum nereye böyle daha yeni geldim." Pişkince gülerken bir tane patlatmak istedim ama yapmadım.

"Ne var Ali? Neden çağırdın beni?" Ali nedensizce gülmeye başladı. Delirdi herhalde.

"Direk konuya gireceğim. Senin Hazal'dan hoşlandığını biliyorum. Gözlerinden okunuyor zaten. Her neyse işte, birbirimizi sevmediğimiz açıkça ortada. Bense seni kırmızı çizginden vuracağım."

Ona en anlamaz bakışlarımı atıyordum. Ne diyordu lan bu çocuk?

"Anlamadın tabi. Zaten seni görmüyor bile. Boşa bekliyorsun. Kısacası Hazal'ı önce kendime aşık edeceğim sonra ise terk edeceğim."

Ali'yle biraz oratlığı karıştıralım bakalım. Bu arada bilin diye söylüyorum basketbol takımında bizim erkeklerin hepsi var.

Bugün attığım ikinci bölüm yazarınız dayanamadı bu bölümün kalmasına sldmdkndkdd.

Yorumlar beni gerçekten mutlu ediyor. Sizin düşüncelerinizi bilmek istiyorum lütfen yorum yapın ve oy verin.

Şimdiden teşekkürler ❤️❤️❤️

Sarışın || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin