5.2

4K 191 21
                                    

Sınıftakiler yavşar biçimde 'prenses' diyerek birbirleriyle dalga geçtikleri zaman aklıma Ali geldiğinde, gülmemek için kendimi tutarken benim sıfad ül eşgal jdbhjfgffft

Başlayalımm


Hazal Kaya

"Evet arkadaşlar Deniz vuruldu hepimiz kahrımızdan ölüyoruz şuan. Ha birde okulların açılmasına son bir hafta kaldı." 

Efe eline aldığı kamerasıyla olay yeri inceleme ekipleri gibi Deniz'in evini geziyordu. "Kapat oğlum şu kamerayı bir." Efe Deniz'e ters ters baktı. "Benim takipçilerim ne kadar artıyor senin haberin var mı ha?" 

Efe'nin youtuberlık hayalleri tam gaz devam ediyordu. "Efeaşkım bence bu pek parlak bir kariyer değil gibi." Bana muz yiyen keçi görmüş gibi baktı. "Duymamış olayım." Kameraya geri döndü.

"Görüyor musunuz arkadaşlar bunların, beni sizden ayırmak için yapmadıkları şey kalmadı, protesto başlatın her yerde!" Emre alayla güldü. "Kim bakar senin youtube hesabına Efe." 

"Size ne ya heves etmiş çocuk bırakın yapsın." Deren hangi tarafta olduğunu belirtircesine sözlerini söyledi. Aslında Efeaşkım'ı rezil etmek fena fikir değildi. 

"Aynen ya bırakalım yapsın yapacağını." Efe anında yanıma gelerek kolunu omzuna atıp bana sarıldı. "Ya sen parti kur oy verelim başkaaaan." Omzuna vurdum salağın.

"Sıla'yla Rüzgar'a ne oldu bilen var mı? Araları bozuk gibi." Doruk'un sorusuyla dün konuştuğumuzda sesinin kötü geldiğini anımsadım. 

"Dün biraz morali bozuk gibiydi bir şey olduğu kesin aralarında." diyerek fikrimi belirttim. Efe sonunda kamerasını kapatıp yanımıza geldiğinde Deniz yattığı yerde doğruldu.

"Bence Sıla ve Rüzgar'ın efkar gecesine ihtiyaçları var." Efe hınzırca sırıtıp "Aklında ne geçiyor şeytaaan!" diyerek Deniz'in koluna vurduğunda eli kucağında olduğundan yaralı bölgesine baskı uygulamış oldu.

"Ahh." Korkuyla Efeaşkım'a bakarken bir yandan da Deniz'e bir şey olup olmadığını tartıyordum. "Efe ne yapıyorsun Allah aşkına? Canım sen iyi misin acıyor mu?" Ona bir şey olması her seferinde aynı korkuyla baş başa bırakıyordu beni.

"Ölüyorum anlasana! Gözlerimin önünde bu bana vuruyor! Ben işkenceler içinde kıvranırken acılarımdan dolayı ölüyorum!" Aşkı memnuya atıf yaparken mimikleriyle bunu daha da komik hale getiriyordu.

Nasıl biliyordu ama o sahneye dayanamadığımı

"Ödümü kopardın." Planının işe yaramamasının verdiği hüsünle baktı bana. "Kopsun bir zahmet burada ölüyorum." O sırada arkamdan bir hıçkırık sesi koptu. "Efe?" Ağlıyor muydu o?

Deniz'e doğru yürüyüp koltuğun önünde diz çöktü. Aynı zamanda elleriyle koltuğu dövüyordu. "Neden Bihter ha? Neden o adam, neden?" 

Şok içinde olanlara bakıyordum. Efeaşkımın bu kadar etkilenmesi... Deniz, aşkım sen git oyuncu ol.

"Hoşt lan köpek! Ne yapıyorsun sevgilimin önünde?" Efe aniden kendine gelirken gözündeki yaşlardan kurtuldu. "Ha ben olmasam..." Sözümü tamamlayamadan kahkaha attım. 

Ne yaşıyorduk lan biz böyle?

"Kardeşim sende de ne cevher varmış he." Emre Deniz'i alkışlarken Deniz ciddiyetle konuya döndü. 

"Teşekkür ediyorum Emre'm. Şimdi şöyle yapıyoruz, biz erkek takımı olarak Rüzgar'ı alıp meyhaneye gidiyoruz, sizde kız takımı olarak Sıla'yı alıp meyhaneye gidiyorsunuz ve olayı çözüyoruz." 

Sarışın || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin