3.7

9.3K 352 107
                                    

Bugünün ikinci bölümü ❤
Başlıyoruzz

Medya: Bugs bunny Hazal

Yarım saat önce

Deniz Olgaç

Lavaboya girip işimi hallettikten sonra yüzümü yıkayıp heyecanımı bastırmaya çalıştım.

Çocukça bir heyecan beni bugün bu iş burada bitecekti.

Hazal'a anonim olduğumu doğum gününde 16 Haziran gecesinde söyleyecektim.

Saf sarışınım doğum gününü unutmuştu ve hiçbir şeyden habersiz öylece bekliyordu.

Peçeteyle kurulandıktan sonra aynadaki aksime bakıp gülümsedim. Hazırdım. Birazdan yapacağım sürpriz için.

Lavabodan çıktığımda beni şaşırtacak bir şey oldu. Çünkü Ali şerefsizi karşımda dikilmiş sırıtıyordu.

"Sen... senin ne işin var lan burada?"

"Sana da merhaba Deniz, ya da anonim mi demeliyim?"

"Kes lan kes. Ne işin olduğunu sordum."

Gülümsemeye devam ederken bir tane geçirmek istedim suratına.

"Tabii ki canım sevgilimin doğum gününü kutlamaya geldim."

Sevgilim mi dedi o? Dedi değil mi? Ama ben senin o sevgilim diye ağzını alır...

Birden yakasından tutmamla erkekler tuvaletinin duvarına yapıştırmak bir oldu onu.

"Bir daha söylesene lan hadi! Söyle de sana vurmak için bir sebebim daha olsun."

Ali onu duvara yapıştırmamı umursamadan konuşmaya devam etti.

"Birazdan olacaklardan sonra hâlâ yaşayabileceğini sanmıyorum."

Kaşlarımı çattım. Bir planı var gibiydi şerefsizin.

"Neyden bahsediyorsun lan sen."

"Bundan." der demez onu tuttuğum ellerimi kendinden çekti ve büktü. Ardından bir tekmeyle beni yere serdi.

Canım açılsada umurumda olmadan ayağa kalkım yüzüne yumruk attım.

Üzerine çıkıp onu yumruklarken altımdan kalmayı başardı ve benim üzerime o geçti.

Bu sefer yumruklarını o bana sallarken bende boş durmayıp onu darbelemeye çalışıyordum.

Kavga böyle sürerken artık bayılacak raddeye yaklaşmıştık.

"Planın ne şerefsiz." Zar zor konuşmaya çalıştım. Ali ise hâlâ sırıtmaya devam ediyordu.

"Planım beni ilgilendirir Deniz. Sen keni işine bak ama bir tek şey söyleyeyim mi çok geç kaldın dostum."

Dediklerinden tek bir cacık anlamazken ayağa kalktı ve sağ taraftan gitti.

Moruk kim bilir ne yapacaktı bilmiyorum ama ben ona zafer zevki vermeyecektim işte o kadar.

Ayağa kalktım ve otele doğru yürüdüm. Revire gidip temizlenmem lağzımdı.

Hazal'ın karşısına bu halde çıkamazdım tabii ki.

***

Hazal Kaya

Anonim Ali olma ihtimali sıfırdı. Asla böyle bir şeyi kabul edemezdim. Bana kanıt olmadan hiçbir şeye inandıramazdı.

Sarışın || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin