thirteen

47 1 0
                                    


Gönderen; Semih
Benim uykucu sevgilim hala uyuyor mu yoksa?

Gönderen; Semih
Saat 14:57 ama sen bilirsin tabi bir tanem.

Gönderen; Semih
Dayanacağım şimdi kapına hadi uyan artık.

Üst üste gelen bildirimler güzellik uykumu bölüyordu. Zaten üşenmesen perdeyi kapatacaktım güneş gözüme gözüme giriyordu. Bunlar kesin planlanmış bir örgüttü. Biri mesaj atar biri gözüme güneş sokar. Telefonum bu sefer çalmaya başladığımda sinirden yerimde tepinip gözümü açmadan telefonu açarak kulağıma koydum.

"Kimsin sen!" Diye hiddetle konuştuğumda karşı taraftan gelen kahkaha sesiyle Semih olduğunu anlamıştım.

"Demek hala uyuyorsun." Onaylayan bir kaç mırıltı çıkardım. "Hadi kalk artık güzelim."

"Biraz daha uyuyayım söz veriyorum kalkıcam ama biraz daha uyumalıyım sadece." Onun beni onaylamasını beklerken beynimi resetleyerek uykuma devam edecektim ama izin vermedi.

"Daha nerene uyuyacaksın bir tanem saat 3 oldu." Biraz düşünerek kafamda mantık hesabı yapmaya çalıştım.

"O zaman anlaşalım buçukta beni uyandır yarım saat daha uyuyayım." Bir şey demesine izin vermeden telefonu kapatarak yatağın her hangi bir yerine attım. Mükemmel güzellik uykuma devam edebilirdim. Aradan 5-10 dakika geçtikten sonra evin içinde tıkırtı duydum kesin Berfin yemek yemeğe gelmişti.

"Berfin biraz sessiz yer misin yemeğini güzellik uykumu bölüyorsun şu an." Diye içeri bağırdım. Hemen sonra açılan kapımla gözlerimi açarak baktım. Aman Allah'ım yarabbim bu çocuğun benim odamda ne işi var.

"Demek güzellik uykusu he." Diyerekten yanıma geldi ve yatağa oturdu. Gözümde bir yerimde çapak yoktu umarım. Olmazdı zaten sabah uyanıp yüzümü yıkamıştım uykum açılsın diye ama açılmayınca tekrar uyumuştum.

"Evet ve sen şu an bunu bölüyorsun. Hem anlaşmamış mıydık sen beni buçukta uyandıracaktın." Eliyle saçlarımı düzeltmeye başladı.

"Vallahi ben anlaşmamıştım sen telefonu yüzüme kapatınca bir şey diyemedim." Ay cidden çocuğun yüzüne telefonu kapatmıştım, büyük rezillik.

"Hadi kalk artık bizimkiler denize gitti, biz burdayız." Dediğini umursamadan aklıma düşen şeyle konuştum.

"Bir dakika ya sen nasıl girdin buraya." Elindeki oda kartını gösterdi gülerek.

"İlaydan aldım." Ulan İlay. Yaklaşarak yanağıma bir öpücük kondurdu daha sonra şakağıma. Bende geri çekilirken kollarımı boynuna sarınca bana doğru yatay bir şekilde düştü. Kafasını boynuma koyarken oraya bir kaç öpücük bırakmayıda ihmal etmemişti.

"Beni böyle kandıramazsın uykucu. Hadi diyorum bak." Kafası boynumda olduğundan boğuk çıkan sesine gülümsedim.

"Tamam kalkıcam şimdi." Dedim

"Sen kalk bende sana bir sandviç hazırlayayım olur mu?" Kafamı sallayarak onayladığımda geri çekildi son kez yanağımı öptükten sonra ayağa kalkıp odadan çıkınca bende kalktım ve odamın karşısındaki tuvalete girdim. İşimi hallettikten sonra geri odama girdim. Altıma Berfin'den aldığım bikini giyerken bikinimin üstünede plaj elbisemi geçirdim, ay bu elbiseye bayılıyordum. Aynanın karşısına geçerek saçımı taradım. Daha sonra vücut spreyimide sıkıp odadan çıktım. Mutfakta bana sandviç hazırlayan sevgilimi gördüm. Evet sevgilim.
Arkasından sarılınca kafasını bana doğru attı.

IŞIL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin