Gönderen; Semih
Uyandın mı uykucu?
Gönderen; Semih
Hayır yani yanında da değilim odayı basamam.Gülümseyerek yukarıdan gelen mesajları okudum aşkım bir tanem yazmıştı. Bugün dönmemizin ardından bir hafta geçmişti. Bu bir haftanın neredeyse her saatinde görüntülü konuşuyorduk Semihle.
Gönderen; Işıl
Gönderen; Işıl
Maalesef öyle bir şey yaptım.Gönderen; Semih
Tipini yerim.Gönderen; Semih
Benim yerime şu güzel yanaklarından ısır.Gönderen; Işıl
Bir tanem nasıl ısırabilirim kendimi saçma sapan konuşma lütfen.Gönderen; Semih
Aklımı başımdan alıyorsun bebeğim yapacak bir şey yok.Sesli bir şekilde gülüp gözlerimi devirdim. Sabah sabah keyfimi yerine getirmişti yine.
Gönderen; Işıl
Yaa seni yerim yer.Gönderen; Işıl
Ama şimdi gidiyorum kahvaltı falan yapayım.Gönderen; Semih
Güzelce doyur karnını seni seviyorum 😘Gönderen; Işıl
Bende seviyorum minik kediciğim😘Gönderen; Semih
Minik kedi😒😒Minik kedi lafına hala alışamamıştı yavrucuğum. Telefonumu yana bırakıp yatağımda gerindim bugün Berfin'e gidecektim. İlay arkadaşlarıyla bir kaç günlüğüne Karasu'ya gittiğinden aramızda olmayacaktı. Doyumsuz kız tatilden dönüp tatile gidiyordu zenginliğin gözü kör olsun. Yataktan kalkıp odamdan çıktım. Banyoya geçip işlerimi halletim daha sonra ise abimin kapısına gelip kapıyı tıklattım ses gelmeyince içeri girdim. Uyuyordu uğur böceği, ses çıkarmadan yatağa doğru yürüdüm ve bir anda üstüne zıpladım.
"Ananı-" tepkisiyle gülüp kaşlarımı kaldırdığımda bana kaşlarını çatmış bir şekilde bakıyordu.
"Anamı ne?" Daha da keyifleniyordum onunla uğraşırken.
"Öperim." Diyerek beni kolunun altına aldı üstümde yatmaya başladı.
"Anam sevinir bu duruma abicim." Alaylı alaylı konuştuğumda kafamın üstünü elleriyle kazıdı. Canımı acıtmıştı hayvan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IŞIL
General FictionYazın beraberinde getirdiği mutluluk ve aşk bizimkilerede rastlamış. ^_^_^_^_^_^ "Bugün için tekrardan teşekkür ederim." Önemsiz olduğunu belirtircesine omzunu silkti. Daha sonrasında elleri yerini yani belimi buldu ama sarılmadı sadece ellerini be...