fourteen

45 1 0
                                    

@semihlt'ın hikayesi;

@semihlt'ın hikayesi;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

^_^_^_^_^_^

Gönderen; Abim💙
Attığın hikayenin hesabını asla sormak istemiyorum fıstığım.

Gönderen; Abim💙
Ama unutturma bir ara seninle şu konuyu bir konuşalım.

Gergin bir şekilde gülümsedim. Şey hikayeyi kendi hikayeme eklerken hiç abimi hesaba katmamıştım.

Gönderen; Işıl
Konuşalım tabi uğur böceğim

Gönderen; Işıl
Ben seni gün içinde ararım tamam mı abicim😘

Gönderen; Abim💙
Yalakalık yapmadan dur ara beni konuşalım

Gönderen; Işıl
Okkeeey❤️

Abimle mesajlaşmamızdan çıktıktan sonra yatakta iyice gerinip bir çığlık attım. Zaten bir işi doğru düzgün yapsam ölürdüm. Telefonumun çalmasıyla gözlerimi açıp telefonu elime aldım. Aha sevgilim arıyordu.

"Aloo."

"Daha demin sizin odanın yanından geçerken bir çığlık sesi duydum. İyi misin bir tanem." Ya yerim seni Semih.

"Ay öylesine bağırdım sorun yok, sen niye burdan geçiyordun?" Sabah sabah.

"Çarşıda işim vardı dün annem aradı ya onun işlerini hallettim az öncede otele geldim sizin ordan geçerken çığlığını duydum."

"Şimdi nerdesin?" Çocuğu soru yağmuruna tutmuş olabilirim tamam ama merak ediyordum yani.

"Odaya bir uğradım biraz yanında olucam hazırlan hadi sende havuza gidelim."

"Tamam hazırlanıyorum ben şimdi." Dedikten sonra telefonu kapatmıştık. Bende ayağa kalkıp elimi yüzümü yıkadım daha sonra üstüme bikinimi giyip onun üstünede şortumu giydim üstüme bir şey giymeye gerek yoktu. Saçımı hemen ördükten sonra vücut spreyimide sıkıp çantamı hazırladım evet hazırdım. Kapı çalınca odadan çıkıp kapıyı açtım Semih içeri girmişti. Yanağıma bir öpücük kondurdu.

"Güzelim küpemin arkası düşmüş sende var mı?" Kafamı sallayarak elini tuttum odama girdiğimizde takılarımı koyduğum kutudan bir küpe alarak arkasını çıkarttım ve ona uzattım.

"Hazır mısın sen?" Yatağımın üstündeki çantamı ve telefonumu aldım.

"Hazırım. Gidebiliriz." O önden ben arkadan daireden çıktık.

IŞIL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin