eighteen

30 1 0
                                    


"Ben bir tek kadın sevdim
O da sensin, o da sensin
Ben bir tek sende yandım
Alevlendim, delilendim."

Bıkkınlıkla nefesimi dışarı verdim herkes benimle aynı durumdaydı tek bir kişi hariç o da şarkıyı söyleyen pardon böğüren Hüseyin.

"Gidelim bir şey yapalım dayanamayacağım ben." Diye yakındım Semih'in kulağına doğru.

"Bebeğim nereye gideceğiz?" Oflayıp önüme döndüm. Hüseyin flörtüyle konuşmayı kestiği için dramadan dramaya koşuyordu.

"Ya Hüseyin sus Allah aşkına ben sana başka birini bulacağım lütfen sus!" En sonunda patlamıştım. Hüseyin hemen susup bana baktı diğerleri ise onu susturduğum için minnet dolu bakışlarını yolluyorlardı.

"Gerçekten mi?" Yerinden kalkıp yanımda oturan İlay'ı kaldırdı daha sonra o yanıma oturup tüm dikkatini bana verdi.

"Gerçekten ama sus tamam mı?" Kafasını salladı. İyide kimi yapacaktım ki ben bu çocuğa.

"Şey e biraz düşünmem lazım ama."

"Olsun sen düşün yengelerin bir tanesi." Başımı kendine çekip alnımın ortasından öptü. Gülsem mi ağlasam mı diye düşünürken diğer yanımda oturan Semih beni Hüseyin'in elinden kurtarmıştı.

"Yırtıcam o ağzını." Diyerek beni kendine çekti onun bu hareketiyle Hüseyin'de çirkefleşmişti.

"Yengemle olan bu ilişkimi kıslanıyorsun." Eğer biraz daha konuşursa kıskanacak bir ilişki kalmayacaktı ortada.

"Tamam Hüseyincim olayı büyütmeyelim yarın konuşuruz bu mevzuyu tamam mı bir tanecik arkadaşım benim." Kafasını sallayıp önüne döndü.

"Canlı müzik varmış lan niye boş boş oturuyoruz kalkın hadi." Burhan ayaklandığında hepimiz sıra sıra ayaklanmıştık. Havuzun ordaki barda canlı müzik vardı her pazar olduğu gibi kalabalıkta bir masa bulduğumuzda hepimiz oraya sıvıştık. Bu ortam Hüseyin için iyi değildi zaten acılı olan yüreği şimdi söylenen şarkılarla paramparça olacak gibime geliyordu. Burhan ortaya tekila ve bir kaç alkol çeşidi daha söylediğinde sevgilimin ağzı kulaklarına varmıştı.

"Ağzını kapa ağzını alkolün kokusunu duyunca ağzın açılıyor." Diyerek elimle ağzını kapadım. Ağzındaki elimi öperek karşılık verdi. Bir hareketinlede düşürme vicdansız köpek. Elimi geri çektim. Söyledikleri şarkıya dikkat kesildim bu şarkıyı babam çok dinlerdi tamam şey buna biraz hazırlıksız yakalanmıştım. İlay ve Berfin'in de dikkatini çekmiş olacak ki ikisininde bakışları bana dönmüştü ikisinede sorun yok gibisinden bir bakış attım. Aslında vardı içim biraz kötü olmuştu. Ortadaki tekilanın çevresindeki tuzu biraz yalayıp kafama diktim daha sonra bardağın kenarına koyulan limonu yedim. Yüzümü ekşittim.

"İşte benim bebeğim devam böyle güzelim." Semihte tekilayı kafaya diktiğinde Burhan bir tur daha söylemişti yine bütün parayı alkole yatırıyorduk neyseki Burhanlar para sıçıyordu.
Ortamdakiler hala söylenen şarkıya eşlik ederken bende bağırarak eşlik etmeye başladım. Benden gaz alan Hüseyinde başlamıştı.

"lanet olsun bana seni bu kadar çok
niye bu kadar çok sevmişim
sana hiç değmezmiş tertemiz duygularım
geç de olsa öğrendim."

Bizim söylememizle masadakiler gaza gelmiş olacak ki nakarat kısmına bütün masa eşlik etmiştik. Semih kolunu omzuma attı saçlarımın arasına bir öpücük kondurdu, yaptığı şeyle gülümsedim. Cidden seviyordum bu çocuğu. Bende ona doğru dönüp yanağından öptüm. bu şarkı biterken başka şarkıya geçmişlerdi. Hadi ama beni ağlatmaya mı çalışıyorsunuz abi derdiniz ne diye bağırmamak için zor tutuyordum kendimi. Fasıl geceleri kesinlikle bana göre değildi bunu şimdi daha iyi anlıyordum. Şu an ise Zeki Müren'in şarkısı Şimdi Uzaklardasın çalıyordu. Evren bu gece babamın üstüne oynuyordu. Kendimi biraz daha kötü hissetmeye başlamıştım en iyisi odaya gidip dinlenmekti. Semih'in kulağına yaklaşıp mırıldandım.

IŞIL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin