"İlay!" İlay'a kaçıncı seslenişimdi bilmiyorum ama beni duymuyormuş gibi hala son ses müzik dinliyordu. Kaç kere başımın ağrıdığını söylesemde beni dinlemiyor inadına daha da sesi yükseltiyordu. Sinirden ağlayacak duruma geldiğimde ayaklandım ve odadan çıktım Berfin'i arayıp nerde olduğunu sordum. Berfinlerin yanına geldiğimde bir sandalye çekip yanına oturdum ve kafamı omzuna koydum."Noldu sinirli gibisin." Anlatmak istemiyordum çünkü sinirlerim çok bozuktu ve anlatırsam ağlardım. Omuz silkmekle yetindim sadece ve gözlerimi kapadım. Konuştukları konu her zamanki şeylerdi bu yüzden çokta umrumda değildi bu baş ağrısı varken.
"İlay nerde?" Hüseyin'in sorusuyla gözlerimi açtım ve kafamı kaldırdım.
"Odadaydı." Kafasını anladım dermişcesine salladı.
Telefonuma bildirim geldiğinde masanın üstündeki telefonu aldım. Yakın arkadaşım mesaj atmıştı. Onunla mesajlaşırken üstten gelen Semih'in mesajıyla kafamı kaldırıp ona baktım o bana bakmıyor Bilal'le konuşuyordu.
Gönderen: Semih
İyi misin sen?Gönderilen mesaj:
Evet iyiyim sadece başım ağrıyor.Ona mesaj atmamla telefonunu açıp mesajı okudu, sonra bana baktı ve geri dikkatini telefona verip yazmaya başladı.
Gönderen: Semih
Ağrı kesici falan içtin mi?Gönderilen mesaj:
İçtim de fayda etmedi ya.Mesaja görüldü atıp bana baktı kafasıyla bir yönü gösterdiğinde ilk o ayağa kalktı daha sonra ben, bakışlar bize dönerken bir şey söylemeden yanlarından ayrıldık.
"Nereye gidiyoruz?" Sorumla birlikte yerde olan bakışlarını bana döndürdü.
"Lobiye gidelim dedim rahat oluruz." Kafamı salladım. Lobiye vardığımızda koltuklara doğru ilerleyip oturduk, birlikte çift kişilik koltuğa oturmuştuk.
"Bugünde baş ağrın yüzünden mi odadaydın?" Kafamı evet anlamında salladım.
"Evet sabahtan beri baş ağrım var. Odadan çıkmak istemedim, şimdi de çıkmayacaktım ama İlay'a sinirlendim." Son cümlemle kaşlarımı çattı ve anlamaz gözlerle bana baktı.
"Niye ne yaptı da seni kızdırdı?"
"Ya o kadar önemli bir şey değil aslında bugün ters tarafımdan kalktım belki ondandır." Başını salladı. Elimi alnıma götürüp kendi çapımda masaj yapmaya başladım.
"Gel yat bacağıma doğru masaj yapayım istersen." Baş ağrımı arkada bırakan heyecanım kalbimin atışlarını artırdı. Kafamı sallayıp başımı bacağına doğru koydum. Kafamı koymamla elini başıma koyup hafif bir şekilde masaj yapmaya başladı. Kalp atışlarım yavaşlamıyor aksine daha da hızlanıyordu.
Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım.*****
"Işıl uyudun mu yoksa?" Semih'in kısık çıkan sesiyle gözlerimi açtım.
"Uyumadım gözlerimi kapatmıştım sadece." Yarım saattir başıma masaj yapıyordu ve ağrım hafiflemişti dizinden kalkıp yerimde dikleştim.
"Geçti mi birazda olsa baş ağrın." İlgili çıkan sesiyle gülümsedim.
"Evet teşekkür ederim çok iyi geldi." O da gülümsedi.
"Bizimkilerin yanına gidelim mi?" Sorumla birlikte ayağa kalktığında elini bana uzatıp kalkmama yardımcı olmak istedi. Bende kalktığımda birlikte bizimkilerin oturduğu yere gittik. Tekrar Berfin'in yanına oturduğumda Semihte eski yerine oturmuştu. Yine kart oynuyorlardı evet her zaman kart oynuyoruz.
Elin bitmesini bekledik daha sonrasında bizde oyuna dahil olduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IŞIL
General FictionYazın beraberinde getirdiği mutluluk ve aşk bizimkilerede rastlamış. ^_^_^_^_^_^ "Bugün için tekrardan teşekkür ederim." Önemsiz olduğunu belirtircesine omzunu silkti. Daha sonrasında elleri yerini yani belimi buldu ama sarılmadı sadece ellerini be...