seventeen

37 2 0
                                    


"Uyudun mu?" Mırıldanmamla Semih gözlerini kırpıştırmışçı ama elaları açılmamıştı. Onun yerine o da benim gibi mırıldandı.

"Hı-hı." Gülümsedim ve yanağını okşamaya devam ettim. Bizimkilerin yanından ayrıldıktan sonra boş bulduğumuz bir çimenlerin üstüne oturmuştuk Semih'te uykum geldi diyip kucağıma kafasını koyup gözlerini kapamıştı. İlk önce biraz konuşsakta daha sonrasında gözlerini kapamıştı. Yarım saattir ise sesi çıkmadığı için merak etmiştim.

"Sevgilim uykun geldiyse kalk odaya gidip yat." Onaylamazcasına homurdandı kollarımı yattığı yerden belime sarmaya çalışarak yan bir şekilde yattı. Başı hala kucağımdaydı.

"Biraz yatayım burda kalkıcam." Konuştuğuna göre uykusu yavaş yavaş açılıyordu. Yanağında ki elim hiç durmadan yanağını seviyor bazen ise saçlarını okşuyordu. Saçları yumuşacıktı. Onun bu tatlı haline dayanamayıp eğildim ve yanağından öptüm. Yüzünde silik bir gülümseme oluştu. Yavaş yavaş benimde uykum geliyordu umarım ikimizde burda uyuya kalmazdık.

Bir yarım saat daha geçtiğinde bu sefer kalkmamız gerekiyordu yoksa ikimizde burda uyuklayacaktık.

"Semih hadi kalk bir tanem üşüyeceksin artık." Sessiz sessiz seslendim kafasını salladı ama hala bir tık yoktu.

"Hadi ama aç gözlerini." Bu sefer derin bir nefes alış açtı elalarını, gülümseyerek ona baktım. Yerinde doğruldu biraz gerindi daha sonra ayağa kalkıp bana elini uzattı ve beni ayağa kaldırdı. Elimi bırakmadan yürümeye başlamıştık. Bu sefer ilk durağımız Semihlerin apartı olacaktı çünkü onların apartına daha yakındık. Aparatın önüne geldiğimizde ona doğru döndüm kollarımı boynuna sardım o da belimi sarmıştı. Sıkıca sarıldık birbirimize, boynuma bir öpücük bıraktı.

"İyi geceler." Diye mırıldandım.

"İyi geceler bir tanem." Diye mırıldandı o da o içeri girerken bende biraz ileride olan aparta doğru yürüdüm apartın içine girip giriş kattaki dairemizi açtım. İlaylar daha gelmemişti, bende üstümü değiştirdim dişlerimide fırçalayıp yatağıma yattım. Uykum gelmişti Semih uyuklarken. Hemencecik gözlerimi kapadım.

******

"Günaydın." Hüseyin ve Arda karşımdan gelirken gülümseyerek bende onlara karşılık verdim.

"Günaydın." Arkalarına doğru bakındım ama Semih'i görememiştim zaten mesajlarımada cevap vermemişti demek ki hala uyuyordu.

"Senin ki hala uyuyor boşa aramasın gözlerin." Şirince Hüseyin'e gülümsedim. O da bana şirin bir şekilde gülümseyip oda kartını uzattı. Elinden hemen kaptım.

"Te şe ke cınım." Leş gibi itici bir cümleyle karşılık verdim bu iyiliğine onlar ise suratlarını buruşturarak bana baktı.

"Kartı ellinden almadan önce kaybol."

"Kayboldum." Diyerek hızlı hızlı aparta doğru yürümeye başladım onların dairesi ikinci kattaydı bu yüzden merdivenleride aynı hızda çıkarak kapının önünde dikildim. Allahım umarım içerisi savaş alanı gibi değildir ya da bir yerden salak saçma bir şey çıkmaz. Sonuçta üç erkek yaşıyordu bu oda da yani bokta çıkabilir güvenemiyorum. O da kartını okutup içeri girdim. İçerisi benim tahmin ettiğim gibi değildi hatta bizim odadan daha derli topluydu. Büyük ihtimalle Arda biraz titizdi bu konuda Hüseyin ve Semih'in olacağını sanmıyordum. İçimdeki düşünceleri dağıtarak lavabonun karşındaki odayı açtım ama bura değildi sonrasında o odanın yanındakini açtım.

İşte beyaz atlı prensim buradaydı.

İçeriye girdim üstü çıplaktı ama altında şortu vardı pike ise belinin sadece ufak bir kısmını örtüyordu. Nefesim kesildi bu mükemmel görüntünün karşısında. Yatağın etrafında dolanıp yatağa yattım biraz ona sokuldum. Gece duş almış olmalıydı saçı ve bedeni güzel kokuyordu, zaten normalde de güzel kokuyordu ama neyse. Elimi kaldırıp yüzünde tüy kadar hafif bir şekilde gezdirdim. Yüzünü buruşturup biraz bana doğru geldi elinini üstüme atıp beni biraz daha kendine çekmişti bu hareketiyle biraz üstüme doğru çıkmıştı. Kafası ise boynuma düşmüştü. İlk olarak derin bir nefes aldı sanki burda olduğumu hissetmiş gibi daha sonra kafasını biraz daha boynuma sokup boynumdan öptü. Yaa ama bu çocuk uykusunda bile beni tanıyordu nasıl kalbim erimesin ki.

IŞIL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin