twenty five

37 2 0
                                    


@hüseyinkaplan'nın hikayesi;

@hüseyinkaplan'ın hikayesine yanıt verdin; yaaa ne kadar yakışıyoruz Allah'ım şu tatlılığa yakışıklılığa bak yicem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@hüseyinkaplan'ın hikayesine yanıt verdin; yaaa ne kadar yakışıyoruz Allah'ım şu tatlılığa yakışıklılığa bak yicem

@hüseyinkaplan: off bak yürü git bari burda rahat bırak beni kızım

^_^_^_^_^_^_^_^_^

"Günübirlik gidelim diyorum sevgilim ne zamandır baş başa kalamıyoruz." Diyerek kafasını boynuma koyan sevgilime göz devirmekle yetindim.

"Semihcim canım, zaten her gün baş başayız nerden çıktı şimdi bu deniz işi?" Boynuma küçük bir öpücük kondurduğunda bende saçlarının üstünü öptüm.

"Baş başa değildik ki bebeğim hep yanımızda bizimkiler vardı." Tamam haklı olabilirdi.

"Haklısın, gidelim o zaman ama nereye gidelim?"

"Ağvaya gidebiliriz, istersen günübirlik gideriz ya da bir iki gün kalırız sen nasıl istersen." Kafamı salladım. Bu fikri annemle konuşmam gerekiyordu.

"Kalma işini anneme sorayım bir olur mu?" Boynumu tekrardan öptü.

"Olur bebeğim sen annene sorarsın." Kafasını salladıktan sonra boynumdan kafasını çıkarıp şöför koltuğuna düzgünce oturdu. Gözlerimin içine bakmaya başladı. Çok güzeldi, bakışları, kendisi her şeyiyle çok güzeldi. Mükemmeldi. Bir anda ona doğru atılıp dudaklarımızı buluşturdum, şaşırmış olacakki ilk başta tepki veremedi daha sonra ise üst dudağımı emerek karşılık verdi. Geri çekilerek yüzüne baktım, ay ne güzel sırıtıyor.

"İyi geceler bebeğim." Diyerek saçımı kullağımın arkasına sıkıştırdı. Eli yanağımı bulup okşayınca kafamı biraz çevirip elini öptüm.

"İyi geceler minik kedim." Kafasını eğip sesli bir şekilde gülünce bende gülümsedim.

"Minik kedin seni yer." Diyerek uzanıp yanağımı ısırdığında acıyla inleyip kafamı uzaklaştırmaya çalıştım. Isırdığı yeri öpüp okşadı.

"Lan az kalsın unutuyordum." Birden geri çekilip kapının ordaki bölmeden bir kutu çıkardı ve bana uzattı kaşımı çatıp ne olduğunu anlamaya çalıştım, tamam hediye olduğunu anlamıştım zatende ne içindi ki bu?

"Bu nedir böyle ki?" Elindeki kutuyu aldım.

"Aç bakalım neymiş?" Diye mırıldandı heyecanla. Ay bende heyecanlanmıştım şimdi.

"Ay dur heyecan yaptım, evet evet seninle evlenirim." Diyerek şakasına bağırınca kahkaha attı.

"Öldüreceksin beni az kaldı." Gülmeye devam ederken kutuyu açtım. Gördüğüm kolyeyle gözlerim Semih'i buldu. Ama bu çok güzeldi ki.

IŞIL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin