four

78 4 5
                                    

                     298 beğeni 13 yorum@ışılpker: iyiyiz tamam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

298 beğeni 13 yorum
@ışılpker: iyiyiz tamam.

@berfinsari: en çok içen benim ama yine ayığım

@ilayboz: hatırladığım pek bir şey yok

@semihlt: gerçekten de iyi misiniz? 😂

****

"Sen istemiyorsan gelme ama benim gitmeme karışamazsın İlay!" Berfin'in bağırmasıyla gözümü açarken uyandırılmanın etkisiyle yüzümü buruşturdum. Yine hangi sebepten dolayı tartıştıklarını asla merak etmiyorum. Üçümüz kuzen olsakta Berfin ve ben daha iyi anlaşıyoruz İlay genelde mızıkçılık yapan yani sorun çıkartan taraf oluyor.

Sesleri daha da büyürken ayaklanıp salona geçtim. Berfin bir hayli sinirli gözükürken İlay da fazlasıyla sinirli gözüküyordu.

"Sen benim kuzenim değil misin bana ayak uydurman gerekiyor." Berfin kimseye ayak uydurmazdı İlay yanılıyordu.

"Kuzenimsin diye sana ayak uydurmam gerekmiyor eğer gelmez istemiyorsan gelmezsin, Işıl da istiyorsa biz ikimiz gideriz." Nereye gideceğimiz hakkında en ufak bir fikrim yok.

"Nereye gidiyoruz." İkisinin bakışları bana dönerken ikisi de aynı anda konuştular.

"Bir yere gitmiyoruz."

"Burhanlarla bara gidiyoruz."

Olumsuz yanıt tabi ki İlay'dan gelmişti, sorun şu ki neden gitmek istemediğiydi.

"İlay sen niye gitmek istemiyorsun?" Berfin'de olan bakışları bana döndü.

"Gitmek istemiyorum değil sadece onlarla aynı ortamda bulunmak istemiyorum." Gülmemem gerekiyordu.

"İyi de bizden çok sen gitmek istiyorsun onların yanına bir gecede ne oldu da onlarla aynı ortamda bulunmak istemiyorsun." Bana bir cevap vermedi sadece omuz silkti ve dışarı çıktı. Nereye gittiğini merak etmesemde arkasından gitmedim, gitseydim istemezdi zaten.

"Eee akşam nereye gidiyoruz." Eğlenceli çıkan sesimle Berfin'in hemen keyfi yerine geldi.

"Burhanlar... pardon senin dikkatini çekmek gerekirse Semihlerle bara gidiyormuşuz yani davet ettiler ben kaçırır mıyım?" İkimizde aynı anda konuştuk.

"Asla!"

"Asla!"

****

Şu an plaj voleybolundayız, saat 6:30 olduğunda her gün yaptığımız gibi voleybol sahasına gelmiştik. Önder takımları kurduktan sonra servis atışıyla oyunu başlattı, Önder oynamıyordu ama servis atmayı sevdiğinde oyun başları servisleri o atardı.

Takımlar şöyle ben, Hüseyin, Veysel, İlay ve adını bilmediğim bir çocuk diğer takım ise; Berfin, Burhan, Furkan, Arda ve yine adını bilmediğim bir kız.

IŞIL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin