fifteen

43 2 0
                                    

@ışılpker'in hikayesi;

@ışılpker'in hikayesi;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

^_^_^_^_^_^_^_^_^

"Bahisleri açalım arkadaşlar." Berfin yine ve yine yerinde rahat durmuyordu. Bu kızın götüne rahat batıyordu. Otelin oyun yerindeydik beyler bilardo oynayacaklardı tabi Berfin durur mu? Durmaz, bu yüzden yine işi kumara çevirmişti. Bilal ve Burhan iki kardeş bir takım olmuştu Semih ve Hüseyin ise bir grup olmuştu Arda ise seyirci kalmayı tercih etmişti.

"Evet Işıl hanım sevgilinize mi oynuyorsunuz yoksa Bilal ve Burhan'a mı?" Cebimden 50 lira çıkarıp ortaya koydum. Özür dilerim sevgilim.

"Bilal ve Burhan'a oynuyorum." Semih'in şaşkın bakışları altında kalırken diğerleri gülmüştü ama ne yapayım iki kardeş bilardoda çok iyiydi.

"Seninle sonra görüşelim güzelim." Semih yanımdan konuşunca kollarımı beline sardım ve alttan ona baktım. Başımın üstünden öpüp ıstaka olmayan eliyle o da belimi sardı.

"Işıl'ın Semih'e ve bana olan güveni gözlerimi yaşartıyor." Hüseyin yalandan yere gözlerini sildiğinde hepimiz gülüşmüştük.

"Kız biliyorda oynuyor abicim ağlamayın." Burhan'ın dediğinden sonra İlay konuştu.

"Ben Hüseyin Semih ikilisine oynuyorum." Arda Semihlere oynamıştı Berfin ise Burhan ve Bilal ikilisine oynamıştı benim gibi. Adım gibi eminin ki Burhanlar kazanacaktı.

Sökülelim paraları arkadaşlar, ben demiştim ama Burhan ve Bilal kazanacak diye. Biliyoruzda konuşuyoruz burda yani.

"Haklıymışsın bebeğim." Semih arkamdan sarılıp kulağıma fısıldadığında güldüm.

"Neyse birlikte yeriz artık parayı." Bu sefer o gülmüştü Berfinle ikimiz parayı kırıştığımızda parayı hemen cebe atmıştık.

"Lan biz oynadık bari bizede verseydiniz, iki kuzen bütün paraları aldınız." Bilal yakınırken Berfin Bilal'e orta parmağını kaldırdı.

"Hadi canım Allah versin bize anca yeter bu." Ah bu kızın aç gözlülüğü.

"O zaman kazanmamızın şerefine Berfin biraları ısmarlasın." Bu sefer de Burhan parayı almak için bir şey deniyordu. Berfin'i şu 17 yıllık hayatımda tanıdıysam o parayı kimseye yedirmezdi.

"Pışık. Zenginsin oğlum sen git sen ısmarla biraları." Diyene bak hele.

"Aynen seninde sanki açlıktan ağzın kokuyordu." Haklıydı Burhan biliyordu o da Berfin'in parayı yedirmeyeceğini o yüzden şakasına üstüne geliyordu hepimiz biliyorduk.

IŞIL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin