sixteen

42 2 0
                                    


Bugünü kendimize ayırmıştık, yani kuzenlerle sabah güzel bir yerde kahvaltımızı yapmıştık sonrasında orası senin burası benim diyerekten gezmiştik. E haliyle sevgilimin yüzünü görememiştim. Berfin bugünlük için Semihle konuşmama izin vermiyordu, otele geri gidene kadar. Bir kaç kere ondan gizli gizli konuşmuştuk ama bizi yakalamıştı. Semih'e ise aynen şöyle demişti "sevgilini kaçırmadık heralde Semihciğim bir kaç saat idare et getirip kendi elimle teslim edeceğim sana.".

"Ayaklarım yoruldu artık otele geçelim lütfen." Diye yakına yakına konuştum. İlay'ın koluna girip. Berfin bana ters bir bakış attı.

"Ben biliyorum senin karın ağrını da neyse hafi gidelim artık bende sıkıldım." Hep birlikte arabaya bindiğimizde ben arka koltuğa oturmuştum biraz ayaklarımı uzatacaktım.

"Klima bir şey açalım cehennem sıcağı." İlay sözlerinin ardından hemen klimayı açmıştı. Üstümdeki tişörtü çıkarıp altımdaki sporcu atletimle kaldım. O sırada bildim geldi, kesin Semih atmıştı sabahtan beri zaten ne zaman geliyorsunuz adlı mesajlar atıyordu yavrum.

Gönderen; Semih
Gelmiyor musunuz hala?

Gönderen; Semih
Sensiz buraların değeri yok.

Güldüm. Berfin dikiz aynasından beni izliyordu. Ona şirince sırıttığımda o da samimiyetsizce güldü.

"Tamam hadi konuş bir şey demiyorum." Dedi sonrasında bu sefer gerçek bir gülüş vardı dudaklarında, bende gülümseyip Semih'in mesajına döndüm.

Gönderen; Işıl
Geliyorum bebeğim, yoldayız 10-15 dakikaya ordayız.

Gönderen; Semih
Bebeğim yazan parmaklarını öperim. Bekliyorum.

"Ay aşık bu bana." Diye çığırdım arabanın içinde İlay dediğimle kahkaha attığında hepimiz gülüştük.

"Kızım salak mısın? Bunun kafası iyice gitti 5 gündür sevgililer daha yeni anlıyor." İlay son cümlesini Berfin'e doğru söylemişti. Berfin gülerek onu cevapladı.

"Uğur böceği genlerde ki tüm zekayı alınca buna bir şey kalmadı." Dudaklarımı büküp kafamı iki koltuğun arasında çıkardım.

"Aşk olsun ama kuzenlerim alınıyorum." Berfin bir eliyle direksiyonu kavrayıp diğer eliyle kafamı geri itekledi. Uğur böceği demişken bir görüntü akar. Abimi görüntülü aradım. İkinci çalışta açmıştı uğur böcüğüm. Ekranda gülen yüzü çıktığında bende kocaman gülümsedim yicem tipini.

"Fıstığım." Gülümsemem biraz daha büyüdü. Ne yalan söyleyeyim hoşuma gidiyordu.

"Uğur böcüğüm nasılsın?" Güneş gözlüğünü çıkardı daha sonra şezlonguna yaslandı.

"İyiyim güzelim siz nasılsınız?" Tekrardan iki koltuğun arasından kafamı çıkardım bu sefer ek olarak sol kolumuda çıkarmıştım kızları kadraja.

"İyiyiz abicim." İlay gözlüğünü çıkarıp telefonu elimden aldı bu sefer daha iyi almıştı kadraja hepimizi. Berfin gözünü yoldan çekip abime baktı.

"Kızlarla alemlere mi akıyorsun uğur böceği?" Bu kızın dilinin ayarı yok, ben hep diyorum.

"Sen şu gözlerini yoldan çekme ilk önce. Kızlarla falan aleme akmıyorum." Berfin kahkaha attı. Burdan bana bir laf çarpıtıcak hissediyorum.

"Kardeşin akıyor ama." Dedim değil mi? Kafasına vurdum.

"Ya abi bakma sen şuna." Abim kaşlarını çattı.

IŞIL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin