Gözümü açıp yatağımda güzelce gerindim. İki günlük tatilimiz çoktan bitmiş eve geri dönmüştük. Eve geri dönmüştük derken Semih Ankara'ya dönmüştü. Yokluğu biraz sarsmış olabilirdi fakat illaki tekrardan gelecekti veya ben gidecektim, evet kendimizi böyle avutuyorduk. Bugün evde ne annem ne de abim vardı. Abimin yoğun iş temposu başlamıştı bir iki ay böyle sürecekti, annem ise yengemlerle buluşmaya gitmişti. Keşke aç olmasam ve kahvaltı hazırlamaya uğraşmasam diye düşünmeden edemedim. Nefret ediyordum mutfağa girmekten.Yatağımda yan dönüp komodinimin üstünden telefonumu aldım, biraz baksam bir şey olmazdı.
"Yuh lan!" Şakasız iki saattir telefona bakıyordum. Karnım çoktan acıkmış hatta midem sırtıma bile yapışmış olabilirdi. Söylene söylene yatağımdan kalktım hiç düzeltmeden direkt mutfağa gittim. Sonuçta kahvaltımı yapıp yine yatağıma yatacaktım.
Canımın menemen çekmesiyle ağlayasım geldi, ben nasıl yapacaktım ki şimdi. Omleti bile yeni yeni yapan Işıl Peker'e menemen şoku.
Eğer abimi ararsam o hallettirdi. İşinin gücünüm arasında ondan menemen tarifi istemek pek akıl kârı bir şey değildi ama abiler bu günler için vardır diyerekten abimin numarasını tuşladım."Günaydın fıstığım." Ay hemende açar. Yerim.
"Günaydın abicim."
"Bende seni arayacaktım, kahvaltını yaptın mı diye." Yaa canım nasılda düşünüyor beni yılın en iyi abisi ödülü benden Uğur Peker'e gelsin.
"Bende bunun için aramıştım uğur böceğim, menemen çekti canım nasıl yapacağım?" Abim uzun uzun nasıl yapacağımı anlattıktan sonra telefonu kapamıştık ariyettende eğer bir sorun olursa aramamı istemişti, canım sanki ben. Kahvaltımı yaptıktan sonra odama geri geçtim.
Bugün İlay ve Berfinle buluşacaktım ve birde şaşırabilirsiniz ama Berfin'in sevgilisiyle.Gönderen; Siz
Sesin niye çıkmıyor acaba bal çocuğumGönderen; Siz
Semihciğim görünce beni araSabahtan beri sesi çıkmayan sevgilimede yazdıktan sonra mesaj kısmından çıkıp ınstagrama girip biraz gezdim daha sonra Twitter derken buluşma saati yaklaşmıştı. Üzerimi giyinip az biraz makyaj yaptım. Telefonumun çalmasıla heyecanla telefona atıldım. Ama ben Semih arıyor sanmıştım.
"Efendim İlay."
"Aşağıdayım bebek hadi hazırsan gel." Ona hemen ineceğimi söyledim, masamın üzerinden vücut spreyimi ve parfümümü alıp sıktım. Beyfendi hala zahmet edip aramamıştı, aramayı bırakın mesaj bile atmamıştı. Moralim iyice bozulurken kızlara belli etmemek için yüzüme bir gülümseme kondurdum. Aşağı inip arabaya bindiğimde İlay'a sarılıp öptüm.
"Naber?" Yerime iyice oturup emniyet kemerimi taktım.
"İyidir yavrum senden." Diyerek cevapladım.
"İyi." Diye mırıldanarak arabayı çalıştırdı. "Berfinlerle orda buluşacakmışız haberin var değil mi?" Devam ettiğinde mırıldanarak onu onayladım. Mekana geldiğimizde arabayı otoparka park ettik sonra ise içeri geçtik. Berfinlerin bir masada oturduklarını gördüğünüzde oraya doğru ilerlemeye başladık. Bizi fark etmiş olacaklarki ayağa kalktılar. İlk Berfin'e daha sonra Serhat'a sarıldım. Serhat'ı daha önceden tanıyordum tabiki Berfin'in liseden arkadaşıydı. İlayda sarılınca yerlerimize geçip oturduk.
"Ne alırdınız?" Yanımıza gelen garsonla herkes istediği şeyi söylemişti canım bir şey istemediğinden bir şey söylememiştim. Gelirken canım pasta istiyordu ama şimdi içimden yemek gelmiyordu. Semih'e canım sıkılmıştı, sabahtan beri yazmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IŞIL
General FictionYazın beraberinde getirdiği mutluluk ve aşk bizimkilerede rastlamış. ^_^_^_^_^_^ "Bugün için tekrardan teşekkür ederim." Önemsiz olduğunu belirtircesine omzunu silkti. Daha sonrasında elleri yerini yani belimi buldu ama sarılmadı sadece ellerini be...