nein

59 1 0
                                    


"Ölene dek, mezara dek, gel benimle dolaş!"

"Ah kimin için atıyor bu yürek, söyle kimin için atıyor bu yürek!" Şarkıya eşlik ederken bir yandanda Semih'e kaçamak bakışlar atmaya çalışıyordum. Bir mekanda canlı müziğe gelmiştik. Ortam baya iyiydi tam kadro bir mekandaydık masada biralar veya türlü türlü alkoller vardı şu an çok iyi geçsede eminimki hesapta bize çok iyi geçicekti neyseki herkes buna hazırlıklı gelmişti.

Bilal ve Furkan bugün burda bir canlı müzik olacağını söylediğinde tabiri caizse hayvan gibi ortaya dalmıştık ve soluğu burda almıştık. Herkes şarkıya eşlik edip birasını ya da başka alkollü içeceğini yudumlarken ben şu an sodamı içiyordum. Bu aralar fazla alkol tükettiğimden midem ağrıyordu ve bu yaptığımız zamparalıkları ailemiz öğrenirse iyi şeyler olmazdı en azından benim için. Evet annem içtiğimi biliyordu fakat buraya gelmeden önce Berfin ve İlay'a uymayacağıma söz vermiştim. Onlara bir şey demiyorlardı çünkü artık deseler bile umrunda olmadıklarını sonunda anlamışlardı. İlay ve Berfin'e göre bazı konularda daha ağırbaşlı olabiliyordum.

"Sıkıldın mı yoksa?" Yanımdan gelen sesle kafamı sola döndürdüm. Şu an Semihle oldukça yakındık sesini duyurmak istedi için fazla yakınıma gelmişti. Bunu sorun etmeden gülümsedim ve biraz sesimi yükseltip konuştum.

"Hayır sıkılmadım, yoksa sen sıkıldın mı?" Kafasını hayır anlamında sallayıp gülümsedi ve uzanıp masada duran paket çikolatayı bana verdi. Hüseyin içeriye gizlice çikolata gibi şeyler sokmuştu. Çikolatayı elinden kapıp teşekkür ettim. Bir şey demeden önüme döndüğümde bu sefer sağ kolumu birinin cimciklemesiyle yüzümü buruşturarak o tarafa döndüm.

"Ne oldu." Sırıtarak bana bakan Berfin'e anlamsız bakışlarımı yolladım.

"Ne konuştunuz, siz hala öpüş-" derken hızlıca elimle ağzını kapadım.

"Lan aklını mı kaçırdın sen, daha fazla içme deli etme beni." Omuz silkip önüne döndü. Allah'ım neden akıllı biri denk gelmiyor bana?

Gecenin sonuna geldiğimizde herkes tek parça olarak otele geri dönmüştük, herkes odalara dağılırken biz Semihle havuzun orda ki şezlonglara gitmiştik. Etrafta bir kaç genç kesim vardı fakat biz onlardan biraz daha ayrı duruyorduk. Öylece oturmuş ikimizde havuza doğru bakıyorduk bir konuşma geçmemişti aramızda.

"Ee eğlendin mi bu gece?" Sessizliği bozan benim sorduğum soruydu. Kafasını bana çevirince bende bakışlarımı ona doğru çevirdim.

"Güzel geçmemesi mümkün müydü? Bir ara sen daldın bir yerlere bence sen sıkıldın." Dediğinde kafamı iki yana salladım.

"Hayır sıkılmadım, sadece bir ara midem ağrıdı sanırım bu arlar fazla alkol tükettiğimden dolayı oluyor." Kahkaha attığında beni geciktirmeden cevapladı.

"O zaman söyle de ben senin yerine de içeyim." Demesiyle bende güldüm.

"O kadar fazla içiyorsun nasıl dokunmuyor anlamıyorum." Artistlik bir bakış atıp konuştu.

"Ee işte bizimde yeteneğimiz bu güzelim." Demesiyle sırıtışım daha da büyüdü benim sırıtmamla o da sırıtmaya başlamıştı.  Sırıtmaya devam ederken bakışlarımı ondan çektim ve etrafa bakmaya başladım, çok mu sıcak olmuştu ne?

"Utandın mı yoksa?" İçimi daha da ısıtacak şekildeki sesiyle bana seslenmesiyle hemen ona baktım.

"Hayır tabiki niye utanayım değil mi?" Kaşlarını kaldırarak bana baktığında tekrardan gözlerimi kaçırdım bu da onu kahkaha atmasına sebep oldu.

IŞIL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin