twenty three

35 2 0
                                    

@ışılpker: birthdayy boyy❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@ışılpker: birthdayy boyy❤️

@hüseyinkaplan: benim beeenn

@semihlt: yavrum ben nerdeyim olmuyor böyle
@ışılpker: zıkkımlanıyordun sus istersen
@semihlt:🤐🤭

^_^_^_^_^_^_^

"Bebeğim, düşeceksin dikkat eder misin?" Kafamı sallayıp teknenin kenarından ayrıldım, Semih'e doğru yürüdüm. Beni hemen kollarının arasına aldığında bir elinde birası vardı. Hepimiz ortaklaşarak bir günlüğüne yat kiralamıştık biraz maliyetli olsada kalabalık bir grup olduğumuzdan bu sorun olmamıştı. Asıl toplanış amacımız ise Hüseyin'in doğum günü olmasıydı. Biraz önce de pastasını üflemişti doğum günü çocuğumuz.

"Canlarım artık hediyelerimi vermelisiniz şu an o kısımdayız bilmem farkında mısınız?" Gözlerimi devirerek güldüm.

"Salak." Semih'in mırıldanmasıyla beline cimcik attım. Ne oldu der gibi baktı.

"Niye öyle diyorsun benim bebişime."

"Kimmiş kızım senin bebişin." Kaşlarını çatarak konuşmasıyla gülüp yanaklarını sıktım.

"Yerim seni ama kıskanç bir Semih görmek istemiyorum canım teşekkürler." Uzanıp yanaklarını öptüm. O da fırsattan istinaden beni öpmüştü.

"Aşıklar ayrılın ve hediyelerimi verin lütfen." Bizi bölen Hüseyin olmuştu, şaşırmadım gerçekten. Semihten ayrılıp sandalyenin üstündeki hediyemi elime aldım. Kahve içmeyi çok sevdiğinden çok şık bir termos almıştım ona özel bir şekilde de hazırlatmıştım. Yanında ise yurt dışından getirttirdiğim bir paket kahve vardı. Paketimi ona doğru uzatırken genişçe gülümsedim, seviyorum bu çocuğu biliyorsunuz.

"Yengelerin bir tanesi senden güzel bir şey bekliyorum yüzümü kara çıkarma." Diyerek paketi aldı. Hani normal biri olsa teşekkür ederim niye zahmet ettin falan filan derdi ama Hüseyin işte yapacak bir şey yok. Paketi açıp içine baktığında gözlerindeki pırıltıya şahit oldum. Evet evet mutlu olmuştu şapşal.

"Oha! Kız seni yerim bu nasıl bir düşünceliliktir görün görün hediye görün duygusuzlar." Diyerek yakındı ve beni kollarının arasına aldı bende gülerek ona sarıldım.

"Doğum günün kutlu olsun şapşal çocuk."

"Tamam hadi ayrılın." Arkamdan çekilmemle kaşlarımı çattım. Bu çocuğun salak saçma halleri bir gün beni öldürecekti.

"Ya oğlum kıskanacak zaman mı?"

"Kıskanmadım lan, hediyeni vereceğim aslanım ayıp ediyorsun." Elindeki hediye kutusunu verdiğinde o da benim gibi heyecanla bekledi Hüseyin'in tepkisini. Hüseyin paketin içinden çıkan saati görünce daha da çok gülümsedi.

"Eyvallah bebeğim." Diyerek Semih'e sarıldığında bende gidip Bilal'in yanına oturdum. Hala elinde iskambil kartı vardı.

"Ya inanmıyorum sana burada da mı be adam burada da mı!"

IŞIL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin