Kristýna
|Sobota 18.6 2017|"Džiges lidi vítejte u dalšího videa mé jméno je Marwex a dneska jsem tu společně s Gejmrem a s Jawem........" ah a máme tu ráno, Marek opět natáčí v 7 hodin ráno! Tady se člověk nemůže ani pořádně vyspat. Nejhorší na tom je že Marek má pokoj hned vedle mého! Se zívnutím jsem se protáhla a vstala z postele. Jen v mém 'pyžamu' což tvořilo dlouhé tričko a krátké teplákové šortky, jsem šla dolů do kuchyně kde už u stolu s kafíčkem seděla mamka.
"Dobré ráno mami" šeptla jsem a šla ji obejmout.
"Dobré...Marek zase natáčí?" upila svého kafe.
"Jo...jak to víš?" zeptala jsem se a šla si postavit konvici s vodou a do hrnečku dát ovocný čaj.
"Jednoduše broučku je sobota a ty takový spáč který dokáže spát do 10 odpoledne je dnes vzhůru v 7 hodin nepřipadá ti to divné?" uchechtla se, na to jsem jen protočila oči a zalila si čajík vodou....
Právě je devět hodin ráno. Marek je furt zalezený v pokoji a já tak též v pokoji rozpláclá na posteli si čtu Strmý pád s čajem u toho. U postele spí Buddy (pes). Najednou mi přišla zpráva od mé pravé kamarádky která je jediná co se semnou baví normálně a ne jen kvůli tomu že jsem Marwexe sestra.
Sára: Ahojky nechceš jít odpoledne ven? :)
Já: Čahoj moc ráda ;) Kde ?
Sára: V parku?
Já: Oky těším se :)
Sára : tky zatím čahoj ;*
Já: Čahoj
S úsměvem jsem odložila mobil a vzala si zpátky knížku.
Marek
"Viděl jsem to video s Kikčou" řekl zničehonic Gejmr.
"Ja tak tiež, chudák taký otázky" uchechtl se Jawo.
"Jo no fanoušci jsou svině" uchechtl jsem se a napil se svého kafíčka.
"Máte v plánu točit i něco jiného než Sister tag?" zeptal se Gejmr.
"Ale jako jo, nějak ji do toho donutím když nebude chtít" řekl jsem.
"Počkejte dojdu pro ní, určitě vás taky bude chtít slyšet" s uchechtnutím jsem dodal a na souhlas kluků položil sluchátka a vstal.
"Průjme? " řek jsem a doplazil jsem se k ní.
"Co chceš blbečku?" sladce se usmála, mrcha jedna.
"Jsem s klukama ještě spojenej chceš se přidat?"
"Natáčíte?" skousla si spodní ret.
"Eh ne jen si ještě voláme jedeš?" zeptal jsem se jen kývla na souhlas a stoupla si...
Zapojil jsem její sluchátka které má u mě a nasadil si svoje. Donutil jsem ji aby si donesla židli a když si ji donesla zapl jsem mikrák.
"Ahoj kluci"
"Ahoj Kikinečko" uchechtl se Gejmr
"Ahoj Kiki" řekl Jawo
"Gejmříku pšš jo pšš neříkej mi tak nebo se nedožiješ pondělka" řekla svůdně Kiki a já se musel zasmát a nebyl jediný kdo se smál
"Kiki hráš minecraft?" zeptal se Jawo.
"Eh ne nehraju" uchechtla se.
"Tak a už víc co natáčet : Učím sestru minecraft" uchechtl jsem a mohl spatřit jak se ségra šklebila.
"Fajn pokud první video semnou jak hraju minecraft a bude mít cca 7000 liků natočím další" řekla a založila si ruce na prsoů.
"Dobře" řek jsem a pak už si jen s klukama bavili....
Kristýna
"......takže mě bude brácha učit minecraft" uchechtla jsem se.
"První komet máš ode mě" šťouchla do mě Sára.
Už hodinu jsem se Sárou venku a jen tak se procházíme.
"Počítám s tím"
"A co kluci?" zeptala se ze srandy Sára.
"Co s klukama?" zeptala jsem se nechápavě.
"No tak, přece když si sestra Marwexe nejznámějšího YouTubera....píšou ti nějaký kluci?" sladce se usmála na což si ode mě vysloužila pěstí do ramene.
"Samozřejmě že píšou. Ale jen nadrženci a nebo ti kteří by byly semnou jen proto aby se mohly chlubit 'Moje přítelkyně je sestra Marwexe' už je úplně slyším" řekla jsem pobaveně a prohrábla si své kudrnaté vlasy co měli špinavě blond barvu.
"Nedělej si prdel třeba by tě moh-"
"Ahoj ty musíš být Kristýna" přerušila nás nějaká malá zrzka.
"Em jo to jsem já" uchechtla se a s pohledem kterej jasně říkal SOS jsem se otočila na Sáru. Ta nás jen se sladkým úsměv sledovala.
"Podepíšeš se mi? Prosím" nevinně se usmála a natáhla ke mě fotku kde jsem já, Marek, Cuky a Morry, tu fotku dával na instagram Cuky když jsme byli u něj, a tužku. S úsměvem jsen kývla a podepsala se.
"Děkuju, můžu ještě fotečku?" zeptala se nevinně a opět ke mě něco natáhla, tentokrát to byl mobil. S povzdechem jsem znovu kývla, vzala si její mobil, dřepla si k ní a cvakla foťák. S zapištěním si poskočila, vzala si mobil a s tichým děkuji se rozběhla pryč.
"Furt si myslíš že by semnou někdo byl z lásky?" zeptala jsem se a stoupla si, Sára jen se smíchem kývla na souhlas. Jen jsem protočila oči a pohnala Sáru do předu....
~~~~~
"Jsem doma!" křikla jsem a přezula se z bot do mých růžových papučků které jsou podobný jaké má Gejmřík. Jsem je od něj dostala jako dárek k mým sednactinám. V obýváku byl pro mé překvapení Marek, který se rozvaloval na sedačce."Jak si se měla?" sladce se usmál. S protočením očí jsem si šla sednou k němu.
"Se Sárou jsme potkali 10 fanoušků který buď chtěli podpis nebo fotku většina z nich chtěla obje dvě možnosti" povzdechla jsem si na což jsem cítila jak mě jeho ruka poplácala po zádech.
"Si slavná.....si založ svůj kanál a bud-"
"Jo jasně a pak si ani v klidu nenakoupím bez toho aby někdo nechtěl fotku" ironicky jsem se usmála a prohrábla si vlasy. Z jeho strany jsem slyšela uchechtnutí.
"Si moc měká všem hned vše svolíš"
"Jdi někam" prskla jsem a praštila ho polštářem. Hned na to jsem to schytala do obličeje. Vzala jsem polštář a skočila na něj za účelem ho 'dusit' tím polštářem. Ovšem....
"Auu ty krávo!" zapištěl jak holka a shodil mě na zem. Když jsem si sedla všimla jsem si jak se drží za jeho malého juniorka. Na to jsem se rozchechtala jak debil a válela se po zemi. Znovu jsem si sedla a utřela si slzy ze smíchu. Brácha už taky seděl a propaloval mě pohledem.
"Oj" šeptla jsem a už se škrabala na nohy. Rozběhla jsem se do druhého patra s bráchou v patách. Jen tak tak jsem stihla zastavit když z koupelny vylezl taťka. Uupsss. Brácha nestihl zabrzdit a tak jsem ležela nad ním a držela se za loket.
"Se nudíte že? Marku ty mi pomůžeš nosit pytle s hlínou do skleníku a ty Kristýno budeš pomáhat mámě sázet kytky ve skleníku jasný?" ozval se taťka a pomohl mi na nohy. Ještě před ním než pomohl bráchovi jsem do bráchy ještě stihla kopnout. Pak jsem se slovy "Jdu se převléct!" se rozběhla do svého pokoje..
Úprava hotova :D
ČTEŠ
Bratrův kamarád
Romance"Asi bych vás měla představit že?..no takže Dane tohle je Tomáš bratrův kamarád a taky i můj dnešní řidiči do nemocnice. Heh. Aaaa Tome,..tohle je Dan...můj přítel" "Tak počkat...to seš ty? Ten zmrd kterej si bral do huby moji holku a kterej mi jak...