Kristýna
| Sobota 15.7|Dneska slaví Karel od Cukyho narozeniny. Má už 20 let. Je z ní krásná holka. Kdybych byla na holky hned ji Cukymu přeberu. Mé myšlence jsem se uchechtla tak moc že se paní vedle na mě otočila. Hodila dvě čokolády do košíku a rychle odešla. Ja mezitím stále stála před regálem s čokoládou a dalšími sladkosti a přemýšlela co mám Karlovi vybrat. Zrovna když jsem dávala do košíku čokoládu milku crema caramel jak ja miluju karamel tak se kolem mého pasu objevili dvě mužské ruce. Ani jsem nestihla říct: vypadni ty uchyle..ozval se mužský hlas u mého ucha.
"Ahojky vtipalku" uchechtl se nad přezdívkou a lehce mě políbil na krk. Ten hlas poznám všude. Daniel. Rychle jsem se otočila tak že jsem rohem košíku ho praštila do stehna. Lehce sykl bolestí, přece jen tyhle košíky mají už něco za sebou a ty rohy jsou už dost ostré. To postižené místo si mnul.
"Nazdar ty pitomče. Od kdy mi říkáš vtipalku? Nemám snad přezdívku děvka?Navíc co tu děláš? To mě pronásleduješ?"
"Já se omlouvám. Opravdu. Tvůj bratr mi vše vysvětlil. Ne blázníš. Jsem tu s kamarády" ukázal na nějakou partu potomců.
"Mhm jasně. Bůh ví co vše ti ještě nakecal"
"Ne už nic špatného mi neřekl. Jen mi řekl že jsi sice na táboře s někým šoustala ale jinak prý potom už ne..Kristý ja tě mám opravdu moc rád a nechci o tebe přijít. Odpusť mi to. Prosím" natáhl ke mě ruce a čekal až ho obejmu. Chvíli jsem přemýšlela a hádala se s mým vnitřním já zda mu mám odpustit. Nakonec jsem ho přece jen objala. Objal mě kolem krku a já se zavrtala do jeho hrudi. Šňupala jsem jeho vůní za což jsem dostala polibek do vlasů. Užívala jsem si hezkou chvíli s ním kterou musela přerušit nějaká blondýna. Své blond vlasy měla do půlky zad. Na sobě měla bílé tílko s velkým výstřihem a mini černé šortky. Na očích měla černé sluneční brýle.
"Zdravím Dane, ráda tě zase vidím" culila se jak sluníčko. Počkat jak zase? Odtáhla jsem se od Dana a se zdvyženým obočím přeskakovala pohledem z něj na ni.
"Ahoj..Mary též tě rád vidím" uchechtl se a celej znervózněl. Dívka tedy už Mary se ještě víc usmála. Poté se podívala na mě.
"Těší mě jsem Kristýna..Teda Marcela promiň..ale spíše mi říkej Mary. Tu přezdívku miluju. Hih. Je to lepší než kdyby mi říkali: Hej Marcelo, už mi konečně pošli to nudes" u té poslední věty se snažila napodobit mužský hlas. Ovšem svému přednosu se zasmála a natáhla ruku ke mě.
"Eh též mě těší? Asi? Jsem Kristýna" řekla jsem své jméno čemuž se zarazila v pohybu. Sundala si sluneční brýle a s překvapením očích na mě hleděla. Měla oční čočky ve stejné barvě jako já. Asi si říkáte jak jsem to poznala že? V levém oku tu čočku měla špatně nasazenou takže tam kousek vyčuhovala modrá barva.
"Oh můj božeeee. Ahaaa! To jsi ty! No jasně. To za te-"
"Mary drž hubu" snažil se ji zastavit Dan ovšem Marky vyslovila něco co mi udělalo tmu před očima.
"Ale Daníku, včera ti to nevadilo. No abych to dopověděla tak já se včera za tebe musela převlect. Proto ty čočky. Musím říct že je to dost nesnesitelné mít na těch očích, hlavně při sexu. Jo to mi připomíná...eh Dane? To mi připomíná že mi musíš koupit nového bílého medvídka...jo a taky růže. Včera při sexu si mě dost mlátil růžemi a u toho pokřikoval: Ah jo..joo!Kristýno..Ah..mooc se omlouvám za to že jsem tě seřval...ah ahh. Nebo aspoň něco podobného. Heh"
ČTEŠ
Bratrův kamarád
Storie d'amore"Asi bych vás měla představit že?..no takže Dane tohle je Tomáš bratrův kamarád a taky i můj dnešní řidiči do nemocnice. Heh. Aaaa Tome,..tohle je Dan...můj přítel" "Tak počkat...to seš ty? Ten zmrd kterej si bral do huby moji holku a kterej mi jak...