6. Slovo „Ne"

207 5 0
                                    

Marek

|Středa 22.6|

*Cink*
Cinkl mi mobil který jsem měl po pravici na stole když jsem střihal video který jsem natočil s Gejmrem před chvílí. S povzdechem jsem se vzal mobil a podíval se co mě zas otravuje. Hned ja mě vyskočili tři zprávy z insta story.

Mimiiik_27
Donuť Kikinu ať ti na celý zbytek dne dělá jídlo ;] :D :P

Marwoušek_fanpage <3
Kikina ti po celý den nesmí říct ne :D <3

Zajííííček.mrkvička :)
Polij Kiku ledovou vodou a pak moukou :D :D

Asi bych vám měl vysvětlit proč se ty „Strašné" zprávy týkají i ségry že? No tak, včera jsem natáčel video z gta 5 společně s ni a Morrym...no a byly to skill testy takže Týna nadávala ale nebyla jediná.

Flashback
"Můžeš kurva přestat?!" řvala sestra když jsem jí po čtvrtý shodil dolů.

"Debileee!" prskla když spadla znova. Já s Morrym jsem se chechtal jak debil.

"Noobeeee" smál se Morry když ségra přeletěla přes platformu kde měla zastavit. Autem jsem si stoupl ke kraji a tim shodil sestru.

*bum*

User Týnoslava_kkt left chat

"Kristýno?" - Marw
Nic...

"Hej co ti je? Je ti něco?" - Marw

"Není mu nic" - Morry

"Jen mu hodně" - Marw

S Morrym jsme se rozchechtali ještě víc.

"Ty vole!" ozvalo s z vedlejšího pokoje a hned na to dupod po chodbě. Dveře od mého pokoje se otevřeli a v nic úplně rudá opice...heh sestra.
V ruce držela rozflákano myš. Popošla až ke mě aby ukázala myš na kameru.

End of flashback

A když jsem video zveřejnil tak nějaký můj nebo možná nás fanoušek nevím ale to je teď jedno, napsal komentář.

Pudiiiinekkk :>
Páni opět skvělé video jako vždy :D ale za to jak Kikina zničila tu myš? Nejvíc! Akorát pak škoda že se kvůli té myši musela odpojit :( ale co kdyby jsi natočil nějaké video kde Kikina plní nějaký trest? Třeba na ní vysypat mouku :D nebo něco takového....

A to bych nebyl já kdyby se lidí na story nezeptal jaký trest mám pro Kikinu udělat...
Každopádně se mi zalíbil ten druhý trest kdy mi ségra nesmí říct ne. S úsměvem jsem popadl gopro a natočil si ji na sebe.

"Džiges lidi vítejte u dalšího videa mé jméno je Marwex a dneska bude video trochu speciální. Možná někteří z vás si ze včerejšího videa pamatujete jak Kristýnka nadávala a zničila si myš. A tak mě napadlo díky jednomu fanouškovi vymyslet nějaký trest. Na instagramu jsem se zeptal jaký trest to má být a našel jsem výherce" vzal jsem do ruky mobil a obrazovkou, kde byl ten trest, ho natočil ma gopro.

"Celý den mi Kristýnka nesmí říct ne" usmál jsem se a mobil si schoval. Gopro jsem otočil tak aby ukazovala na stůj a pak i s ní se vydal k ségře do pokoje. Má ho vedle mého.

Bratrův kamarád Kde žijí příběhy. Začni objevovat