Kristýna
|Sobota 8.7|"Vstávej ty ospalče! Dnes máme plno práce!" křičela na mě osoba nade mnou. Se zyvnutím a taky syknutím jsem otevřela oči. Nade mnou se skláněla naštvaná Nela. Byla rudá vzteky.
"Stalo se něco?" zeptala jsem se jenže úplně ignorovala mojí otázku. Ani jsem se nestihla postavit na nohy a už po mě hodila krabici s nečím třpyťavím.
"Tady máš výzdobu na stromek a celkově vánoční výzdoby. Stromek ti donese Štěpán s Ráďou a pak ti i pomůžou s výzdobou. V krabici jsou i lízátka které tam dáte až večer ať to ti děti nesní hned teď. Taky by tam měl být i balicí papír. Dneska máš s Monikou výtvarku, kdo bude chtít zabalit někomu dárek bude mít možnost a jinak ať vyrábí vločky" řekla mi celý můj plán bez toho aniž by se na mě podívala. Krabici jsem odložila a vstala. Nela už chtěla odejít jenže jsem ji zdravou rukou chytla za loket.
"Co se děje?" zeptala jsem se. Nad mou otázkou se mi vytrhla z ruky a otočila se na mě.
"Co se děje? Ty se ptáš co se děje?! Po tom všem! Si děláš prdel ne?!" křikla tiše po mě aby nás nikdo neslyšel. Byli totiž otevřené dveře.
"Co? O čem tu mluvíš?" zeptala jsem se znovu. Tentokrát už zavřela ty dveře.
"Já blbá jsem odháněla Jakuba od tebe aby tě nechal na pokoji. Pokaždé jsem mu dávala úkol tak aby jste od sebe byli co nejdál! Ale ono ne! Ty s ním musíš mrdat hned jak to jde! Jsem úplně pitomá když jsem se snažila aby ti neudělal to co dělá ostatním holkám, to co udělal Denise že se chová takhle!"
"J-jak to víš?"
"Jak to vím?! Nejsem slepá! Včera večer už všichni byli v táboře jen vy dva jste tu nebyli. Chvíli po půl dvanácté tě už začal Marek hledat jenže ty nikde. Ptal se všech v táboře ale nikdo nevěděl kde jsi. No a tadaa o pár minut později po půlnoci přijde Jakub a ty pak taky. Vůbec to nevypadá podezřelé. Navíc za mnou naštěstí za mnou přišla Natálka že prý když procházela kolem tvého stanoviště slyšela nějaký divný zvuk" dokončila svůj monolog a pak už beze slova odešla. Chvíli jsem stála bez hnutí než jsem přešla ke skříňce kde jsem na sebe hodila tílko se šortky. Pak jsem z krabice vytáhla lízátka a schovala je do šuplíku u mého stolu. Poté jsem vzala krabici a začala pomalu ozdobovat každou chatku. Dětska tu zatím nejsou neboť šly společně s Honzou, Tomášem, bráchou, Luckou, Jakubem a Denisou na nějaký výlet a vrátí se až na oběd. Vzhledem k tomu že je kolem sedmé mi moc času nezbývá abych všechno nachystala. Taky mi tu pomáhá i Markét s Monikou a kluci mi pomůžou až se vrátí z lesa. Zrovna když jsem byla už u chatky 9 za mnou došli kluci s tím že mi můžou pomoct. Kolem deváté jsme měli s výzdobou chatek už hotovo a tak jsem šla pomoct klukům s výzdobou stromku.
Lukáš
"Co tady děláš?" bafla na mě ségra a já s cuknutím vypl mobil. Ségra se zasmála a opřela se o futra mých dveřích. Dneska se tady ta těhule rozhodla že mě bude otravovat na celej víkend.
"Co tu chceš ty?" prskl jsem na ni čemuž se opět zasmála.
"Tak sorry brácha. Jen jsem se chtěla zeptat jestli víš co je dneska za den?"
"Sobota"
"To vím taky ty blbečku ale kolikáteho je?"
"Nevím"
ČTEŠ
Bratrův kamarád
Romance"Asi bych vás měla představit že?..no takže Dane tohle je Tomáš bratrův kamarád a taky i můj dnešní řidiči do nemocnice. Heh. Aaaa Tome,..tohle je Dan...můj přítel" "Tak počkat...to seš ty? Ten zmrd kterej si bral do huby moji holku a kterej mi jak...