Kristýna
|Neděle 19.6|S úsměvem jsem pohladila Buddyho který ležel v mém klíně a dál věnovala mobilu. Právě je 1 hodina odpoledne....škoda.....
"Kristýno!" křikl brácha a vešel do pokoje.
"Ano?" řekla jsem a podívala se na něj.
"Když není mamka doma" odmlčel. Ano v neděli nejsou rodiče doma, jsou v práci až do večera..
"Co máš za lubem?" zvedla jsem nechápavě obočí. I když ho znám už odmalička furt je to bláznivý brácha u kterého nevíte co čekat.
"Nic jen jsem pozval kluky, za hodinu by tu měli být, klidně pak přijď dolů" sladce se usmál.
"Aha...a koho si pozval?" Ježíš připadám si jako naše mamka. Asi věděl nad čím přemýšlím protože se uchechtl.
"Honzu a Dominika"
"Dobře a proč mi to říkáš?"
"Jen aby si o tom věděla" mrkl na mě a opustil můj pokoj.
Jen jsem pobaveně protočila oči a vrátila se zpět na sociální sítě...****
Domem se ozval zvonek, já právě seděla na sedačce a četla si knížku Dračí krev. Marek doslova vyběhl ze schodů a běžel otevřít.
"Nazdár kluci" ozvalo se s předsíně a poté už i kroky blížící se k obýváku.
-Cuky: Dominik
-Morry: Honza"Čau Kristý" ozval se Honza za mnou.
"Ahoojjj" křikla jsem, odhodila knížku bokem a skočila po něm.
"Taky tě rád vidím" uchechtl se a svůj stisk kolem mého pasu zpevnil.
"A mě nepřivítáš?" ozvalo se po mé pravici. Po otočila jsem hlavu a všimla si Dominika."Nepřivíta, lenoch jeden" ozval se Marek a šel si sednout. Na to jsem rychle seskočila dolů a při cestě k Dominikovi jsem dala pohlavek Markovi.
"Ahoj Domčo" usmála jsem se přitáhla si ho k sobě takže mi položil hlavu na rameno.
"Ahoj Kiko" uchechtl se a oddálil se.
**
"Hej! To není fér!" křikl naštvaně Marek.
Morry s Marekm hrají na Playstationu nějaký závody. Mezitím co já sedo-ležela a hrabala se ve vlasech Domču který mi ležel mezi nohama s tím že měl položenou hlavu na mém břiše a spokojeně sledoval Marka který se rozčiloval.
"Klid Marečku to bude dobrý" uchechtla jsme se na což jsem dostala polštářem do oblyčeje, a pak polštář spadl na Dominika.
"Hej!" ozval se Domča a hodil polštář zpátky po Markovi.
"Tak si to zkus sama lenochode" uchechtl se Morry a vzal si od Marka ovladač.
"V žádném případě nenechám aby mě přestali ty prstíky hrabat ve vlasech" zamračil se Dominik a chytl moje ruce.
"Ty jsi se zamilovaaaal" smál se Honza a ukazoval na Dominika. I brácha se konečně odurazil a taky se smál. Na to si Dominik sedl a mě si stáhl na klín.
Položil mi ruce na tvář a kysele se zašklebil."Kdo by se nezamiloval. Muck. Muck" smál se a dělal že mi dává pusu. Na to jsem se rozchechtala a objala ho.
"Domčo počkej tady někoho ti přivedu" mrkla jsem na něj a vyběhla do pokoje pro Buddyho. Vzala jsem ho do náruče a šla zpátky ke klukům.
ČTEŠ
Bratrův kamarád
Romance"Asi bych vás měla představit že?..no takže Dane tohle je Tomáš bratrův kamarád a taky i můj dnešní řidiči do nemocnice. Heh. Aaaa Tome,..tohle je Dan...můj přítel" "Tak počkat...to seš ty? Ten zmrd kterej si bral do huby moji holku a kterej mi jak...