Kristýna
| Čtvrtek 5.10.|"Zdravím" usmál se brácha hned co vešel do pokoje.
"Čaau..co ty tu? A co ten podezřelej úsměv?" zvedla jsem obočí a sedla si.
"To teď neřeš..pojď půjdeš semnou"
"Co? Však ještě nejdu domů"
"To ne...jen mě napadlo že prostě vezmu ven svou milovanou sestru..nemůžu snad? Neboj s Gabrielem jsem se domluvil že tě budu mejt pod dohledem"
"Fajn...jen mi dej minutku" pípla jsem a přešla ke své tašce. Z ní jsem vytáhla punčochy, teplé ponožky a žlutý svetr. To všechno jsem na sebe naházela k tomu si vzala ještě kabát a mohlo se jít. Šly jsme pěšky. Brácha mi po cestě říkal jak je na tom Hejl. Že už je prý doma a že něco málo si už pamatuje ale že spíše věci než lidi. Na to jsem mu jen kývla. Procházeli jsme parkem, kde jsme si i na chvíli sedli. Stavili se i na chvíli domů abych se potulila s Buddym a Jimmem. Při cestě zpátky brácha pořád kontroloval mobil. Chvíli se usmíval jenže pak mu znovu pípl mobil a on se zamračil.
"Nela píše?" pípla jsem čím přesunul unaveně vydechl. Pohled na mobilu však nechal.
"Jo...omluvá se a že mě chce zpátky..."
"A ty ji chceš zpátky? Miluješ ji? Jak vůbec vzala ten rozchod?"
"Seš nějak moc zvědavá ne?" uchechtl se ale pak bez dalších slov mi dal mobil.
"Počkej!" vypískl jak holka a mobil mi znovu sebral. Něco tam naklikal a pak už mi ho vrátil.
"Cos udělal?"
"Jen jsem napsal Gabrielovi že se na chvíli zdržíme. Bolí mě nohy tak si chvíli sednem" vydechl když padl na lavičku co byla hned vedle. Též jsem si sedla vedle něj a začala číst chat mezi bráchou a tou obludou.
______________________________________
Nela
aktivníNela: Miluju tě láskooo
moje milovaná 😘❤️😏👀Me: Ja tebe taky ❤️
Pondělí 11. 9.
Me: Můžeš mi vysvětlit s
kým si volala když
jsme byli u ségry
v nemocnici? A
zkus mi znovu lhát.Nela: Se ségrou však
jsem ti to říkala..Lásko
ty mi nevěříš? 🙁❤️Me: Zase mi lžeš?
Dík no ty vole.Nela: Jsi zase chlastal že?
S těma kokotama co jsem
jednou potkala v té kuchyni?!Me: Přestaň říkat mejm
kamarádům kokoti!
Ti mi aspoň narozdil
od tebe říkaj pravdu!Nela: Jsou to kokoti
protože mi přejou smrt!!
A ty radši věříš jim než
vlastní přítelkyni! Měl by
jsi se doprdele vzpamatovat
komu začneš věřit
a pak mi teprve napiš!
Nazdar!Me: Fakt?
Nela: Jo...nech mě
teď na pokoji...jdu se
zabít...čau.
Milovala jsem tě
ČTEŠ
Bratrův kamarád
Romance"Asi bych vás měla představit že?..no takže Dane tohle je Tomáš bratrův kamarád a taky i můj dnešní řidiči do nemocnice. Heh. Aaaa Tome,..tohle je Dan...můj přítel" "Tak počkat...to seš ty? Ten zmrd kterej si bral do huby moji holku a kterej mi jak...