Kristýna
|Středa 26.7|"Ty si taková šlapka! Za to zažiješ peklo holčičko!" zařval a přešel až ke mě. Oběma rukama mě chytl pod krkem a nadzvedl tak že jsem sotva stála na špičkách. Dech mi pomalu docházel a já začala vidět černo před očima. V ten moment když viděl že se mi zavírají oči mě pustil na zem. Tvrdě jsem dopadla na kolena a začala kaškat.
"P-proč? P-proč mi to děláš?" šeptala jsem neboť to bylo jediné na co jsem se mohla zmohnout. Dan přešel znovu ke mě a dřepl si aby byl v úrovni mých očích. Chytl mezi jeho palec a ukazováček mou bradu.
"Protože si to zasloužíš. Teď jsi moje..a já si s tebou můžu dělat co chci" nechutně se usmál. Zamračila jsem se a rukou ho pleskla po té jeho ruce kterou mě držel. Dost ho to překvapilo.
"Nejsem věc aby sis semnou mohl dělat co chceš! A víš co?! Mezi námi je konec!" křikla jsem a vstala. Chytla jsem kliku a chtěla ji značknout. Ovšem...
"Ah..aaahmn...laaask-ooh. Ry-ah-Rychleji!!"
"Mmmmh ahh jo-jo-jooo...ah už budu!"
Pomalu jsem se otočila abych zjistila odkud ty zvuky vychází. Daniel stál na místě a culil se do mobilu jak debil. Když si všiml že se na něj dívám, úsměv se mu ještě zvětšil a otočil na mě mobil. Na jeho mobilu se přehrávalo video. Ovšem na jen tak leda jaké. Bylo to video z našeho sexu když jsme byli u něj a David nás překvapil jeho vpádem do pokoje. Ovšem byl to ten 1. sex. Celej ten pohled z videa mířil na mě. Danův obličej tam vůbec nešel vidět. On..on si to nahrával..
"Pamatuješ si to že? Jak krásný to pohled...myslíš že se bude líbit i ostatním?"
"Co?"
"No ostatním z tvé školy. Kluci budou slintat a holky se ti za to budou smát. Taky se to video objeví i u tvé rodiny. Ti z toho asi nebudou nadšeni...spíše zklamani že jejich dcera natáčí na ¶H...a i tam se to objeví"
"Tohle je vyhrožování! Tohle mi nemůžeš udělat"
"Ale jo...můžu..a taky to i velice rád udělám když nebudeš spolupracovat" zasmál se a přešel opět ke mě. Tvrdě mi chytl čelist a hrubě mi zvedl hlavu tak bych viděla jemu do obličeje.
"Přece jen si moje děvka"
"My-myslela jsem že jsme pár...že jsem si konečně našla vztah"
"Pff jak naivní to jsi. To tě nenapadlo že to dělám jen kvůli sledujícím? Né moc známí klučina začne chodit se sestrou nejznámějšího YouTubera Marwexe" usmíval se a při tom něco klikal na mobilu. Poté mi ukázal jeho instagram.
______________________________________
Dan_frog
180 86.4 tis. 102
Příspěvky Sledující Sleduji
______________________________________"Tahle je moje nejoblíbenější" usmál se na fotku kterou mi pak i ukázal.
_____________________________________Dan_frog
ČTEŠ
Bratrův kamarád
Romance"Asi bych vás měla představit že?..no takže Dane tohle je Tomáš bratrův kamarád a taky i můj dnešní řidiči do nemocnice. Heh. Aaaa Tome,..tohle je Dan...můj přítel" "Tak počkat...to seš ty? Ten zmrd kterej si bral do huby moji holku a kterej mi jak...