39. Líbačka

19 1 0
                                    

Kristýna
|Středa 11.10.|

"Takže to bydlení neklapne?" šeptla Sára a dopsala poslední větu ze zápisu.

"Ne..já bych do toho šla ale víš co...jsem doma jen pár dní a už bych se stěhovala..navíc se bojím jak na to bude reagovat máma" povzdechla jsem si a vzala si do ruky znovu propisku bo učitelka označila další věty ze ze zápisu co si napsat.

"Tak jen ve čtvrtek budeš u nás spát? To končíme opravdu pozdě tak aspoň v ten den"


"Můžu to zkusit nahodit doma"

"Dobře...můj bože ať už je pátek" vzdychla vedle mě Sára a lehla si na lavici.

"V klidu ještě dvě hodiny a pak hurá domů" tiše jsem si tleskla a mohla tím čelit na její překvapený výraz.

"Se nějak moc těšíš ne? Že ty jdeš prcat.." tu poslední větu šeptla trochu víc nahlas že se na nás lehce pootočil i Tobiáš s uchylnym výrazem. Za to já zrudla v tváři. Tobiašovi jsem dala lehký pohlavek se slovy že se má otočit. Poté jsem se otočila na Sáru která měla zkousnutý spodní ret.

"Nemám prcacku...prostě se těším domů toť vše..nic víc nic míň oke?"

"Můj bože kdybych tě já nepřipravila o panenství tak jseš panna do teď" protočila oči a zavřela sešit i s učebnicí bo už skončila hodina. Zrovna když měla učitelka nějaké kecy typu co se bude opakovat na test tak se k nám otočil Tobiáš s lehkým úsměvem na tváři.

"Kdopak že tu bude prcat?"

"KRISTÝNKA!" křikla a hned na to ode mě dostala pohlavek.

"HEJ! Já ne vole! Žádná prcacka nebude!" vykřikla jsem tak moc že to museli slyšet i moji sousedi po pravici ve vedlejších lavicích. Taky že slyšeli. S úšklebem se na mě ta banda tupounů otočila a čekali co ze mě vypadne. Asi bych vám v rychlosti představit tu takzvanou 'bandu tupounů' že?
Takže tam tada tadaaa představuji vám: Davida, Filipa, Matěje a Jakuba.

David Ježek. Ten je ze všech těch tupounů největší kuřák. Ne jednou byl v ředitelně za to že několikrát zahulil hajzliky tak moc že jste si připadali že chčijete v mlze. Každopádně má černé vlasy, v nose a spodním rtu piercing, krásné modré oči a většinou chodí v černém. Ovšem divili by jste se ale podle toho jak vypadá tak nikdy v životě nebral holku jako hru. Vždycky měl vztah..avšak většinou se holky rozešli s ním než on s něma. Do teď nikdo neví proč. Je to takovej tajemník.

Pak tu máme Filipa Nováka. Snad každý Filip je zrzek a ani tenhle není výjimkou. Zrzavé vlasy, zelené oči a pihatej ksicht. Oblečení míchá většinou do černé, bílé, šedé a někdy i růžové. Jep i do růžové. Jednou přišel v růžové mikině se spongebobem ve prostřed. Každej si z něj utahuje z důvodu jeho příjemní které se tak nějak týkají slovních úloh se zahradou. Pan Novák a jeho několika úhlová zahrada. Fuj.
Narozdíl od ostatních tak on jediný má holku. Lola Ježková. Jep chodí se ségrou Davida.

Dále tu je Matěj Krůček. Má tu přezdívku 'Žraločí ploutev'. Proč? Na jedné chlastače se tak moc ožral že pak všem vykládal že jednou nastane čas kdy všem narostou žraločí ploutve protože se celá Evropa zalije mořem.
Má hnědé vlasy, hnědé oči a piercing ve rtu. Tak též většinou nosí černé oblečení. Ne jednou jsem ho viděla v jednorázovém vztahu se Sabinou. Taky má i mladšího bratra. Proč ho zmiňuju? Taky tu měl studovat. Ale hned v prváku co nastoupil to dělal s jednou z mladších učitelek. Zkratím to. Vyhodili ho a on už v patnácti je otcem dítěte s pětadvacetiletou učitelkou.

Bratrův kamarád Kde žijí příběhy. Začni objevovat