Kristýna
|Středa 18.10|"Nazdárek párek" usmívala se od ucha k uchu Emily hned co jsem vstoupila do kavárny. Úsměv jsem ji oplatila a přešla k pultu.
"Čauvec..s kým máš dneska směnu?" zeptala jsem se a dala si batoh na nejbližší stůl u baru. Moje oblíbené místo. Než stihla Emily odpovědět z kuchyně vyšla Dana která vypadala že za chvíli sebou sekne na něčí stůl a upadne do říše snů. V ruce nesla papírovou krabici ve které nejspíš byli zákusky a tu dala na stůl u kterého seděla nějaká uřvaná rodinka. Nejspíš jsem na tu rodinku civěla až moc dlouho protože se na mě podíval jejich tatík. Usmíval se od ucha k uchu. Byl mi nějak povědomý.
"Prosím 60 korun" usmála jsem se na nějakého pána nejspíš tatík té rodiny. Úsměv mi oplatil a místo 60 mi dal 70
Chtěla jsem něco říct ovšem zastavila mě jeho dlaň."Těch 10 korun máte za tak krásný úsměv" usmál se ještě víc. Když mi předával těch 70 korun přihodil k tomu i nějaký menší papírek. Jen jsem kývla což mu dalo znamení aby své tři děti popohnal ven.
Pohled jsem radši rychle vrátila zpět na Emily která zrovna dělala kafe. Nerada bych se s ním dala do řeči abych mu musela vysvětlovat proč jsem mu nezavolala. Proboha však mu musí bejt tak nad pěta čtyřicet let. To fakt ne.
"A co ty tu?" přisedla si ke mě Emily a dala přede mě kafe. Cappuccino. Velké. S polo-rozpadlým srdíčkem které spíše vypadlo jako prdel. Moje oblíbené. Hned si ho vyfotila. Později tu fotku dám na ig kde označím jak kavárnu tak hlavně její profil. Ona si na tom moc potrpí. Když to neudělám tak mi do další návštěvy fňuká že se jí to cappuccino zrovna povedlo a že se jí to příště nepodvede když to budu dávát na story.
"Včera jsem viděla tvoje video na YouTube a -"
"Faaakt? To je super! A co na to říkáš? Bylo to dobrý? Nešlo tam vidět že bych prskala sliny?"
"Bylo to dobrý jen chtělo by to trochu zlepšit..sedět tam a jen zpívat je trochu nudné...hele mám pár šatů které by sis mohla vzít a já bych ti mohla pomoct natočit nějaký videoklip...lidi to víc zaujme" řekla jsem svůj plán a mohla si všimnout jak se ji v očích objevili jiskřicky.
"To zní dobře...máš to v plánu hned teď?"
"Jebe ti? Jseš v práci tak teď asi těžko"
"Ale prcam na práci...Dana to tu sama zvládne..já se převle-"
"Emily! Dana to sama nedá se podívej vypadá jak kdyby měla každou chvíli hodit šlofíka na něčí stůl. Ty vol€ za chvilku končíš to vydržíš. Navíc potřebuju ještě vymyslet jak to natočíme"
"No hlavně tak aby to vypadalo mega cool. Tak aby s-"
"Hele nekecej mi do toho..navíc upaluj za pult přišel ti zákazník" přerušila jsem ji a ukázka na nějaké dvě ženský co nevypadaly že by si daly něco sladkého. Emily jen protočila oči a běžela za pult.
Mezitím co Emily obsluhovala já kreslila či psala..no prostě dělala návrhy na to natáčení tak přišli do kavárny další lidé. Koutkem oka jsem si všimla dívky co měla růžovo-fialovo-modré vlasy které však teď doplňovaly ještě tmavě hnědé odrosty. Už párkrát jsem ji viděla. Teď už měla však větší břicho které si jednou rukou hladila. Vedle ní stál Tomáš. Teď vypadal úplně jinak. Od nemocnice jsem se s ním vůbec neviděla. Od koutku pravého oka přes nos až do půlky levé tváře měl nechutnou jizvu a trochu menší jizvu než přes nos měl i na spodním rtů která končila i lehce pod rtem skoro se dotkla i brady. Rychle jsem sklopila hlavu k papírům aby si mě nevšimli. Oba dva přešli k pultu kde čekali až je někdo obslouží. Vzhledem k tomu že Dana nemohla bo obsluhovala nějakého pána tak se jich ujmula Emily.
ČTEŠ
Bratrův kamarád
Romance"Asi bych vás měla představit že?..no takže Dane tohle je Tomáš bratrův kamarád a taky i můj dnešní řidiči do nemocnice. Heh. Aaaa Tome,..tohle je Dan...můj přítel" "Tak počkat...to seš ty? Ten zmrd kterej si bral do huby moji holku a kterej mi jak...