Kristýna
| Středa 4.10.|Uběhl měsíc a pár dní co jsem na pobytu u Gabriela v léčebně. Dva dny po tom co jsem jim přiznala kdo mi způsobil můj zdravotní i psychickej stav tak přepadli policajti Dana v jeho bytě kde zrovna znásilňoval nějakou brunetu. Pár dní na to mi Gabriel ukazoval záznam ze soudu, kde Dana odsoudili na 7 let. Heh..ubohost za tak málo let. A to mu prej chtěli dát tři roky mínusu jestli bude mejt dobré chování. To mu naštěstí neprošlo. Co dále tak vím je to že kluci z kex crew dělali nějaký stream kde jim lidi z chatu dobrovolně - tím nemyslím že to byla nějaká sbírka - posílali peníze prý že pro mě jako podporu. Hezké...
A taky i to že se Marek rozešel s tou černovlásou krávou. Prý všechny informace kolem mého zdravotního stavu volala nebo psala Danovi. Když už o bráchovi mluvím tak tu zamnou chodí každej víkend. I rodiče. Ty tu sem jezdí když mají volno. Párkrát tu byli i kluci z kex crew. Samozřejmě se tu za mnou stavovala Sára s Tobiášem."Já ti nevím. S Patrikem necítím to co jsem cítila na začátku vztahu. A on asi taky" fňukla Emily a schovala si obličej do dlaní.
"Třeba to ještě nějak dopadne...však vy dva se k sobě hodíte" šeptla jsem a pohladila ji po vlasech.
"Že? To jsem mu taky říkala..jenže já do toho mám školu..on zas svoju práci..už není tolik času jak na začátku...zkus si s ním promluvit ty...třeba na tebe dá...prosím"
"Já ti nevím..je t-"
"A nebo! Co kdybych byla na holky? Jako ta eee Saša ta v-"
"Je to Sára...ne Saša. Sára"
"Jooo pardon..Sára ta vypadá spokojeně se svou láskou k stejnému pohlaví"
"Nemůžeš se ze dne na den rozhodnout s kterým pohlavím budeš šukat. To nejde tak rychle. Navíc Sára to nemá zas tak lehké. V dnešní době ju za to odsuzují..Navíc kdyby si byla na holky tak už by si nedostala to tvoje oblíbené lízátko s příchutí..pouze jen umělé lízátko"
"Nee..moje oblíbené lízátka..fajn fajn to že budu na holky hážu za hlavu oke? Budu přemýšlet nad něčím jiným"
"A co kdyby si teď vztahy a šukání zavřela do šuplíku a začala se věnovat škole? Doslova ti chybí už jen jeden rok..už máš zkouškové období"
"Bože..jenže bez sexu to dlouho nevydržím.."
"Seš horší jak kluk...s tou nadržeností" uchechtla jsem se a hned na to dostala polštářem po hlavě.
"A co kdybych to zkusila s tebou?"
"Co? Co semnou?"
"Hodím kluky za hlavu aleee! Budu moc s tebou šukat..jako jsme to dělali před tím než jsem si našla Patrika...fajn? Oke?"
"Eh..Emily já n-"
"A jo promiň...však ty...tebe...ah promiň...já už jen nevím co mám dělat"
"Ne tak jsem to nemyslela...já jen že takový vztah alá kamarádky s vyhodama mám už se Sárou..."
"Ja ti slibuju že se to nedozví, jestli ti je o tohle....prosím aspoň jednou...a pak se uvidí jak to půjde dál..prosiiiiiiiim..smutně koukám" šeptla a vyskočila na moju postel. Sedla si mi na už lehce zotavané stehna a začala se zhoupávat na mém klíně. Je pravda že i ty na to máš po tom všem chuť ty prase. Jo..jo.
"Eh fajn..ale t-"
"Super!" vypískla a vrhla se na moje rty. Čekala jsem že bude nějak jemná a pomalá ovšem jsem se hodně spletla. Emily na mém klíně se zhoupávala víc jak kdyby byla na houpačce. Rukama mi všemožně rozcuchávala vlasy za které mě i tahala. Vzdychla jsem ji do úst a tím ji umožnila mi strčit její jazyk do pusy. Trochu se oddtáhla a rukou mi sjela na mou ruku kterou hned uchopila do té své. Donutila mě dát ruku v pěst a pak mi jen naznačila abych zvedla ukazováček s prsteníčem. Oba moje prsty si pak sama naslinila. Trochu se nadzvedla aby si lehce stáhla legíny ke kolenům a pak moje prsty namířila přímo pod její dírku. Ani jsem nestihla něco udělat a ona už tvrdě sedla na moje prsty. Začala lehce hopsat a u toho vzdychat co nejvíc to šlo. Abych ji nějak umlčela - protože nejsme v domě sami - tak jsem si ji druhou rukou přitáhla k sobě a políbila ji na rty. Už lehce tlumeně mi vzdychlala do úst a při tom stále na mě hopsala. Periferně jsem viděla jak si jednou rukou sjela dolů aby si mohla dráždit svůj klitoris. Lhala bych kdybych řekla že mě nemrzí že tak dobře nedělá mě. Mrzí mě to...a to hodně.
"Achm..ah božeeee" vzdychla a zaklonila hlavu. Chtěla jsem ji znovu umlčet jenže se v ten moment ozvalo caplovaní s klikou a pak i bouchání na dveře.
Kdy je stihla zamknout?
Emily se mě ještě rychle zhoupla a dráždění svého klitorisu též zrychlila než jsem na své ruce cítila mokro. Rychle se ke mě nahla aby mi stihla ocucat jazyk. Pak už ze mě slezla a oblékala si leginy. Ještě před tím než šla otevřít tak si strčila ty dva prsty do pusy a všemožně je oblizovala. Co jsem však nepochopila bylo to že před dvěma si sundala triko a se zakrytím na prsou otevřela. Za dveřmi stála velice milá sestřička která držela v rukou tác s jídlem. Divně se mračila na Emily. Ani se ji nedivím. Bůh ví co si o nás teď myslí když vidí holku před sebou bez trička.
"Slečno Hubáčková..zde máte váš oběd..kolem druhé za vámi přijde pan Hans tak ať se to s těmi dveřmi neopakuje!" prskla a položila mi již zmíněný tác na stolek vedle postele.
"Tak sorry no...za to můžu já..mi Kristý dělala masáž zad a já chtěla mejt soukromí...nevěděla jsem že se ty dveře nesmí zamykat" ozvala se Emily která stála stále u dveří. Sestra si jen odfrkla a odkráčela si to pryč.
"Kráva" uchechtla se Emily a unaveně padla zády na postel. Též jsem se uchechtla.
"Jo tak masáž jsem ti dělala jo?" mrkla jsem na ní a vyhoupla se na čtyři abych byla nad ní. Emily se smíchem si zakryla dlaněmi obličej a kývla hlavou.
"A co jiného jsem měla říct? Sorry vaše pacientka mě právě prstila tak jsme chtěli mejt soukromí..zas tak moc se nestalo ježíš...to ti zní líp než to s tou masáží?" smála se ještě víc. Stále však měla ruce na obličeji. Toho jsem využila a stáhla si stejně jako Emily před chvili, tepláky pod kolena a vyhoupla se nad ní. Dřepěla jsem si nad její obličej a chytla ji za obě ruce.
"Mm..taky bych chtěla masáž..nějak mě bolí záda" vydechla jsem a odendala ji ruce z obličeje. Chvíli vypadla překvapeně jenže pak nahodila uchyla. Ruce přesunula na můj zadek který tvrdě zmáčkla.
"Samozřejmě paní Hubáčková. Hned dostane svou slíbenou masáž" foukla mi na broskvičku než do ní strčila jazyk.
Abych to urychlila tak Emily odcházela těsně před tím než sem vešel Gabriel. S ním jsem opět háčkovala. Tentokrát už ne včelku ale medvídka.
"Jo mimochodem.."začal Gabriel když se snažil oko z kolárku narvat na hlavu jeho retard medvěda.
"Opět si u mě stěžovala Fíková...že si prej měla zamknuté dveře a odmítala si otevřít...stalo se něco? Ukaž mi ruce" dokončil a odložil medvídka. Bez toho aniž bych nějak nad tím přemýšlela jsem si vyhrnula rukávy od mikiny a ukázala mu již jizvené ruce. Gabriel jen kývnul a čekal zda něco řeknu.
Jak to poznám?
Gabriel vždycky když čekal že něco řeknu tak zvedl pravé obočí a jeho levý koutek se lehce zvedl do úsměvu. Taky když měl volný ruce tak si jednou rukou bubnoval prsty na stehně.
"Byla tu za mnou kamarádka. Stěžovala si jak moc ji bolí záda. Tak jsem ji nabídla zda nechce masáž. Ovšem než jsem se vzpamatovala už byli zamčené dveře a ona se slovy: " Nechu aby mě někdo viděl nahou" mi ležela bez trika na břichu a čekala" vydechla jsem a doufala že mi uvěří.
"Znám tě dostatečně dlouho abych věděl kdy lžeš. Tak šup...s pravdou ven" uchechtl se a líp si sedl. Za to já padla zády na postel a dala polštář na hlavu. Tak moc jsem se teď styděla.
"Dělalajsemjidobře" šeptla jsem rychle tak aby mi nerozuměl. Zaslechla jsem jak se pohl a pak jak mi zmizel polštář z obličeje.
"Ještě jednou...já ti jak si nerozuměl když si měla ten polštář na obličeji" zákeřně se usmál a zpátky si znovu sedl na svoje místo. Mě donutil si normálně sednout a k tomu abych se mu podívala do očí.
"No tak jsem ji dělala dobře no...a? Co s tím? Každej to potřebuje" vydechla jsem a čelila jsem překvapenému obličeji Gabriela. Ajaj.
"Páni...lhal bych kdybych řekl že si mě nepřekvapila....překvapila...a to hodně"
"Vadí?"
"Nee...nevadí..máš pravdu že to každý potřebuje. Jen mě překvapilo to že jsi s tím souhlasila...po tom všem...už se hodně lepšíš a za to jsem rád...dělala ti dobře i ona?"
"Jep"
"Takže vše je při normálu?"
"Jep...vše je při normálu"
ČTEŠ
Bratrův kamarád
Romance"Asi bych vás měla představit že?..no takže Dane tohle je Tomáš bratrův kamarád a taky i můj dnešní řidiči do nemocnice. Heh. Aaaa Tome,..tohle je Dan...můj přítel" "Tak počkat...to seš ty? Ten zmrd kterej si bral do huby moji holku a kterej mi jak...