15. Mamatest

102 4 0
                                    

Pohled nové postavy (výjimečně)

Lucka
|Čtvrtek 29.6|

Už je to druhý den co je mi blbě. Bože..

Vstala jsem od záchodu, obsah spláchla a přešla k umyvadlu. Vypláchla jsem si ústa a podívala se na sebe do zrcadla. Nevědomky jsem sjela rukou na břicho. Že by?
Trochu jsem poodstoupila a vyhrnula si mikinu až k prsům.

"Ségra pusť mě do vnitř!" bouchal na dveře brácha. S povzdechem jsem vrátila mikinu do původní polohy a přešla ke dveřím. Odemkla jsem a otevřela je. Brácha se chvíli mračil ale pak když si všiml mého bledého ksichtu hned mě začal ustaraně skenovat.

"Pořád ti je zle?"

"Trochu ale už je mi líp"

"Ale j-"

"Nemohli by jsme zajet do obchodu? Upekla bych všem nějakou buchtu" odvedla jsem téma.

"Jinak mohl by jsi pozvat i tu holčinu ze včerejška. Vypadalo to že jste si docela sedli"

"J-jo..to bych mohl......no nic tak jedem. Máma má dnes ještě nějaký plán tak ať to stihnem"

*~'~*

Zrovna když jsem hledala prášek do pečiva jsem prošla kolem regálů kde byli těhotenské testy. Rozhlédla jsem se kolem sebe jestli náhodu tu nikdo není a kamera na tenhle regál nebyla natočená. Lukáše jsem poslala hledat vajíčka. Vzduch byl čistý. Vzala jsem krabičku s názvem Mamatest, co byla nejdál a otevřela ji. Všechen obsah jsem si dala do kapsy. A zrovna když jsem vracela krabičku procházela kolem mě nějaká stařenka.

"Nejste na dítě moc mladá?" odfrkla si a víc se zamračila.

"To není pro mně"

"A pro koho?"

"To vás nemusí zajímat" prskla jsem a odkráčela hledat Lukáše. Našla jsem ho až u sladkostí. U pokladny jsem měla knedlík v krku a tiše se modlila aby si prodavačka ničeho nevšimla. Naštěstí vše proběhlo v pořádku. Když jsme se vrátili a vytáhli nákup, omluvila jsem se s tím že potřebuji na záchod. Už počuraný test jsem svírala v rukou a čekala.

Pregnant ||
Not pregnant |

||

Dvě čárky.
Dvě pojebané čárky!
Testem jsem hodila o zeď a padla na zem. Hned na to se znovu ozvalo bouchání do dveří. Prdele to mě nikdo nemůže nechat na pokoji?!

"Ségra je vše ok?"

"Jo je" špitla jsem a vzala ten test. Zabalila jsem ho do toaleťáku a hodila do koše. Umyla si ruce a vyšla z koupeny. Cestou do kuchyně jsem si všimla zmateného bráchy. Z oka mi utekla jedna neposedná slza. Rychle jsem ji hřebem ruky střela.

"Jsi opravu v pohodě?" špitl za mnou. To už jsem nedala a rozbrečela se na plno. Chvíli na to jsem se ocitla v objetí. Společně jsme se přesunuli do obýváku a ani nevím jak ale tam jsem i usnula.

Lukáš

"Chceš kakao?" špitl jsem když se vzbudila. Záporně zakroutila hlavou a sedla si. I mě rukou pobídla abych se posadil.

Bratrův kamarád Kde žijí příběhy. Začni objevovat