Kristýna
|Sobota 9.9 |O několik týdnů později..
Od té párty uběhlo hodně dní a Dan se chová podezřele hodně.
"Tos posrala. Však já se ti pomstím"
Nic nezkoušel. Nijak mi nevyhrožoval. Právě že naopak. Choval se ke mě mile. Každý den mi kupoval nějakou kytku, čokoládu a nebo náramek. Choval se tak podezřele. Bála jsem se co mi udělá. Těch řezných ran od mé milované žiletky taky přibylo. Ruce, břicho, kotníky, kolena a stehna. Jep.. A co dělám teď? Sedím skrčená u svého stolu a čmáram si tu do bloku nějaké návrhy ohledně léta. Vůbec mi to nejde. Nenapadá mě žádný návrh. Měli jsme to stihnout do konce prázdnin ovšem...90% lidí to nestihlo - mezi které patřím i já - tak nám dala celé září na to to dělat.
Imstagram
dan_frog: Ahuj..co bys řekla kdybych tě dneska poz..číst dál..
Pípla mi zpráva od Dana. Odložila jsem tužku na již otevřený blok a chňapla po mobilu.
dan_frog: Ahuj..co bys řekla kdybych tě dneska pozval na večeři? Chápu máš ještě hodně školy ale tohle bude jen takové menší odreagování od všeho toho stresu :)
Me: Teď opravdu čas nemám promiň..
dan_frog: Aaa co bys řekla kdybych tě vyzvedl. Posbírala by sis to svoje kresleni k mě. David dneska není doma tak by jsi tu mohla i přespat. Ráno bych te dovezl zas zpátky domů. Prosím :( Tento víkend jsem naposledy doma :/
Me: Fajn...ale s tím přespáním nepočítej ;) pěkně mě kolem osmé odvezeš domů :)
Kdybych jen věděla...
dan_frog: Supeer! Tak si tě vyzvednu hned ať jseš u mě co nejdéle :3
Zobrazeno
Mobil jsem odložila na stůl a přešla k balení věci. Do batohu jsem si strčila svoje tři bloky a pouzdro. Taky i jiné nějaké potřebné věci. Pak už se jen převlékla do riflí a úplného bílého trika s dlouhým rukávem. V tichosti se běhla dolů a rovnou i ven z domu. Dan tu byl s tím svým autem za chvili. Doma měl prej pro mě uvařenou syrovku s americkými brambory. Hned co zavřel dveře se ne mě otočil
"Těšila si se na mě?" usmál se a chytl mě za konečky prstů. Popošla jsem k němu blíž a objala ho kolem pasu. Miluju ho i přes to co mi dělá..jsem to ale kráva.
I on mě objal a dal mi pusu do vlasů. Polibek který mi dal, prohloubil do vášnivého líbání..když v tom se ozvalo moje břicho. Se smíchem se ode mě oddálil a pohladil mi bříško."Tady má někdo hladík. Pojď ty můj žroute" uchechtl se a vedl mě do kuchyně. Tam mi dal velkou nálož jídla. Je divné jak semnou manipuluje. A ještě divnější je to že tomu věřím.
Po jídle jsme se přesunuli k němu do postele...a tady to všechno začalo...Při líbání se rukama přesunul na můj krk kde začal stisk zvětšovat. Pomalu mi docházel dech.
"D-da-dane" špitla jsem a snažila se jeho stisk uvolnit.
"Ty malá kurvo...co sis kurva myslela?! Že tě nechám jen tak?! Po tom co si mě obvinila z toho že ten čurák skončil v nemocnici?! To tys mu úplně na sračku rozmrdala ksicht!! Uvědom si to!" křičel a pak mě odhodil. Tvrdě jsem dopadla před postel. Hned jsem se snažila vyškrábat na nohy když v tom..mě chytl za vlasy a hodil na postel. Ruce i mi svázal za záda a pak i na ně přetočil. Poté i nohy Přešel ke skříně kde vytáhl nějaký kožený obal plus malý černý sáček. Poté si na mě sedl abych se nemohla nijak hýbat. Vyhnul mi tričko a z koženého obalu vytáhl menší nožík. Neee...
ČTEŠ
Bratrův kamarád
Romance"Asi bych vás měla představit že?..no takže Dane tohle je Tomáš bratrův kamarád a taky i můj dnešní řidiči do nemocnice. Heh. Aaaa Tome,..tohle je Dan...můj přítel" "Tak počkat...to seš ty? Ten zmrd kterej si bral do huby moji holku a kterej mi jak...