Kristýna
|Pátek 28.7 |"Tak co to bude?" zeptala jsem se nějaké slečny která tu seděla.
"Jen vodou prosím" šeptla a já jen kývla. Poté jsem předběhla do kuchyně kde jsem načepovala sklenku plnou vody a tu ji pak dala.
"Ještě půl hodiny a už bude konec!" vydechla unaveně Emily hned co jsem přišla k ní za pult.
"Se nějak těšíš ne?"
"A kdo by se netěšil? Kristý je pátek! To znamená chlast!"
"Víš že nejsem plnoletá...navic nemám čas. Moje učitelka módy nám dala za úkol udělat 4 složky plných návrhů na téma jaro, léto, podzim a zimu"
"Ježíš na školu ser"
"Vole jedna složka má přes 40 fóliaču kde mají bejt založené ty návrhy"
"To máš jedno. Dneska prostě jdeš semnou do baru!"
"Emilyyyy~"
"Drž papulu oke? Stejně mě nepřekecáš" poslala mi vzdušnou pusu a šla obsloužit zákazníka který právě přišel. Jen jsem protočila oči a natočila zmrzlinu nějakému puberťákovi. Půlhodina utekla jak voda a ja začala být čím dál tím víc nervózní. Emily se na mě zákeřně usmála a hodila po mě hadru. Začala jsem s pultem a když jsem utírala linku za pultem zastavila se u mě Emily.
"V osm si tě vyzvednu tak buď přípravná...a žádný keci!" poslala mi vzdušnou pusu a když odcházela kroutila zadkem. Jen jsem se smíchem zakroutila hlavou a dál utírala linku. Nějak kolem půl sedmé jsem měla vše hotové a mohla jít. Když jsem se však blížila k domu slyšela jsem hlasitou hudbu a hlasy. Brácha zas paří. Není divu když rodiče nejsou doma.
Otevřela jsem dveře a jen tak tak se vyhla nějaké holčině která běžela zvracet. Vešla jsem dovnitř a hned si všimla Cukyho jak šel do kuchyně. Mimo to jsem viděla i spoustu cizích lidí. Vyběhla jsem schody a mířila si to přímo do svého pokoje. Když jsem však otevřela dveře můj pohled spadl na nějakou blondýnku která jezdila na brunetovy.
"Vypadni!" pískla a hodila po mě můj polštář. Kdyby tak věděla kdo by měl vypadnout..
Vzhledem k tomu že jsem byla tak unavená jsem tu šukačku na mé posteli neřešila a radši šla ke klukům do kuchyně. Byli tu všichni. Kelwin, Cuky, Morry, Bóťa, Davel, Lipo, Dejvík. Když jsem vešla do kuchyně tak po mé pravici seděl Dejvík společně s Lipem a Morrym na ostrůvku. Po jejich pravici u stolu seděl Boťa s nějakou mísou. Pak u ledničky (naproti mě) seděl Cuky s Kelwinem na lince. A pak u mikrovlonky (tudíž hned u dveří) seděl Davel.
"Může mi někdo vysvětlit co to tu kurva je?" ozvala jsem se a položila polštář na ostrůvek kde seděl Dejvík.
"Rád bych ale ani my vůbec nevíme oč tu jde. Jinak kdes byla?" ozval se první Davel.
"Právě jsem přišla z práce. V baráku je pařba jak kráva. V mém pokoji si to rozdáva někdo úplně random a to že ani vy nevíte oč tu jde mi fakt nepomáhá" unaveně jsem vydechla a sedla si na linku mezi Cukyho a Kelwina. Bez toho aniž bych vstřebala o co go jsem dostala classic red kelímek s nějakým obsahem. Nechápavě jsem zvedla obočí s očekáváním že mi někdo odpoví a..
ČTEŠ
Bratrův kamarád
Romance"Asi bych vás měla představit že?..no takže Dane tohle je Tomáš bratrův kamarád a taky i můj dnešní řidiči do nemocnice. Heh. Aaaa Tome,..tohle je Dan...můj přítel" "Tak počkat...to seš ty? Ten zmrd kterej si bral do huby moji holku a kterej mi jak...