14. Tomáš

99 4 0
                                    

Lukáš
|Středa 28.6|

Inzerát už je nějakou dobu na sociálních sítích a nikdo se pořád neozval. Začínám strácet naději že se Jimmy najde. Jinak tady na chatě už není tak strašně tichá domácnost. Otec s tetou už spolu trochu mluví. Martin už brzo ráno odjel, protože mu volal jeho otec s tím že už ho tam potřebuje. I Lucka je od rána jiná. Buďto je pořád zalezlá v pokoji nebo dojde na chvíli za mnou s tím jestli se už někdo ozval. Bába s dědou už taky odjeli. Strýc s Tetou šly plavat do jezera který je od tut kousek. Matka je od rána pořád venku a uklízí na zahradě. A co já? Já jsem u sebe v pokoji a hraju si tu s Emmou. Sranda je že se mělo odjíždět v pondělí ráno..dneska už je středa.

Bzz bzz

Zabzučel mi mobil v momentě když jsem lechtal Em. Natáhl jsem se po mobilu který byl na posteli.

Zdravím
Myslím si že mám pro vás dobrou zprávu. Vaše liška jménem Jimmy se u nás objevila. Najdete ji na :

Camping37 Frýdek Místek

Budeme na vás čekat u vchodu
Zatím :)

"Co to tu čteš?" ozvala se za mnou ségra. Otočil jsem se na ní a s úsměvem ji předal mobil i se zprávou. Emma mi mezitím objala nohy.

"Bezva" usmála se a mobil mi vrátila. Moment. Tady něco nesedí.

"Děje se něco?"

"Ne nic se neděje. Jen jsem asi něco špatného snědla. Není mi dobře" uchechtla se a pohladila Emmu po vláskách. "Jinak pojedeš teď pro něj?"

"Jo,...pojedeš se mnou?"

"Ehh...jo klidně"

"Dobře tak se nějak uprav. Od rána si v pyžamu a na hlavě máš ptačí hnízdo" mrkl jsem na ni na což protočila oči a opustila můj pokoj.

"Já chci jet taky!" zapištěla Emma a víc objala moje nohy. Vzal jsem si ji do náruče, kývl hlavou na souhlas na což zapištěla znovu a vtiskla mi dětskou pusu na tvář.

Po chvíli jsme všichni tři seděli v autě, kde jsem ještě té osobě napsal že si pro něj přijedeme hned a pak už se jelo.

Kristýna

Bylo pět minut co uběhlo potom co mi odpověděl na tu zprávu. Z kapsy u tašky - kde jsem měla oblečení - jsem vytáhla vodítko od Buddyho.

Ani nevím jak se sem dostal.

Na vodítko jsem připla Jimma abych ho nemusela držet. Přece jen není tu kdo by mi s ním pomohl abych si nedala na ruku větší zátěž. Navíc z vedoucích ví o něm jen Nelča, Štěpán, Radek a dětska by mi asi těžko pomohly, když jsou teď u vody. Chvíli jsme s Jimmym čekali u silnice do doby než se v zatáčce objevilo černé auto. Typuji škoda Octavia. A musela se vnitřně pochválit když jsem uhodla správě. Z auta vylezl ten stejný klučina kterého jsem viděla v KFC. A s ním vylezla i ta jeho přítelkyně a...nějaké malé dítě. Té holčičce mohlo být tak čtyři roky. Všichni tři se vydali ke mně. Když si ta malá všimla lišky rozběhla se za ní. Holčina s klučinou se tomu jen smáli.

"Jimmy!" zasmála se když po ní začal skákat. Pak zvedla pohled ke mně. Hned na to mi objala nohy.

Odtáhla se ode mně a zářivě se usmála. V tu chvíli přišel ten klučina a též se na mně usmál.

Bratrův kamarád Kde žijí příběhy. Začni objevovat