Csak meredtem az összebilincselt kezeimre, míg ő meggyőzödött róla, hogy stabil és szétszedhetetlen, tehát nem tudok megszökni.
Annyira szürreálisnak tűnt az egész. Ott ültem egy kétszer annyi idős, gazdag férfi szobájában az ágyához bilincselve, miközben a gyereke növekedett a hasamban úgy, hogy ő nem tudott róla. Egyszerűen nem tudtam elhinni, hogy ez az én életem, hogy ez tényleg velem történik meg.Felnéztem a még mindig dühösen ziláló férfira, aki éppen akkor ejtette vissza az ágyra a láncot.
- Most próbálj meg engedetlenkedni - morogta felém.
Lehajtottam a fejem és próbáltam visszatartani a könnyeimet. Nem akartam, hogy lássa, mennyire megtört azzal, amit tett velem.
- Na, mi az? A macska elvitte a nyelvedet? - nyúlt az állam alá és kényszerített, hogy felnézzek rá.
Könnyes tekintetem találkozott az ő sziklaszilárd, dühtől izzó tekintetével és eluralkodott rajtam a félelem. Miért ne féltem volna? A markában voltam, ráadásul terhesen az ő gyerekével, ami bármikor kiderülhet. Ha észre veszi a reggeli rosszulléteket, biztos, rá fog jönni, mi történik és akkor nekem tényleg végem. És hogy fogok innen kijutni, ha bezár ide? Hogy fogok Yoongihoz menni?
- Próbáltam kedves lenni veled, Iseul, de látom be kell hogy törjelek, ahhoz, hogy engedelmeskedj nekem! - beszélt hozzám azon a mély hangján.
- Kérem, uram, gondolja meg, mit tesz! Ez nem helyes! - suttogtam megmakacsolva magam.
- Még mindig dacolsz velem? - nyomott le a nyakamnáll fogva az ágyba.
- Muszáj. Muszáj megpróbálnom - nyögtem fel.
- Hiába próbálkozol, mert minden egyes alkalommal a kezeim közt fogsz kikötni - felelte magabiztosan.
- Szeretném remélni, hogy nem - vágtam vissza meggondolatlanul.Keze hatalmasat csattant az arcomon, ahogy megütött. A fejem félre bicsaklott a nagy lendülettől. Vér ízét éreztem a számban. Nem mertem vissza nézni rá.
- Arcátlan! - kiáltott rám. - Nem bocsájtok meg neked többé! - sziszegte.
Egy erőteljes mozdulattal szakította szét a ruhámat a mellkasomon, amit aztán folytatott és teljesen leszaggatta rólam az egészet. Így azonnal feltárta az alatta rejtőző fehér csipke szettet, ami alig takart valamit belőlem.
- Soha többé nem akarok rajtad mást látni, csakis azt, amit én választok ki neked! Megértetted? - lengetett meg előttem egy cafatot a barna ruhából.
- Igen, uram - feleltem engedelmesen.Bal kezébe ragadta a kezeimet fogó láncot, majd a fejem fölé húzva őket a hajamba markolt, ezzel feszes ívbe kényszerítve a gerincemet. Jobb keze a bugyimba nyúlt egyből és két ujját mindenféle előkészület nélkül belém vezette. Feljajdultam, mert fájt, de őt ez nem érdekelte. Szája a nyakamra tapadt és fogai közé vette a bőrömet. Éreztem a fájdalmat, mely nemsokára egybemosódott azzal a hasamban növekedő, leírhatatlan érzéssel és már a vágy ösztönzött nyögésekre. Alig robbant fel bennem az a csodálatos érzés, már folytatta is, de ezúttal férfiasságát vezette belém teljesen, ami éreztem, ahogy feszít szét belülről, teljesen más érzést nyújtva, mint az ujjai. Úgyis végig vezetett egy aktust, de az egész mintha pár villámgyors pillantás alatt történt volna. Nem adott időt semmire, csak megszállottan meg akart büntetni. Végül valami olyat tett, ami igazán büntetésnek hatott már és talán sosem fogom tudni elfelejteni.
Miután ismét elszabadult bennem egy gyönyörhullám, a hasamra fordított és éreztem, ahogy a lábaim közé térdel. Azt hittem, még egy menet fog következni, de ez más volt. Ujjaival végig szántott szeméremajkaim között, és a nedvem által beterített ujjait aztán végighúzta a bőrömön egészen a fenekemig. Azonnal a legutolsó közösülésünk jutott eszembe abban a bizonyos szobában, és csak imádkozni tudtam, hogy ne az következzen. Hirtelen egy ujja a hátsó bejáratomba hatolt, amitől fájdalmasan kiáltottam fel és felkönyökölve megpróbáltam elfordulni, hogy ne tudjon hozzam nyúlni.
Ezzel azonban csak azt értem el, hogy visszarántson és egy hatalmasat kapjak a fenekemre. Éreztem tenyere nyomát, ahogy égett a bőröm ütése helyén. Ezután ismét visszavezette az ujját, de én még mindig nem bírtam megszokni ezt az érzést. Ugyanolyan rossz volt, mint először.
- Uram, kérem! - nyöszörögtem fájdalmasan.
- Elhallgass! Egy hangot se akarok hallani! - csitított el azonnal.Könnyek lepték el szemem és újabb nyögés szakadt fel belőlem, amikor két ujja csúszott belém, nem is egy. Annyira kínzó érzés volt, annyira fájt, annyira rossz volt, és ő nem könyörült rajtam, hiába hallotta szipogásomat és segélykérő kiáltásaimat. Mikor pedig már azt hittem vége, csak akkor jött az igazi pokol.
Ujjait kihúzta belőlem és azt hittem, végre vége, ám egyik keze a derekamra tapadt és egyenesen belehúzott a férfiasságába. Na, az fájt igazán. Úgy kiabáltam, ahogy csak a torkomon kifért, de csak annyit értem el, hogy befogta a számat és tovább kínzott. Kiűzte belőlem még a lelkemet is.Amikor utoljára jólesően felmordult, ami ismét a csúcsot jelentette számára, végül kihúzta férfiasságát belőlem és enyhén ellökött magától.
Én csak élettelenül feküdtem az ágyon, még szuszogni is a lehalkabban próbáltam, nehogy tegyen még valamit velem, mert azt nem bírtam volna már ki. Annyira fájt mindenem, hogy legszívesebben ordítani tudtam volna, kiabálni, vergődni, ütni a matracot, míg szétszakad. De nem tehettem. Csak feküdtem ott és próbáltam beleolvadni a matracba.
Kim úr pár perc után felállt az ágyról és a fürdőbe sétált. Hallottam, ahogy elkezd folyni a víz, így ki mertem magamból engedni a fájdalmat.
Sírni kezdtem, rángattam a kezeimet, amíg az is fájni nem kezdett, de az se érdekelt. Meg akartam halni ott, abban a pillanatban. Lemásztam az ágyról és próbáltam ráncigálni a láncot, de messze nem voltam még az ajtó közelébe se. Nem volt, amit tennem. Ott térdeltem meztelenül a szobája közepén, kikötve, és nem volt, ahova menekülnöm előle. Térdeimre hajtottam a fejem és tiszta lelkemből kisírtam magam. Addig sírtam, míg már nem tudtam. Míg már nem is éreztem a fájdalmat. Míg csak az üresség maradt bennem.
Aztán hallottam, ahogy kinyílt a fürdő ajtaja, majd léptek törték meg a csendet, de nem felém közeledő léptek voltak. Valami halkan koppant a földön, majd újabb léptek, ezek viszont már egyenesen mellettem maradtak abba. Láttam papucsba bújtatott lábait, tudtam, hogy ő az, mégse voltam hajlandó megmozdulni. Pár pillanatig csend volt, aztán karjaival megfogott és felemelt a földről. Magához szorított és vissza vitt az ágyhoz megint. Leültetett, majd legugolt elém, ahol egy tál víz gőzölgött, benne egy törölközővel. Megfogta, kivette a törölközőt, jól kicsavarta, aztán a puha anyagot a lábamhoz érintette. Próbáltam elhúzni a lábam, de erősen megfogta és helyben tartotta. Mikor a lábaimat letisztította, leült mellém és a karjaimmal is elművelte ugyanezt, aztán a hátammal és a mellkasommal is.
- Hsssz! - kaptam el a fejem, amikor a nyakamhoz ért az anyaggal.
A bőröm azonnal égni kezdett és csípte a meleg víz. Óvatosan visszahúzott a nyakamnál fogva és nagyon finoman vitte csak végig a bőrömön a törölközőt, aztán az arcomat is lemosta. Végig kerültem a tekintetét, ám éreztem, hogy engem néz folyamatosan. Utolsó dologként visszakaptam a bugyimat és rám adta a vörös köntösét, amiben első találkozásunkkor is volt, végül hagyott lefeküdni, én pedig azonnal el is aludtam minden szörnyűség ellenére.
Ha valaki azon töprengene, tudom-e még fokozni a spicy jeleneteket, megsúgom, igen tudom.😉
Remélem, tetszett nektek ez a rész, a zsarnok Taehyung egyre jobban megmutatkozik, na és vajon mi lesz Yoongival?
Tartsatok velem, ha érdekel és együtt kiderítjük!
Hamarosan találkozunk! Puszi!❤️
ESTÁS LEYENDO
Ι'm gσηηα rυίη γσυ
RomanceΣgγ hαηg, mint mikor valami eltörik, Felébredek az álmomból. Egy hang tele ίδmεrεtτlεηηεl, Megpróbálom befogni a fülem, de nem tudok elaludni. A fάjdαlσm a torkomban egyre rosszabb lesz, Próbálom elfedni. Νίηςδ νάlαδζtάδσm, Ma újra hallom azt...