KILENC

54 3 1
                                    

Erősen 🔞 tartalom! Csak saját felelősségre!

Tátott szájjal, teljes sokkban meredtem a szobára és magára Kim úrra. Egyszerűen nem tudtam felfogni, mi a fenéért vagyok én itt. Ez a hely megijesztett.

- Tetszik a kis birodalmam? - simított a mellemre.

Mielőtt bármit is szólhattam volna, nyílt az ajtó és az egyik lány sétált be rajta. Vörös haja, és zöld szemei voltak, európainak nézett ki.

Arcom lángba borult a szégyentől. Megalázva éreztem magam a lány előtt. Tudom, ez nem számít semmit, hiszen ezek a lányok valószínűleg ehhez vannak szokva, nekem mégis új volt és szörnyen kellemetlen. Az, hogy valaki más előtt tette ezt velem, teljesen betette nálam a kaput.

Látszólag a lányt egyáltalán nem lepte meg vagy nem zavarta a jelenlétem. Kecsesen, kihívóan sétált oda a férfihez abban a csöp fehérneműben, ami rajta volt.

Kim úr ellépett tőlem, megsimította a lány vállát. A lány habozás nélkül elkezdte kigombolni Kim úr ingét, amit le is kapott róla.

- Az ágynál várj! - mosolygott a lányra.
-Igenis, uram! - jött az engedelmes válasz.

Kim úr ezután vissza fordult felém, kezében pedig meglengetett, egy óvális, kerek aljú, hegyes tetejű tárgyat, aminek a végén egy fogantyú is volt.

Kapkodó fejjel néztem végig, ahogy meglengeti a tárgyat előttem, majd a lábaimhoz lépett vele. Kezeit végig vezette belső combjaimon, míg elért a nőiességemhez. Felemelte azt a valamit maga elé, megforgatta, majd egy pajzán mosolyt küldve felém, elkezdte a vaginámhoz közelíteni. Próbáltam elhúzodni, össze zárni a lábaimat meg hasonlók, persze, minden sikertelennek bizonyult.

-Mit mondtam az ellenkezésről? - hunyta le a szemeit frusztráltan.
- Bocsánat... - haraptam be az alsó akjam, nehogy sírni kezdjek.
- Uram! - csattant fel, miközben tenyere nagy erővel landolt a belső combomon.
- Uram.... - nyögtem ki könnyes szemmel.

Ezek után már nem is kimélt semmitől. Előjáték vagy bármiféle szoktatás nélkül belém taszította az az izét. Fájdalmas nyögés szakadt fel belőlem, mert kényelmetlenül töltött ki és feszítette szét a szűk belsőmet. Minden mozdulat kellemetlen volt. Párszor megmozgatta bennem, amit én próbáltam csendben tűrni, de egyszerűen nem tudtam másra figyelni, csak a kellemetlen, feszítő érzésre. Nagyon fájt.

Végül aztán otthagyott engem, s hátat fordítva nekem az ágyhoz sétált. Tátott szájjal követtem őt a tekintetemmel, hiszen azt a valamit bennem hagyta. Közben Kim úr könyökeire támaszkodva terült el a vörös ágyneműn, a lány pedig elé lépett. A lehető legjobban pucsítva és kelletve magát legugolt előtte és elkezdett a nadrágjával játszadozni. Zavartan kaptam el a fejem róluk.

-Ah! - rándult össze a testem, a következő pillanatban, ugyanis az a valami bennem elkezdett nagyon erősen vibrálni, ami csak rátett a feszítő érzésre.

Kim úrra kaptam a fejem, aki elégedett félmosollyal az arcán figyelt engem. Közben a lány már megszabadította a nadrágjától és a boxerén át ért hozzá. Kim úr lassan hátra engedve a fejét sóhajtott fel, majd vissza nézett rám. Én közben tovább szenvedtem azzal a valamivel magamban. Mozgolódtam, nyögtem, rángatóztam, forgattam a fejem jobbra-balra, próbáltam elviselni a kellemetlen érzést.

-Ha harcolsz vele, csak jobban fog fájni - mosolygott kedvesen, mintha csak azt mondta volna, hogy szép a hajam vagy valami.
- Kérem, uram! - suttogtam. - Nem bírom - feszítettem meg a hátam kelletlenül.
-Lazítsd el a tested és koncentrálj rám! - utasított mély hangján.

Egy sóhaj kíséretében visszaengedtem a testem a bőr hintára, majd egyenesen a szemeibe néztem. Eközben a lány már a boxertől is megszabadította őt és elkezdte orálisan kielégíteni a szemem láttára. Rendkívül zavaró volt számomra a plusz személy, jelenléte tönkre tette az intim helyzetet kettőnk között. Irritáltan figyeltem, ahogy Kim úr jóleső nyögésekkel jutalmazza azt a lányt, miközben engem itt kínzott ebben az átkozott  hintában.

- Ne törődj vele! - rántott vissza a bámulásból. - Csak rám figyelj!
- Mmha, uram...!- kérleltem, mert a bennem vibráló tárgy átkapcsolt egy erősebb fokozatra és elkezdett fokozott tempóban stimulálni engem.
- Csak én létezem neked! Senki más! - suttogta rekedtes hangon.
- Uram... !- nyögtem vékony hangon, mert kezdtedd növekedni bennem az az érzés.
- Csak nekem élvezhetsz el! - húzott tovább.
- Kérem, uram! - csaptam hátra a fejem.
- Kiabláj értem! - hunyta le a szemeit elégedetten, mikor a szobát az orgazmusom kiváltotta hangok kezdték betölteni.

Elélveztem úgy ahogy ő akarta, az ő nevét kiáltva minden egyes levegővételemmel. Alig vártam, hogy kikapcsolja ezt a valamit és leszedjen innen. A testem éget és a szenzációk sokaságától remegett mindenem.

Ám, hiába vártam, hogy kikapcsolja, a kis távirányító érintettlenül hevert mellette az ágyon. Bennem pedig fájdalommal vegyülő újabb érzetek kezdtek kavarogni.

-Uram...? - kérdeztem ijedten.
-Azt hitted végeztem veled? Csak most jöttél bele, kicsim - mosolyodtt el könnyedén.
- Tessék...? - kezdtem el pánikolni.

A férfi figyelmen kívül hagyta a kérdésem. Kényelembe helyezve magát figyelt engem. Hiába könyörögtem, szólítottam, csak megigézett tekintetét láttam magamon, miközben kényeztette őt a lány. Egy adott pillanatban felült, megragadta a lány haját, s miközben nagyokat nyögött, egyet kapcsolt a távirányítón. Felsírva nyomtam fel a mellkasomat az ég felé az ismét gyorsuló vibráció hatására. Ennél intenzívebb, már nem lehetett volna.

- Gyerünk, Iseul! Élvezz el mégegyszer utoljára velem! - nézett rám ködös tekintettel. Hajszálai nedvesen tapadtak homlokára, kigombolt inge alatt látszott verejtékcseppes, kidolgozott mellkasa.

A látvány és az érzések együttesére egyszerre nyögtem fel vele és pár másodperc különbséggel utoljára elélveztük. Egymás szemébe nézve vitt el mindkettőnket az a megmagyarázhatatlan, mindent elsöprő érzés.

Kiélveztük mind a ketten a végéig a pillanatot. Kim úr végül kikapcsolta azt az izét, végre megpihenhettem kicsit. Teljes testemet elengedve próbáltam elegendő levegőt juttatni a szomjas tüdőmbe, míg a lány elintézte Kim urat.

- Köszönöm, elmehetsz! - biccentett a lánynak, miközben háttal nekem felállt. Felkapott magára egy köntöst az ágy melletti éjjeli szekrényről, csak azután sétált el hozzám.

Megállt előttem és csillogó szemekkel figyelte, ziláló, verejtékcseppes testemet, fáradt arcomat.

- Itt tudnálak tartani öröke - lépett mellém, s ujját finoman végighúzta a hasamon. - Bezárnálak ide, hogy csak az enyém lehess. Az ártatlan lelked és a törékeny kis tested. Tönkre tenném - suttogta nekem megbabonázva.

Nem tudtam megszólalni, csak elnyílt ajkakkal figyeltem őt. Lélegzetelállítóan nézett ki, verejtékes homloka csapzott hajszálaival, ahogy a szemébe lógtak, a vörös köntös alól majdnem teljesen megmutatkozó, izmos mellkasa, a gyönyörű kulcscsontjai és nyaka, tiszta, hibátlan bőre. Ez a férfi maga volt a tökéletesség. Engem pedig minden erőfeszítés nélkül levett a lábamról.

- Nagyon ügyes voltál!- dicsért meg, miközben finoman kihúzta belőlem az a valamit. Jólesően sóhajtottam fel, ahogy végre megszabadultam tőle. Éreztem, ahogy meleg nedvem kifolyik. - Te erre születtél, kedvesem - simított végig nedves szeméremajkaimon. Lehunyt szemmel toltam felé csípőmet, annyira jól esett, ahogy hozzám ért. - Arra, hogy az enyém légy - emelte szájához nedvemtől csillogó ujjait, amiket egyesével le is nyalt a szemem láttára. - Ennél édesebbet elképzelni sem tudok - hunyta le a szemeit hümmögve.

Vöröslő arccal fordultam el tőle, amit ő egy halk nevetéssel reagált le.

Na, hát amikor azt mondtam, ez egy dark romance könyv lesz, akkor erre gondoltam.😉
Remélem, mindenkiben sikerült kielégítenem a bűnös vágyakat ezekkel az túlfűtött részekkel.
Várom a véleményeket kommentben!
Találkozunk jövő héten! 🥰

Ι'm gσηηα rυίη γσυDonde viven las historias. Descúbrelo ahora