Bedobott hátra én pedig az autó legtulsó végébe húzódtam. A két biztonsági elölről szó nélkül figyeltek, míg Kim úr azt nem mondta, hogy indulhatnak. Ahogy elindult az autó Kim úr megragadta a kezem és magához rántott. Azonnal hangosan sírni kezdtem, de ő nem törődött vele. Nyakkendőjét lerángatta a nyakából és összekötötte vele a kezeimet.
A kapu előtt kiráncigált a kocsiból. Utána végig az udvaron, végig a házon, hiába kiabált neki az anyja és a nővére, hogy engedjen el, senkire nem hallgatott. Én hangosan sírva botladoztam utána, semmi értelme nem volt ellenkezni. Nem volt esélyem.
Amikor nem a szobájában álltunk meg, hanem az előtt a bizonyos ajtó előtt, rémülten könyörögve rogytam térdre. Minden erőmmel próbáltam kirángatni a kezeimet a fogásából, közben ordítottam, ahogy csak bírtam. Annyira magamon kívüli állapotban voltam, hogy fel se tudtam fogni, mi történik körülöttem, mit kéne tennem és mit nem. Beszippantott az ajtó, a szoba hűvös levegője megcsapott és kirázott a hideg. A torkomon akadt minden hang. Abba hagytam mindenféle mozgást, a sírást, a könyörgést. Mintha kikapcsoltak volna. Csak hagytam, hogy továbbra is húzzon maga után, majd mikor beértünk, ránk zárja az ajtót.
Elengedett egy kis időre, mégse mozdultam meg. Az agyam leállt, annyira féltem, hogy semmire nem voltam képes.
- Mi a fene ütött beléd?! - ragadta meg a vállaimat. - Ez a viselkedés elfogadhatatlan! Megőrültél? - kiabált teljesen feldúltan.
Hangosan szuszogott, miközben tőlem várta a válaszokat, de nekem eszem ágában sem volt válaszolni. Nem. Én itt már befejezem a dolgokat. Részemről ennyi volt.
-Iseul! - ordított teljes erejéből.
Erősen leszorítottam a szemeimet, aminek következtében a könnyek végigfolytak az arcomon. Nyeltem egy nagyot és próbáltam nem arra koncentrálni, milyen erősen szorítja a karjaimat.
- Így akarsz játszani? Hát legyen! - lökött el magától, ami miatt a földön kötöttem ki.
Fel se néztem, hiába hallottam, hogy csörtet a helyiségben. Csak bámultam a földet és hagytam könnyeimet hullani. Pár hosszú percnyi járkálás után elém lépett és felrángatott a földről.
Az ágyig vezetett el. Maga az ágy tiszta üres volt. Minden párna, takaró le volt véve róla, csak az alsólepedő maradt a matracon. Alig tudtam ezt megfigyelni, máris lelökött az ágyra. Belesüpedtem a matracba, s még időm se volt összeszedni magam, megfogta a jobb lábamat, majd odakötötte az ágyhoz, aztán a balt is. Végül ráült a csípőmre, eloldotta a kezeimet és egyesével azokat is kikötötte. Nagyjából semmilyen mozgásra nem voltam képes, ugyanis a négyfele kötött végtagjaim nem engedték.Egy ovális fejű, végére keskenyedő, fekete tárgyat vett a kezébe. Nem tudtam, mi az. Párat simított a szeméremajkaimon, de nem volt semmilyen gyengédség az érintésében. Aztán mindenféle előjel nélkül teljesen belém taszította azt a valamit. Hangos nyögés hagyta el a számat, ugyanis hideg volt és nehezen férkőzött be a kívánt helyre. Éreztem, ahogy feszít szét, így próbáltam helyezkedni, de az se nagyon segített. A férfi párszor még megmozgatta bennem, majd az a valami hirtelen vibrálni kezdett, intenzív pulzusokat küldve szét a testemben. Félre csaptam a fejem és próbáltam felhúzni a lábaimat, de a kötelek nem engedték túl sokáig.
Kim úr végignézett rajtam. Egy pillanatra találkozott a tekintetünk, aztán lehajolt hozzám és erőszakos csókot indított el. Még levegőt venni is alig engedett közben, olyan dühösen és dominánsan magáévá tette az ajkaimat. Jobb kezével közben mellettem támaszkodott, a bal pedig a melleimnek esett neki. Masszírozta, tépte, markolta őket, ami egyszerre hatott rám a bennem lévő dologgal, így nem kellett sok, hogy érezzem azt az érzést megint ott bujkálni a hasamban. Rendszertelenül kezdtem kapkodni a levegőt és ide-oda forgattam a fejem, minden irányból ráncigálva magam.
Hangos nyögés hagyta el a szám, ami tompán hallatszott csupán, hiszen Kim úr nem engedte szabadjára az ajkaimat egy percre sem, csípőm pedig ágyékának nyomódott, ahogy ficánkoltam alatta. Bal kezével agresszíven az oldalamba mart és lenyomott a matracba, így az a valami még mélyebben vibrált bennem. Össze - vissza mozogtam és nyöszörögtem, de ő csak azzal volt elfoglalva, hogy az ajkaimat büntesse. Agyon harapdálta őket. Valahányszor mozdultam egyet vagy erősebben megrántottam a köteleket, ő beleharapott az ajkamba, aminek következtében feljajdultam. Nem kellett sok idő, éreztem is a vér vasas ízét a csókba keveredni. Kim úr bal kezével lesimított a nőiességemre, taszított egyet azon a dolgon, ami bennem volt, annak a vibrálása pedig intenzívebb lett, mint azelőtt. Valahányszor elvitt az a gyönyörű érzés, Kim úr emelte a fokot, míg szó szerint sírtam a sok intenzitástól.
A levegő is bennem ragadt, mikor hirtelen kirántotta belőlem ezzel megszűntetve mindent.
Leszállt rólam, majd ismét keresett valamit, aztán azzal tért vissza hozzám. Egy hasonló, de jóval vékonyabb dolog volt a kezében. Párszor végig húzta nedves nőiességemen, belém mélyesztette, majd hátra vitte és a fenekemnél állt meg. Megijedtem. Próbáltam elhúzódni tőle, de nem engedte. Belém tolta. Ellenkezően felkiáltottam és hisztérikusan sírni kezdtem, ugyanis szörnyen fájt. Jobbra-balra dobáltam a csipőmet, míg ő fölöttem térdelve megszabadult a ruháitól.Először az ing, aztán a nadrág, amihez már felállt, majd a boxer is lekerült róla. Zavarba jöttem a férfi látványától. Egyszerűen elképesztő teste volt. Kidolgozott, mégsem vitte túlzásba, emellett a férfiassága sem volt egy kis falat.
Vörös fejemet azonnal elkaptam róla, amikor vissza fordult felém. Nem éreztem rögtön magamon, így gondolom, valamit, még csinált, de ami késik, nem múlik, csakhamar fölém emelkedett és szigorúan nézett le rám.
Bejáratomhoz igazította magát, majd egy határozott, erős lökéssel teljesen elmerült bennem. A gerincemet megfeszítettem és hátra csaptam a fejem a kettős érzés miatt. Egyszerre feszített nagyon erősen és izgatott fel annál is jobban. Szája a mellkasomat és a nyakam környékét járta körbe, miközben kegyetlenül kezdett mozogni bennem. Alig bírtam levegőt venni, annyira kegyetlen tempóban hajtott megállás nélkül.
Egész testem megfeszült, ahogy beköszöntött az újabb gyönyör hullám, ami következtében sokkal érzékenyebb lettem. Kim úr ennek ellenére sem kímélt, minden dühét kiadva tett tönkre engem. Minden hullám után egyre gyengébb lettem, egyre hamarabb jött a következő és egyre kevesebb ideig bírtam. A végére sírni sem volt erőm, csak megszállottan könyörögtem, hogy hagyja abba, mert nem bírom már, de nem tette.
Kezeimet kioldotta, majd felhúzott az ölébe, így meg se kellett moccannia, úgyis tövig bennem volt. A kezeimet is visszakötötte, csak ezúttal a hátam mögött, míg a másik kezével a derekamtól fogva mozgatott tovább. Fejemet a vállába fúrtam, hogy elnyomjam a kontrollálatlan hangokat, amik feltörtek belőlem, de még ígyís betöltötték a szobát.
Az utolsó taszítások erősek és lassúak voltak. Az egész testemen végig dübörgött az az érzés, én pedig összerogytam a karjaiban.
Ő nyert.
Egy kis jóvátételként a nagy kihagyás miatt, hoztam egy újabb részt nektek. Köszönöm az irtó aranyos kommenteket és a vote-okat mindenkinek, nagyon boldoggá tesznek.❤️
A napokban még jelentkezem, puszi!🥰
KAMU SEDANG MEMBACA
Ι'm gσηηα rυίη γσυ
RomansaΣgγ hαηg, mint mikor valami eltörik, Felébredek az álmomból. Egy hang tele ίδmεrεtτlεηηεl, Megpróbálom befogni a fülem, de nem tudok elaludni. A fάjdαlσm a torkomban egyre rosszabb lesz, Próbálom elfedni. Νίηςδ νάlαδζtάδσm, Ma újra hallom azt...