B.37: In your eyes, I see something to believe in.

1.5K 150 186
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


¤Alan Walker& K391(ft. Julie Bergan-Seungri) - Ignite¤



"Hoseok ve Rose müzeleri gezece" dediğimde hepsi onayladı.

"O zaman biz gidelim direk. İşimiz çok"

"Tamam akşam buluşuruz" dediğimiz de ikisi de çıktık. Geriye sadece dördümüz kaldık.

"Ben Suga'yla gezilecek turistik yerlere gidiyorum. Siz de buraya özgü yemekleri yemeğe gidin" dedim Jimin'e bakarken.

"Ben senle geleyim" dedi Taehyung

"Suga Fransız yemeklerini sevmiyor. Bende yemek yiyemiyorum. Hem gezerken, hemde yemek yersiniz" dedim ona dönerken. Mecbur kaldığı için kafa salladı.

"Hadi Min gidelim"

"Şimdi de Min mi? " Dedi Taehyung homurdanarak. Göz devirdim.

"Seni ne ilgilendiriyor ki bana ne dediği?"

"Nişanlısı ya Suga" dedi Jimin sinirle. Suga alayla gülüp evden çıktı.

"Akşam görüşürüz Jimin" dedim ve Suga'nın peşine takıldım.

"Az yavaş"

"O ikisinin beraber takılması hoşuma gitmiyor!" Diye söylendi. Ofladım.

"Merak etme Taehyung kızlardan hoşlanıyor" diye söylendim. Jisoo'dan hoşlanıyor.

"Nereye gidelim ?"

"İçmeye" dediğimde durup bana baktı.

"Hadi ama Suga buranın her yerinin fotoğrafı var bende. İlk defa gelmiyorum. Bir şeyler içmeye gidelim. Zaten sende çok meraklısı değildin buranın"

"İyi bakalım. Gidelim"

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Taehyung
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎


"Bundan da ye"

"Önce fotoğrafını çekmek gerek" dedi ve eski telefonunu çıkardı. Telefonumu masaya bıraktım.

"Al buradan çek" dediğimde gülümsedi ve telefonumu aldı. İç çekip sokakta yürüyen insanlara baktım.

"Onu kıskanıyorsun dimi ?"  Dedi ve pastadan bir çatal aldı.

"Tabi ki" dedim. O benim en iyi arkadaşımdı ve şimdi aramız bozuktu. Suga'yla bu kadar yakın olmalarını kaldıramıyordum. Özellikle benden uzaklaşmışken.

"Ama arkadaşı olması gayet normal"

"Arkadaş gibi değiller" diye söylendiğimde surat astı.

"Jennie'nin seni aldatacağını düşünmüyorum" dediğinde ona baktım.

"Bu aldatmaya girer mi emin değilim ?" Dediğimde kaşlarımı çattım. İç çektim.

high society • TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin