Saat 10'a doğru geliyordu, ben çoktan uyanmıştım ve işte hazır bir şekilde, mutfağın ortasında duran tezgahın üstündeki kurabiyelerden yiyordum. Hava fazlasıyla sıcaktı. Bunaltıcı sıcağı bu koca evde bile hissedebiliyordum. Ah hadi ama, yaz ayları bitmişti ne bu sıcak?
Mutfağın camından çiçeklerle ilgilenirken gülüşen anne ve babama baktım. Uzaktan cidden mutlu gözüküyorlardı. Belkide mutlulardı. Kim bilebilir? Babam çimenlere uzandı ve ellerini başının altında birleştirdi. Kısa kızıl saçlarının rengi buradan bile gözüküyordu. Tamamen babama benziyordum. Dış görünüşüm, tavırlarım...
Kafamı salladım ve odama yürümeye başladım. Akşamki mesaj aklıma geldi. Kimden gelmişti hala bilmiyordum çünkü bakmamıştım. İnsanlar neden telefonlarını diplerinden ayırmazlar ki? Telefonumu mümkün oldukça uzak yerlere koyarım. Saçma geliyor, evet o asosyal kendi çapında takılan kızın tekiyim.
Masamın yanına geldim, telefonumu aldım ve ekran kilidini açtım.
Gönderen: Keke Dolunay
Mayıs evde misin? Evde olduğunu söyle acil yanına gelmem gerek.
Bu mesajı atmak yerine neden gelmemişti ki? Acil ne olmuştu. Numarasına bastım ve telefonu kulağıma götürdüm. Telefonu kapalıydı. Tamam işte bu garipti. Bir süre ayakta durdum ve neler olabileceğini düşündüm ama aklıma Betül'ün hastaneye kaldırılmasından başka bir şey gelmiyordu.
Tekrar telefona döndüğümde bir mesaj daha gördüm. Bende kayıtlı olmayan bir numaraydı.
Mayıs Hanım yarın için bu gece zaman kaybetmeden yatmalısınız bence. -Keklediğin çocuk
Gülümsedim ve numarasını kaydettim.
Gönderilen: Rüzgar
Teknik olarak seni keklemedim keklendiğini sanan çocuk. Ayrıca oyalanmadan yattığım için mesajını da görmedim.
Mesajı attım ve çizim malzemelerimi koyduğum bel hizamdaki kitaplığa gittim. Kalem kutumu ve çizim defterimi aldım. Bir kaç kaleme bakarken telefonuma mesaj geldi.
Gönderen: Rüzgar
Oyalanmadan? Evet bir süre için ışıklarınızı kapamış olabilirsiniz Mayıs Hanım ama bir yarım saat sonra geri açıldılar.
Ne yani ben yatana kadar kapıda mı beklemişti? Tekrar kendi kendime gülümsedim ve cevap yazmaya başladım.
Gönderilen: Rüzgar
Sen beni mi bekledim? Sapık olduğunu düşünmüştüm ama bu kadarını düşünememiştim. Not: Yatağa girdikten hemen sonra uyudum Rüzgar yanlış odaya bakmışsın.
Yatağa girmemden bir 15 dakika sonra uyuya kalmıştım ama ışığımın açıldığını yada gece tuvalete kalktığımı da hatırlamıyorum.
Gönderen: Rüzgar
Evet bir sigara içmelik zamanım vardı bende bekledim ve ayrıca sapık olduğumu cidden düşündün mü? Hani cidden? Not: Mayıs evdeki odaların hepsinin ışığı kapalıydı sen eve girdiğinde.
Cidden mi, bir sigara içmelik zaman mı?
Gönderilen: Rüzgar
Evet düşünmedim değil, özellikle o çimenliğe giderken kaçırdığını falan düşündüm. Not: Ya yatağımdan sabaha kadar kalkmadım diyorum.
Acaba annem mi bir şey almaya gelmişti? Ama sanmıyorum gecenin o saatinde benim odamdan ne alsın ki?
Gönderen: Rüzgar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akşam Güneşi
Teen FictionGüneş artık batıyordu, daha ne kadar dibe batacağını düşünürken gökyüzündeki yıldızlar birer birer görünmeye başlamışlar. Hissedebiliyordu, artık koca gökyüzünde tek değildi.