İlk kez okuyacaklar için düzenleniyor yazsının bitmesini beklemesini tavsiye ediyorum.
Bu bölüm düzenlenmiştir.-kurguda değişiklik olabilir.-
Kafamın içinde dönen türlü düşüncelere son kez olumsuzca kafa sallayarak toz bulutu halinde yok oluşlarını seyrettim. Hiçbir şey hayal ettiğim, planladığım gibi gitmeyebilirdi ve bu da benim sonum olabilirdi.
Bu son hem benim kariyerimi zedelemek olarakta adlandırılabilirdi. Hem de morgda gözleri kapalı ve asla açılmayacak şekilde de sonlanabilirdi. Bu hem korkunç hemde..hemde yapamayacağım bir şeydi. Sahip olduğum kimliğin gizlenmesi çoğu zaman yaptığım bir şeydi ama bu seferki, çok..çok zordu. Evet korkaklık ediyordum. Ama yaşamayı sevmenin nesi garip ki?
Huzursuzca yerimde kıpırdadım büzdüğüm dudaklarımı düzletmeden önce Eva ile göz göze geldim. Çok haince bir planın içine sürüklemek istiyordu beni.
"Saçmalama Eva!" Diyebildim arkamı dönerken. Bu çok saçmaydı. Hiç olmadığım kadar gergindim. Ve ben gergin olduğumda tırnaklarının canını okuyan biriyim. Ah, evet bu iğrenç bunun farkındayım. Ama alışkanlık işte. Ve içgüdüsel. bunu istemeden yapıyorum ve sonrasında pişman olmam bir daha ki sefere aynı şeyleri yapmama engel olmuyor.Eva'nın bana aptalmışım gibi bakması canımı sıkıyordu. Bu aptallık değildi bu tamamen kafayı kullanmaktı.
"Ah, aptal olma Sera! Bu iş senin dönüm noktan olabilir!" Diye cırladığında onu oracıkta öldürmek istedim. Bu iş benim dönüm noktam olmakla beraber benim sonum da olabilir. Bu gerçeği ona biri hatırlatabilir mi, lütfen? Lütfen lütfen lütfen ısrar etmeyi kes."Onun katil olduğunu söylüyorlar! Yapacağım en ufak bir hata hayatıma mâl olabilir. Tanrım... bu korkutucu!"
Gözleri beni aşağılarcasına üzerimde gezinirken omuz silkti. "Pekâlâ. Sana bir çiftlik vereceğiz. Ah, ve bir de maaşına yüzde 70 zam yapıyorum." Bu işte iyiydi. Evet beni kandırmakta iyiydi.Tıpkı sarhoşlar gibi mayışmış bir şekilde ona bakarken geleceği düşündüm. Para cidden güzeldi. Ve ben yüzde 70'lik bir zamla istediğimi yapabilirdim. Bu harikaydı. Ama küçücük bir hatam ölümüme yol açacaktı. Ölürsem para harcayamam ki, hadi ama! Benden istediği katil olarak adlandırılan biriyle flört etmemdi. Ben bir katille nasıl flört edebilirim?
"Ayrıca" diyerek oturduğu deri koltuktan ayağa kalktı. Bakışlarımı onun siyah düz saçlarında gezdirdim. Oldukça parlak ve göz alıcıydı. Her ay keratin bakımına döktüğü para da bahsettiği %70lik zam kadar bir miktar. Gözlerimi devirme isteğimi bastırarak konuşmaya devam etmesini bekledim. "gerçekten katil mi bunu sen öğreneceksin tatlım. Kesin bir şey değil bu."
Ölebilirdim. Ölebilirdim. Ölebilirdim. Sıradan bir Paparazzi olmayabilirdim, evet. Ama bir katille flört edip hayatımı riske atacak kadar aptal değildim. Neden diğerleri gibi ünlü birinin peşine takılmamı istememişlerdi ki?
Gözlerimde beliren para ifadelerine umutsuz bir bakış atarak ve henüz sahip olmadığım çiftliğime de veda ederek başımı yana eğdim. "Bunu asla yapamam." Yapamazdım aptal mıyım ben sanki, hah. Çok biliyorsa kendisi yapsın.
Eva, derin bir nefes verip "yazık oldu" deyince kaşlarımı çattım.
"Gidip şu işi Nadya'yla konuşayım bende.""Ne?" dedim hiddetle. Bunu yapamazdı. "Sakın!"
Sahtece sırıttı. "Eminim o korkaklık etmeyip bu işi başarır." gözlerimde öyle bir ateş belirdi ki, mümkün olsa o an teyzemin sahibi olduğu dergide müdürüm olan yakın arkadaşım Eva'yı yakabilirdim. O ise yüzümde oluşan ifadeden memnun gibi görünüyordu. Evet istediğini alacaktı.
Ellerimi sertçe birbirine vurdum. Bingo! Kandırılmıştım.. "Bu iş benimdir. Ne yapmam gerektiğini söyle."
Kendimden oldukça emin bir şekilde suratına baktığımda o zafer kazanmış gibi gülümsedi. Hırs yaptığım için çok pişman olacaktım ama bu işi o kıza bırakamazdım ha? o değil, ben pohpohlanacaktım.
uzun uzun bana bakarak gözlerindeki şeytani parıltıyı gösterdi.
"Ah, Zayn bekle bizi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPARAZZİ | Zayn Malik
FanfictionKitaba ilk kez başlayacak olan sevgili okuyucularım; Bu kitap 2015 senesinde yazılmış olup kitaba 2017 senesinde ara verilmiştir. Şu anda devam etmektedir. -kurguda ufak tefekte olsa değişiklik olduğu için eski okuyucularımın baştan okumasını öner...