21.BÖLÜM/

1K 106 24
                                    

Bu bölüm düzenlenmiştir.
-KURGUDA DEĞİŞİKLİK OLABİLİR.-

Vücudumdaki ağrı sayı katsayısı artmaya devam ederken kahvemden bir yudum daha alarak içimin ısınmasının keyfini çıkarttım.
Kahve içmekten artık midem bulanıyordu ama ne yapayım başka işim mi var sanki?
Evde o kadar sıkılmıştım ki; İçimden gelen bir güdü televizyonu açmam için zorlamıştı beni.
Film izleyebilirdim değil mi?
Artık şu psikolojim bozuk triplerinden çıkmalıydım. .

En azından kafamı dağıtırdım.

Ya da artık ağlamayı keserdim.

Televizyonun uzaktan kumandasını televizyonu açmak için kullandım.
Bir bütün halin gelmiş olduğumuz battaniyemden ve koltuğumdan ayrılarak izleyebileceğim bir film aramak için televizyonun yanındaki raflara bakındım. Kesinlikle bir aşk filmi istiyordum.
Daha fazla ağlayabileceğim aşk filmi.

Az önce film izlerken ağlamayı keserim mi demiştim?

Unut gitsin...

"Az önce gelen yeni bilgilere göre Austin Word eski sevgilisi Sera Mia Butler ile barışmış..."

Elime aldığım birkaç film duyduklarımdan sonra ellerimin arasından kayıp giderken vücudum şok etkisinde kalmıştı.

Popomun üzerinde kayarak televizyonu net görebileceğim yere gelmiştim.

"Elimize ulaşan fotoğraflar bize bunları gösteriyor. Çiftin nasıl tekrar bir araya geldiği merak konusu. Ah, henüz üzerinden iki hafta geçmiş taze bir olayın üstüne bir de! Zayn Malik olaydan sonra uzun bir süre görünmemişti. Ama bizim küçük paparazzimiz fazlasıyla hızlı çıktı. Anlaşılan Görevdeyken ona âşık olduğu söylentileri yalan.
Ah, Austin ve Sera aşkı... Ne kadar da tatlılar değil mi?"
spikerin bu söyledikleriyle yeniden dolan gözlerimden yaşlar akmaya başlarken ayaklarım beni taşımayarak yere düşmemi sağlamıştı.
Ekranda benim evimin içinde Austin ile uzakta oturduğum fotoğraflar geçmişti.
Neler oluyordu böyle?
Zaten bok batağının içindeyken bu da nereden çıkmıştı?
Her şey daha da kötü oluyordu.
Zayn... Eğer bunu gördüyse -ki görmüştür- benden daha fazla nefret edecekti.
Onun gözlerinde mutluluk parıltılarını bir daha asla göremeyeceğim.
Bana gülmeyecek ve beni sarmayacak.

Bu düşünce canımı daha fazla yakarken ayağa kalkmak için uğraştım. Ama olmuyordu lanet olsun!

"Yakında kendilerinden büyük bir açıklama bekliyoruz."
Spiker son cümlesini söyledikten sonra yüzüne iğrenç gülümsemesini yerleştirdi ve tekrar konuşmak için ağzını araladı. Onu duymak istemediğimden yere düşürdüğüm filmleri ardı ardına televizyona fırlattım. Amacım televizyonun değil adamın hasar görmesiydi ama bu imkânsızdı.

Gözlerimdeki yaşları elimin tersiyle silerek ayağa kalkmayı başardım.
Gidecektim ve Zayn ile konuşacaktım artık.

Hızlı adımlarla dışarıya çıkmak için kapıyı açtığımda karşımda ifadesizce duran Austin'i görmem bir olmuştu.

"Sera?" diye anlamsızca bakmayı sürdürdüğünde suratına bir yumruk indirdim. Bunu neden yaptığımı bilmiyorum ama ona sinirliydim. Her şey onun yüzünden olmuştu. Neden tekrar hayatıma girmişti ki!

Sendeleyerek geri çekildiğinde bir yumruk daha atmak için elimi kaldırdım. Kendini toparlayarak bunu engelledi.

"Neler oluyor!" diyerek yüzünü tuttu.

"Televizyonda bizi konuşuyorlardı lanet olasıca! Senden ve onlardan nefret ediyorum. Bizim fotoğraflarımızı çektirmişsin!" gözyaşlarım hızını kesmeden akmaya devam ederken karnına seri yumruklar vurmaya başladım ama bu onu hiç etkilemiyor gibiydi.

PAPARAZZİ | Zayn MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin