33.BÖLÜM

777 59 65
                                    

Yeni BÖLÜM

Yanağının içi "beni daha fazla kemirme!" Diye isyan etti.
Ama buna engel olmak onun için çok zordu ve bu zorluğu aşabileceği türden görmüyordu.
Nefesini bir kez daha uzun süreli tuttuğunda hiç bırakmamaya niyetli gibiydi.
Eleanor ona doğru yaklaşarak şişmiş yanağını söndürebilmek için hafifçe ona vurmuştu.
Mia nefesini Eleanor'un zoru ile bırakırken başını bu sefer yastığa gömmüştü.
Sıkıntı yüklü omuzları çökerken, "ben bittim!" Diye mırıldanmıştı. "Bittim, bittim,bittim..."

Eleanor kızgınlık ile kaşlarını çatmış ve onu izliyordu. "Kalk ve şu testi yap artık."

Mia'nın bu tavrı hem komik hem de komik değildi. Uzun bir süredir ona kalkması için dil döküyordu ve o da sürekli kendini öldürebileceğini düşündüğü garip şeyler deneyip duruyordu.
"Hadi.."
Mia'nın omuzlarından tutarak onu kaldırmaya çalıştı. "Henüz hiçbir şey belli değil. Bu yüzden kalk ve öğren!"

Mia Eleanor'un ona müdahalesine daha fazla dayanamayarak kalkmıştı. "Ben bittim diyorum!" Bu aşikardı, o bitmişti..

Eleanor bu defa çok kızmış ve Mia'nın kolundan tutup onu çekiştirmişti.
"Tanrı aşkına! Zayn çok haklı.. git ve şu testi yap!"

Mia, Eleanor'un bu dediğinden sonra kaşlarını çatmıştı. "Zayn ne konuda haklı?"

"Sözü geçirilmesi zor bir kız olduğundan sürekli bahseder!" Hala kolundan tutup onu sürüklerken Mia sonunda pes etmişti.
Bunu bir şekilde öğrenmesi gerekiyordu ve sonra icabına bakılması gerekiyordu.
Çünkü Zayn de en az kendisi kadar sevinmeyecekti bu duruma.
Sahi.. Sera Mia hiç sevinmiş miydi bu duruma?  Ya da sevinmediğini birebir hissetmiş miydi?
Çok fazla şaşkınlık içinde olduğunu doğruydu ama karnında eğer bir şey varsa bu icabına bakılması gerek bir şey miydi gerçekten?

"Şu işi hallet!"
Eleanor banyonun kapasını kapattığında Mia içeride kendisi ile baş başa kalmıştı. Avcunun içindeki şeyi çok sıkı tuttuğu için izi çıkmıştı. Zayn ile birlikte olmadan bir kaç gün belkide birkaç hafta önce onun ile konuştuğu şeyler aklına gelmişti.
Zayn onu sıkıca sarmıştı ve Mia onu hayalarına tekme atmak ile tehdit etmişti.
Zayn ona, "o olmazsa senden bir çocuk yapamam.." demişti. Ama Mia onun sarhoş olduğunu ve bu yüzden saçmaladığını biliyordu.
Yoksa o da bir çocuk isteyecek değil ya..

Elindeki aleti kullanmak zorunda kaldığı için içinden kendine bir küfür savurmuştu. Ama bunu yapmak zorundaydı ve yaptı.

Testi lavabonun üzerine bıraktı.
Ellerini ve yüzünü buz gibi bir su ile yıkadıktan sonra az önce kapattığı klozet kapağına oturdu ve düşünmemeye çalıştı.

"Senden asla bir çocuğum olmayacak!"
Bunu Zayn'e söylediğinde Zayn sarhoşluğun etkisi ile "olacak.." diye diretmişti.

Yanaklarının içini tekrar kemirdiğinde kapı tıklamıştı.
"Yaptın mı?"
Eleanor'un telaşlı sesi çok fazla yoğundu.

Mia tekrar nefesini tutarken kapıya gitmiş ve kapıyı açmıştı.
"Kaç dakika bekleyeceğiz?"

Eleanor testi yaptığı için memnunca ona baktı. Eğer testi yapmamış olsaydı bütün gece onu ikna etmek zorunda kalacaktı ve buna gerek kalmaması güzeldi. "Sanırım beş dakika.."

Mia, Eleanor'un çekilmesi ile banyodan çıkmış ve sırtını duvara yaslayıp beklemişti. "midem hala bulanıyor."
Sesi çok fazla acınası çıkmıştı ve Eleanor artık onun için üzülmeye başlamıştı.

"Neden korunmadınız?"
Eleanor, Banyoya girmiş ve Mia'nın kenara bıraktığı testi eline almıştı. "Temiz değil mi?" 
Amacı sadece ortamdaki gergin havayı dağıtmaktı ama Mia ona  ciddi ciddi "sadece en uçtaki kısmına değildi geri kalan kısmı temiz." Demişti.

PAPARAZZİ | Zayn MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin