Bu bölüm düzenlenmiştir.
-kurguda değişiklik olabilir.
İYİ OKUMALAR!
"Bay Malik, Trafonun aniden patlaması size de garip gelmiyor mu acaba?"
"Sıradan bir olay."
Sıradan bir olay..
"Bu patlama eve çok yakındı. Bir süre buralardan çekilsek mi?"
Evet lütfen..
"Buna gerek yok."
Şaşırt beni.Pür dikkat -ihtimaller üzerine olan- katil düşman kurbanımı dinliyordum.
Nefes bile almamaya dikkat ediyordum."Arkadaşınızdan beklediğiniz haber geldi, işler yolundaymış." Adamın tanıdık olmayan sesi çok fazla kalındı ve net bir aksan ile konuşuyordu. Hangi işler yolundaydı?
"Güzel.." dedi Zayn. biraz duraksadı ve devam etti. "yarın geciken ödemeler için küçük bir uyarıda bulunun ve iki gün sonra alın; güzellikle veya değil."
Güzellikle veya değil? hangi işin yolunda olduğunu ya da hangi ödemeyi zor kullanarak alacaklarını düşündüm.. Tam o sırada "Bay malik?" diyerek içeriye başka biri daha girmişti ve odaya bir telaş hakim olmuştu.
Kafamı kaldırıp neler olduğuna bakmayı çok isterdim ama bu beni öldürebilirdi.
"Neler oluyor?" Düşmanım çok merakla sormuştu bunu.
"Bay Malik evin bazı yerlerinde haşereler var."
"Hah?" o kadar garip bir tepki olmuştu ki bu dünyada ki en imkansız şeymiş gibi bir tepkiydi.
Her yer ağaçlıktı her ne kadar ilaçlansa da kurtulan bir kaç böcekçik olamaz mıydı?
Kurtulan böcekçikleri soğuktan içeri girmiş olamaz mıydı?"Otele haber veriyorum" dedi Adam. Sesi enseme silah dayayan adamın sesine ne kadar da benziyordu..
gözlerimi devirdim.Kendi evimdeyken rahatça onları dinleyebilmek için bir dinleme cihazı yerleştirmek istemiştim ama doğru yeri bulmak uzun sürmüştü ve onlar eve gelmişti. Zayn patlama olduğunda evde değildi o da adamlarla birlikte eve girmişti.
Evin her köşesi o kokuyordu..
Ve ben eğer yakalanırsam ne halt edeceğimi hiç bilmiyordum.
Bu kısmı atlamış olabilirdim.Ayak sesleri çok yakınımdaydı ve ben amatörce turkuaz rengi tekli bir koltuğun arkasına saklanmıştım.
Daha ne kadar burada kalacağım belli değildi."Evimde bir süredir uğursuzluk dolaşıyor gibi. Hatta şu anda bile beni rahatsız eden bir şeyler var." Yatıştırıcı bir ses tonuna sahipti, sinirli değilken. Şu an sinirli miydi bu belli değildi ayrıca altıncı hissi neredeyse benim burada onun turkuaz koltuğunun arkasında saklandığımı söyleyecekti. Bu inanılmaz. Benden rahatsız edici bir şeyler diye bahsetmişti.. "Hemen kurtulun bu şeylerden."
"İlaçlama ekibi yolda efendim araba hazırda dilerseniz hemen çıkalım."
Ah, işte beklediğim şey buydu!
Lütfen evet de.
"Yarın akşam evimde olmak istiyorum."
"İlgileneceğim efendim."
Ahşap zeminde duyduğum tok sesler bir süre sonra durmuştu.
Ne olur ne olmaz bir süre daha yerimden kıpırdamamıştım. Açık kapıdan üzerime esen rüzgarın varlığını şu ana kadar hissetmemiştim. Bu iş Malik'i bitirmek yerine beni bitirecekti, hastalıktan..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPARAZZİ | Zayn Malik
FanfictionKitaba ilk kez başlayacak olan sevgili okuyucularım; Bu kitap 2015 senesinde yazılmış olup kitaba 2017 senesinde ara verilmiştir. Şu anda devam etmektedir. -kurguda ufak tefekte olsa değişiklik olduğu için eski okuyucularımın baştan okumasını öner...