Bu bölüm düzenlenmiştir!
Kurguda değişiklik olabilir.
İyi okumalar!Çok üşüyordum.
Ense kökümde keskin bir ağrı vardı.
Karnımda inanılmaz bir sancı vardı.
Boğazlı kahverengi badinin üzerine bir sütlü bir renkte süveter giyinmiş altına siyah kotumu çekmiştim. Açık kahverengi kıvırcık saçlarımı sımsıkı toplayarak başımın ağrısını daha fazla güçlendirmiştim.
Kaç gündür deli gibi soğuğa maruz kalıyordum ve içtiğim vitaminler artık beni korumuyordu farkındaydım.
siyah uzun kabanımı üzerime giyinerek aynadan son bir kez kendimi izledim. O kadar yorgun görünüyordum ki..düzensiz uykular, düzensiz yemek, stres ve dahası...
Dışarıda çok büyük bir yağmur vardı. Botlarımı bu yüzden giyinmiştim. Kapının yanında duran şemsiyemi alarak dışarıya adımımı attım. Hedefim hemen arabama ulaşarak bir pasta almaktı.
Kapımı kapatmak için sokağa arkamı dönmek zorunda kalmıştım.
"merhaba.." diye bir ses duyduğumda telaşla arkamı döndüm. Oldukça yabancı olan bu suratın sesini daha önce duyduğumu biliyordum. "Demek dışarı çıkıyorsun bende yanına uğramak istemiştim."
Kemikli yüz hatlarına sahip bu adam geçen akşam düşmanımın evinde kendini David diye tanıtan kişi olmalıydı. evet oydu..
"Sen.." dedim üşümeme engel olamıyorken. "Ne istiyorsun benden?"
"Ortağımı görmeye geldim."
Gözlerimi üzerine diktim. Yaşı epeyce büyük duran bu adam çok yakışıklıydı. Mavi gözleri çok canlıydı.
"Senin ortağın değilim."
Yağmur üzerime yağıyordu. Zaten halsiz olan bana bu hiç iyi gelmemişti, hem de hiç..
"Ortağım olmak istemiyor musun?" kaşlarını çattı. "Neden istemiyorsun Sera?"
"Mia.." diye düzelttim onu. "Adım Mia."
"Pekala, Mia. Zayn ile alıp veremediğin nedir?"
Tıpkı onun yaptığı gibi kaşlarımı çattım. "Peki ya senin alıp veremediğin nedir?"
Neşeden yoksun bir kahkaha attı. " İnan bana sabrımı zorlarsan iyi şeyler olmayacak."
"Ne istiyorsun benden!" Şu anda en çok merak ettiğim soru buydu. benden ne istiyordu?
"Zayn ile aranda ne var?
"Bu..bu şahsi bir mesele."
"Pekala Sera.." Ellerini sakallarında gezdirdi. Bana Sera diye seslenmesi canımı sıkıyordu. "Bana işime yarayacak herhangi bir bilgi verirsen ortak olmaktan vazgeçebilirim."
"Sana ne söyleyebilirim ki pek bir şey bilmiyorum." Gözlerimi birkaç kez kırpıştırdım. Yağmur yüzünden ıslanıyordum ve bu beni çok fazla olumsuz etkiliyordu. Daha fazla titredim.
"Eğer söyleyecek bir şeyin varsa ve söylersen bu seni benden kurtarır. Ve seni öldürmekten vazgeçebilirim."
"Öldürmek mi?" dedim dehşete düşerken. "Herkes mi beni öldürmek ister be!"
"Geçen geceyi unuttuğumu mu sanıyorsun?" sesi bir anda nasıl böyle ciddileşmişti ki..
"Evet.." dedim kafamı toplarken. Başım zonkluyordu, bedenim titriyordu ve bunlar sanki gittikçe fazlalaşıyordu. Başıma düşen her yağmur tanesi beni deliyordu sanki. "On gün sonra bir şey gerçekleşecek." gözlerimi sımsıkı kapattım bir kaç saniyeliğine. "Not.. not yazmıştı." derin nefesler alırken yere yığılacağımı zannettim bir an. Kendimi toparlayarak devam ettim. "On gün sonra birinin yanına huzur bulduğunu söylemek için gideceğini yazmıştı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPARAZZİ | Zayn Malik
FanfictionKitaba ilk kez başlayacak olan sevgili okuyucularım; Bu kitap 2015 senesinde yazılmış olup kitaba 2017 senesinde ara verilmiştir. Şu anda devam etmektedir. -kurguda ufak tefekte olsa değişiklik olduğu için eski okuyucularımın baştan okumasını öner...