14.BÖLÜM

1.4K 119 32
                                    

Bu bölüm düzenlenmiştir.
Kurguda değişiklik olabilir.

"Git buradan! Ve gülmeyi de kes!" çok acınası bir haldeydim. Nasıl aptal hormonlarıma uydum ki? Yaptığım şeyi fark edince bağırarak geri çekilmiştim. Yani aptallığıma aptallık eklemiştim.

"Aman Tanrım, aman Tanrım!" diyerek benim taklidimi yaptı. "Çok komiktin."

"Zayn daha fazla utanmamı sağlıyorsun."

"Utanınca çok güzel oluyorsun çünkü."

"Bu sözlerinle kalbimin ritmini falan değiştiremezsin. Git buradan Zayn!"

"Peki, ne tür bir söz kalbinin ritmini değiştirir?" ciddiyetle sorduğu bu soruyla başımı eğdim ve elimi yüzüme siper ettim tekrar. Utanmaktan nefret ediyorum. Malik'in bana öyle bakmasından nefret ediyorum.

"Zayn. Sus ve git buradan."

Bana doğru birkaç adım attığında geriye doğru yürüdüm. Ta ki sırtım duvarla temas edene dek. Aramızda yine mesafe kalmayacak kadar yaklaştığında nefesimi tuttum. Gözlerimin içine baktı. Gözleri parıldıyordu. Tıpkı yaramazlık yapacak bir çocuk gibi.

"Karşı konulmaz biri olmam senin suçun değil." Diyerek ellerini duvara yasladı. Şimdi onunla duvar arasında hapsolmuştum. Ve bir insan nasıl kendine âşık olabilir ki?

"Her durumda kendine nasıl pay çıkartıyorsun?" kaşlarımı çattım.

Ve o da küçük bir kahkaha attı.
Sanırım kahkahanın tınısına ölüyorum Zayn.

"Neden az önce olanların yanlış olduğunu düşünüyorsun?" gözleri böylesine üzerimdeyken konuşmakta zorluk çekiyordum.

"Çünkü olmaması gereken şeylerdi. Seni öpmemem gerekiyordu."

Muzipçe sırıttı. "Nasıl öpmemen gerekiyordu? Böyle mi?" diyerek dudaklarını birkaç saniye dudaklarıma bastırdı ve hemen geri çekti. Benim istifa edecektim. Onunla burada David meselesi dışında durmuyordum ben resmen hayatımla kumar oynuyordum bu adamı başıma bela ediyordum. Benden etkilenmemeliydi..hayır.

"Ne yaptığını sanıyorsun!" diye tısladım.

Güçlü bir kahkaha attı. Bu yaptığı romantiklik falan değildi. Hayır, değildi!
"Ne yaptığımı anlamadın mı? Sahiden mi? öyleyse tekrar göstereyim?" dediğinde parmağımı ona doğru salladım.

"Sakın bir daha bunu yapmaya kalkışma!" aramızdaki iki adımlık mesafeyi tek adımda kapatarak belimden tutup kendine çekti beni.

"Hangisini? Az önceki öpücükten mi bahsediyorsun yoksa ilk öpücükten mi?" pisçe sırıttı.
Aptal Sera! Eğer hormonlarına sahip çıkıp onların oyununa gelmesiydin şimdi bu anı yaşıyor olmazdın.

"Bırak beni!" dedim sinirlice.

"Ellerim olduğu yerde oldukça mutlu."

"Ben değilim ama."

Bilmiyorum ama sanki benimle eğleniyordu. Ve gerçekten oyunum, hayatımın gerçekleri, işim.. bunları düşündükçe hayatımı riske etmemi anlamsız bulmaya başlamıştım.
Benim tanıdığım teyzem, aslında teyzem değilmiş. Şu an hayatım bu kadar karışıkken Malik'in iş uğruna benden etkilenmesini başta istemem kendimden iğrenmeme sebep olmuştu. Ve tamda şu an benden etkilenmiş olan Malik bana kendimi ezik gibi hissettiriyordu.
Beni istediği için öpmüştü.
Ve ilk öpen bendim..
Derin bir nefes alarak aklımda birleştirdiğim cümleleri sıraladım.

"Neden gidip ihtiyaçlarını sevgililerin üzerinde gidermiyorsun? Sadece aptal hormonlarımın oyununa geldim ve bir anlık dürtüyle seni öptüm. Bunu büyütmeye gerek yok tamam mı? Bir daha asla tekrarlanmayacak... Sıradandı."

PAPARAZZİ | Zayn MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin