9.BÖLÜM

1.7K 166 40
                                    

Bu bölüm düzenlenmiştir.
-KURGUDA FARKLILIK OLABİLİR.-

"Bir tane daha."

Yanındaki sarhoş bardağı masaya serçe vurduğunda Sera adama acıyarak bakmıştı. Bu kadar içecek ne vardı?
Gözlerini bir kez daha devirdiğinde ortalıkta dolaşan, dans eden insanları inceledi. Acaba Zayn aralarından hangisiydi?

kedi kulaklarını başına sabitlemek için kullandığı tokalar canını yakmıştı. Ve yüzünde yarısına kadar kapatan maskesi de kulakları gibi bu kostüm için gerekliydi. Dar kostüm onu çok sıkmıştı.
Canı sıkılmıştı.
Neden hala bir şey olmamıştı?
Buraya boşu boşuna mı gelmişti yoksa?
Hiç kimsenin yüzünü göremiyordu.
Zayn'in sadece buraya girdiğini görmüştü. Evine yerleştirdiği dinleyici sayesinde bu mekana geleceğini ve bu mekanda bir kostüm giyinilmesi gerektiğini duymuştu.
Zayn Louis'e anlatmıştı bunları ve Sera kendisini şanslı biri olarak ilan etmişti çünkü ne ile karşılaşacağını bilerek buraya gelebilmişti. Ama sorun şuydu ki Zayn buraya girdikten sonra kaybolmuştu. Onu takip etmişti ama mekanın içinde sanki tozla duman olmuştu.

Ciğerleri sıkkın bir nefesle dolduğunda yeni bir soluk için bir süre bekledi.
Gerçekten çok sıkılmıştı, ne olacağını görmek istiyordu. Bir an önce..

Tam o sırada hemen yanına biri oturmuştu. Bu garip kılıklı bir adamdı. Herkes gibi.. "Senin gibi bir kız burada yalnız başıma ne yapıyor?"
Adamın sesinde -papağan maskesi gibi duran- maske yüzünden boğukluk vardı. Ama yinede sesinin tonunu tanıdığını hiç düşünmüyordu.
Adama cevap vermeyerek önündeki bardakla oynadı.
"Doğal ortamından mı alındın yoksa" adam can sıkıcı olmaya başlamıştı.

"Rahat bırak beni." Sera sesini kontrollü kullanabiliyordu ama şu an da iş üzerinedeyken kimseye gösterecek sabrı yoktu. Zaten çook uzun süre beklemişti ve bu bekleyişten bıkmıştı. Bu yüzden adama bağırmıştı.

"Hey, hey, hey.." dedi adam ellerini havaya kaldırarak. "Sakin olabilirsin sana zarar verecek değilim."
Sera adama hayretle baktı. Ona istesede zarar veremezdi zaten. O eğitimli ve kendisini korumasını bilen biriydi. Sadece bazen düşünemiyordu ve kendi kendini o yakıyordu. Şu anda olduğu gibi. Neden buradaydı? Neden tehlikeye atıyordu kendini?
Şahsi mesele.. bu onun şahsi meselesi olmuştu.

Bağımsız bir ses duyuldu.
"Sana kendisini rahat bırakmanı söyledi."
Bu ses..bu ses çok tanıdıktı. Bu ses David'indi.
Sera korkmuştu yine işi berbat olacaktı. Yine eli boş dönecekti.

Az önce Sera'yı rahatsız eden adam ayaklanmıştı.
"Özür dilerim dostum erkek arkadaşı olduğunu bilmiyordum."
Hayır korkulu rüyamdı o benim..

"Senin burada ne işin var?" Diye konuştu Sera. Neden bu adam onun peşindeydi sürekli?

"Bugünün tarihini bana sen vermiştin aptal." Diye yanıtladı onu David. "Seni takip ettim ve buradayım."

Boğuk sesinden kim olduğu anlaşılıyordu ama yüzündeki batman maskesi ile tanınmazdı.

"Başka yere git öyleyse benden uzak dur."
Sera telaşa kapılmak istemiyordu ama bu adamın varlığı bütün her şeyi bozuyordu.

David Sera'nın yanındaki bar taburesi üzerine kurulmuştu bile. " Bu geceyi birlikte izleyeceğiz."

Sera gerildiğini belli etmek istemiyordu. Bu yüzden sesinin tonuna dikkat ederek dediklerine karşılık verdi. "Seninle geçirecek bir dakikam yok, ayrıca beni nasıl tanıdın sen?"

David'in yüzünün ifadesini göremiyordu ama güldüğünü anlayabilmişti.
"Saçmalama kedi kız, biz seninle ortağız."

Sera kulaklarına inanamadı. Bu tanımadığı adam ona yapışmış ve sürekli bir ortaklıktan bahsediyordu.
Sera hiç karşılık vermeden ayağa kalkmıştı. Buradan gidecekti ve bu işi yapıp yapmama konusunda iyice düşünecekti. Çünkü bu adam ona zarar vermek istiyor gibiydi.

PAPARAZZİ | Zayn MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin