Selamlarrrre
Bana sövdüğünüzü yine hikayenin devamı için aylarca beklediğinizi biliyorum. Birçok mesaj almışım birçok güzel yazı okudum ve birçok güzel lafta işitmişim. :D
Hala bekleyenler var ve bu durumu daha fazla uzatmadan hikayemize devam edelim.Yeni bölüm
Zayn elinde tuttuğu iri, sarı ve kırmızı çiçek işlemeli koyu kahverengi kutuyu bırakıp bana döndü.
"Bence bu güzel bir seçimdi." Dedi. Dudakları aramızda geçen tek konuşmanın ardından tekrar düz bir çizgi halini alırken tepkimi ölçmek ister gibi bana bakmayı sürdürmüştü.
Bakışlarım tekrar o kutuya gittiğinde onu gerçekten çok istediğimi biliyordum.
"Buna hala alışamadım!"
Bizim dışımızda başka bir ses yine kulağımı doldurduğunda gözlerimi devirmeden edemedim.
Dylan hastaneden geldiğimizden beri somurtuyordu. Üzerinden neredeyse bir ay geçmişti ve o hala amcasının kırmış olduğu burunun düzeltilmiş haline alışamamıştı.Ve o her homurdanışında Zayn'in canı çok fazla sıkılıyordu.
Az sonra oturduğumuz odaya ellerinde güllerle içeriye giren Louis bana kocaman bir gülümseme bahşetmişti.
"Selam!"
Ona da tepki vermeyerek başımı başka yöne çevirmiştim. Louis beni kırmıştı. Emily ile hala çok yakınlardı ve ondan sürekli haber almak benim canımı sıkıyordu.
"Hala konuşmuyor mu?" Diye sordu Zayn'e dönüp.
Evet Lou hala konuşmuyorum!Zayn cevap vermek yerine sıkılgan bir nefes üflerken benimle uğraşmaktan bıkmış olduğunu gördüm.
"Sanırım biraz hava almam gerek." Dedi ayağa kalkarken. Sonra Louis'in elindekileri yeni farketmiş gibi tekrar konuşmuştu. "onlar ne için?"
Louis kocaman sırıtırken zar zor konuşabilmişti. "biliyorsun ben evleniyorum dostum ve bunlar benim güzel sevgilim için."
Evet Eleanor ile evleniyorlardı.
Bizden önce..Konuşması bittikten sonra bir gülü çıkartıp bana uzatmıştı.
"İster misin küçük paparazzi?"
İşte bu can sıkıcıydı. Adım böyle kalmıştı ve Lou artık beni incitmekten çekiniyordu."
Tepki vermek yerine yerimden kalkarken Zayn'in küfür ettiğini duyabilmiştim.
Amacım odama gidip yatmaktı."Louis!" Dedi Zayn kızgınca. Louis buna şaşırmamıştı zaten beklediği bir şeydi.
Onları daha fazla dinlemek istemediğim için yukarıya doğru yol almıştım.
Odamda ayna karşısında durup kendini izleyen Dylan ile gözgöze geldiğimizde hemen bana sarılmıştı.
"Seni çok seviyorum kuzen Sera!"
Bu sarılışına karşılık verirken "bende" diye mırıldanmıştım.
Bu evde konuştuğum tek kişi oydu.
"Amcam ne yapıyor?"
Meraklı gözlerle bana baktı."Sanırım onu artık sinirlendiriyorum."
Beklemeden yatağıma kurulmak istemiştim ama yürürken hafif büyümüş olan göbeğime takıldı gözlerim.
"Sen herkesi sinirlendiriyorsun."
Kocaman sırıtmıştı. "ayrıca kızın olacağını ona hala söylemedin. Bu çok kötü bir şey. Deli gibi merak ediyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPARAZZİ | Zayn Malik
FanficKitaba ilk kez başlayacak olan sevgili okuyucularım; Bu kitap 2015 senesinde yazılmış olup kitaba 2017 senesinde ara verilmiştir. Şu anda devam etmektedir. -kurguda ufak tefekte olsa değişiklik olduğu için eski okuyucularımın baştan okumasını öner...