4. Bölüm

1.2K 61 100
                                    

Kapıyı açtığımda Levi 'ın yatağımda uzanmış bir şekilde kitap okuduğunu görmemle şok oldum.

Gözlerini kitabından ayırmadan sakin bir şekilde

" Hoş geldin velet..." dedi...

Şaşkın bir şekilde bakıyordum hiç bir şey diyemedim.

" Gireceksen gir kapıda oyalanma velet"

Yavaşça içeri girdim ve onu süzmeye başladım tüm yüz hatlarını ezberlemek istercesine suratına bakıyordum.

Kitabını yavaşça bıraktı ve yanıma geldi .

" Ben yokmuşum gibi davran velet... rahat ol biraz."

" Neden geldin , anlamıyorum seni"

" tch...Bunu yemekten sonra konuşalım acelesi yok "

Dediğini ikiletmedim yemeğimi yedim elimi yüzümü yıkayıp yatağıma oturdum.

Yanıma yaklaştı yatağı açtı ve içine girdi.

" Hey burada mı yatacaksın ? "

" Evet ve lütfen sus ve yat artık "

" Her şey senin istediğin gibi olamaz. Sürekli ben-" derken yataktan doğrulup beni kendine çekmişti.

Şuan Levi'ın kucağında oturuyordum resmen...

" Tch... Çok konuşuyorsun "

Yavaşça dudaklarıma eğildi ve kısa bir öpücük kondurdu şaşkınlıktan karşılık vermemiştim acaba istemediğimi mi düşünür...

Onu kendime iyice çektim ve dudaklarımız yine buluştu.

Dudakları dudaklarımda yangınlar bırakıyordu. Öpüşü baskın ve ısrarcı...

Nihayet nefes nefese kalınca yavaşça ayrıldık nefesi yüzüme vuruyordu ve bu dünyanın en iyi şeyiydi.

" Susturmak için güzel bir yöntem velet..."  dedi ve gülümsedi.

Ardından beni tek eliyle hızlıca çevirip yatağa soktu sonra da üstümüzü örttü.

Ona doğru döndüm ve " Neden bunları yapıyorsun Levi..."

Tek eli yüzümde ve saçlarımda dolanıyor yavaşça okşuyordu.

" Ne yapıyormuşum velet "

" Bana kötü davranıyorsun bazen hiç bir şey olmamış gibi davranıyorsun beni önemsemiyorsun... Sonra çok başka biri oluyorsun beni seviyormuşsun gibi davranıp benim duygularımla oynama levi..."

" Bazı şeylerden emin olmam için gerekliydi tüm bunlar güzelim... Daha sonra emin ol daha çok üzülürdün emin olmasaydım"

" Neyden emin olmak için ? "

Elleri yavaş yavaş belimde dolaşmaya başladı ve sonra bir anda kendine çekti.

Dudaklarına tekrar eğilip kısa ama nefes kesici bir öpücük bırakıp çekildi.

" Bundan emin olmak için (y/n)..."

Bir şey söyleyemedim sadece sustum.

" Seni kıskanıyorum... Tüm o boktan davranışlarımın tek açıklaması bu... Eren Erwin Armin Roy Jean hatta bazen mikasa sasha hange hepsinden kıskanıyorum... sen sadece benim olmalısın (y/n)"

KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin