Levi oflayarak " Unutmadım. O yanımda yokken cidden eğlenmemi falan mı bekliyorsun ..."
Erwin güldü ve bana bakıp " Ulan kırk yıl düşünsem şunun böyle bir adam olacağı aklıma gelmezdi..."
Gülümsedim ve ona baktım.
" Tamam bakma şöyle git hazırlan.."
Yanına gittim ve yanağına öpücük kondurup hızlıca hange 'nin yanına gittim.
İkimiz birlikte hazırlanmaya başladık
Üzerime askılı mini lacivert bir elbise giydim ve hafif ama güzel bir makyaj yaptım halka küpelerimi de taktım ve geriye sadece saçlarmı şekillendirmek kaldı.
O sırada biri kapıyı tıkladı ve"Gireyim mi müsait misiniz ? "
" Gel gel "
Hange hazırdı ve Levi 'ın geldiğini görünce o da Erwin 'in odasına gitti.
Levi kapıyı kapattı bir süre ayakta durup bana baktı ve derin bir iç çekip yanıma oturdu.
" İyi misin hayatım durgun gibisin?"
" Sensiz hiç bir şey yapmak istemiyorum ve... çok güzel olmuşsun"
Ona sarıldım ve boynunu öptüm nazikçe ayağa kalktı ve boynuma sulu bir öpücük bırakıp dışarı çıktık .
Onlar Erwin ile gidecek bende Hange ile gidecektim zaten mekanlar karşılıklıydı ama buna rağmen Levi sanki aylarca birbirimizden ayrı kalacak gibi vedalaştı.
Mekana girdiğimde karşıda yemeklerin başında durup tıkınan sasha ile ve mikasa annie ve diğer kızların oturduğu yere doğru ilerledik çoğu kişi şimdiden içmeye başlamış ve deli gibi dans ediyordu.
Barmene gidip kendime bir içki aldım ve Hange 'yi zor tutuyordum hamile olmasına rağmen içmek istiyordu sorumsuz bir şekilde.
Daha sonra içkimi aldım ve içmeye başladım tadı her zamanki gibi değildi nedense daha bi güzeldi bir tane daha aldım ve mikasa ile oturup sohbet etmeye başladık bana erene olan aşkından bahsetti.
Mideme bir anda bir sancı geldi ve dans edenlerin arasından hızlıca geçip lavobaya gittim.
Keşke daha az içseydim neden bilmiyorum ama şu an garip bir şekilde yanıyordu vücudum.
İçeri Sebastian Liebert girdiğinde şaşırdım ve güldüm.
" Ooo kimler kimler gelmiş ne işiniz var burada sebastian efendimiz."
" naber küçük hanım.,"
Bana yaklaştı ve ellerini belime koyup beni kendine çekti o sırada biri gelirken hızlıca ikimizi birden tuvalete sokup kapıyı kapattım ne yaptığımın bende farkında değilim.
Sebastian bana baktı elleri hala belimdeydi ve ona yaslanıyordum şu an vücudum onu istiyordu kendimi iyice ona bastırdım ve o da ellerini kalçama indirip sıktı.
Ayakta zor duruyordum şuan Levi... onu bulmalıyım nerede o...
Kapıdan çıktım ve yürümeye çalıştım ama ikide bir düşüp düşüp kalktım.
En sonunda sebastian yanıma geldi ve Beni kucağına aldı...
Bir süre sonra durdu ve indirip belimden tuttu odasına geldik sanırım beni içeri soktu ve hızlıca elini elbisemin fermuarına getirdi ben az çok ne yapmaya çalıştığını anlayıp hızlıca banyoya gittim ve kapıyı kitledim. Ayılmam gerekti hemen suyu en soğuk kısmına getirip altına girdim. " Sana taciz etmişim gibi davranma küçük hanım sende bende biliyoruz ki kendi isteğinle buradasın şuan. Duş al ve çık bekliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18
Fanfictionokuyucu × levi shipidir. manga hakkında spoiler yok. keyifli okumalar. öptüm not : +18 bölümler olacak. lütfen çok küçükler okumasın muah. Aot tarihinden bağımsızdır genel olarak.