⚠️⚠️⚠️Smut Bölüm ⚠️⚠️⚠️
Levi kitabını bırakıp bana yaklaştı ve " Bitti mi kurcalaman velet bak istersen biraz daha.. "
" elim kaydı öylesine b-"
Lafımı bitiremeden dudaklarıma yapıştı ve biraz öpüştükten sonra ayrılıp " tamam güzelim "dedi.O sırada telefona bir bildirim geldi uzanıp baktım ve gelen mesajı Petra atmış...
Levi 'a baktım oflayıp yüzünü yastığa gömdü ve sonra bana dönüp " Bir de başımıza bu çıktı... bana bakmayı bırakıp telefona bakacak mısın yoksa ben mi bakayım. "
" Bakayım mı '"
" Bak güzelim."
Telefonu elime aldım ve mesajı açtım
Petra : evet yaptığım hataydı kabul ediyorum ama seni sadece bir konuda uyarmak için geldim levi... Sebastian Liebert. Ona dikkat etmeni öneririm onları o gün ve ondan önceki günlerde gördüğüm kadarıyla söylüyorum. Dikkat et ona.
Okuduğum yazı ile yüzümü buruşturdum daha sonra Levi 'a uzattım oflayıp telefonu kapattı.
Bir süre bekledi ve sonra bana baktı
" Benimle evlen."" Ne...'"
Hafif doğruldu ve çekmeceyi açıp içinden küçük bir kutu çıkardı.
Yüzük...
Çıkarttı ve parmağıma taktı.
" Cevabımı bilmiyorsun neden taktın direkt " dedim gülerek.
" Hayır desen bile bu yüzük senden başka kimsenin parmağına takılmayacak yani ya evet dersin ya da hayır diyip çöpe falan atarsın karar senin..."
" İstersen iyice düşünmen için zaman ve-"
dediğini yarıda kestim ve dudaklarına yapıştım ikimiz de nefes almadan sert bir şekilde öpüşüyorduk en sonunda nefessiz kalıp geri çekildik.
Yüzlerimiz hala çok yakındı ve ikimiz de nefes nefese kalmıştık. Levi gülümseyip " Bu evet demekti galiba..."
Yüzümü iyice yaklaşırdım ve elimi boynuna koyup nefes alarak " Evet..."
Levi sımsıkı sarıldı ve bir süre hareketimizi bozmadan öylece kaldık.
Geri çekilip su içmeye kalktım içerken yanlışlıkla üstüme döktüm levi gülerek yanıma geldi ve " Dur güzelim " dedi ve üzerimdeki tişörtü hemen çıkarttı ve başka bir tişört getirdi.
Tekrar yatağa geçtim ve Levi 'ın telefonundan sosyal medya da falan gezdim BU SEFER KARIŞTIRMADIM.
Levi yanıma geldi ellerini belime sardı ona baktım ve gülerek " Bu sefer karıştırmıyorum."
Telefonu bırakıp Levi 'a döndüm ve "Ne zaman evleneceğiz "
" Ne zaman istersen bana kalırsa 4 gün sonra en uygunu "
" Levi saçmalama en az 1hafta sadece düğün planı ondan sonra da daha bir sürü şey var salak mıs-" derken dudaklarıma kapandı ve geri çekilip
" Salak mıyım demek ha ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18
Fanfictionokuyucu × levi shipidir. manga hakkında spoiler yok. keyifli okumalar. öptüm not : +18 bölümler olacak. lütfen çok küçükler okumasın muah. Aot tarihinden bağımsızdır genel olarak.