medya : ;))
" Ş-şey beni bırakır mısın bi anlatayım."
Bana daha çok yaklaştı ve nefesini yüzüme vurarak " Neden..? Sana uzak olmam seni rahatsız etmiyorken...Sana yakın olmam seni neden bu kadar rahatsız ediyor..? "
Göğsünden onu ittirmeye çalıştım ama yerinden kıpırdamadı.
Beni kucağına alıp küvete bıraktı bir yerimi incitmemeye çalışarak.
Ve buz gibi suyu açıp bana baktı.
" N-neden böyle bir ş-şey yaptın... çok üşüyorum..."
" Beni kullandığın için sana olan sinirim hala geçmedi..."
" Seni kullanmadım... gerçekten o an vakit geçirmek için oradaydım... seni kullanmak gibi bir niyetim yoktu..."
" Ama sonuç olarak kullandın."
" Hayır kullanmadım. Sırf bu yüzden bana neden bu kadar sinirlisin..."
" Çünkü... her neyse biraz ileri gittim galiba..."
Belimden kaldırdı ve küvetten çıkardı.
Her yerim su olmuş sinirden ve soğuktan titriyordum...
" Dur sana kıyafet getireyim."
" Dengesiz dengesiz davranıp benim ayarlarımla oynama ! Çekil çıkıcam."
" Bu halde mi..."
Ona cevap vermeden hızlıca dışarı çıktım koridorda Roy 'u gördüm bana baktı ve yanıma geliyordu ama kafamla şimdi değil diyerek başımı salladım ve o da onaylayıp Ryuzaki 'nin odasına gitti...
Hızlıca odama girerken bileğimi kavrayan elle arkamı döndüm...
Levi sinirli ve endişeli bir şekilde bana bakıyordu.
" Ne bu halin ? Kim yaptı lan bunu... nereden geliyorsun sen."
Elimi hızlıca çekip hemen kendimi geri çektim ve odama girip kapıyı kapadım hızlıca üzerimi çıkarıp sıcak suyu açtım ve küvetin içine girdim...
Levi kapıyı tıkladı ve " Güzelim iyi misin... geleyim mi ? "
" Hayır..."
" Sabır... peki yavrum bekliyorum."
Deliricem ya ikisi de böyle dengesiz olmak zorunda mı.... nerede dengesiz insan var bana denk geliyor resmen.
Sıcak suyun altında bir süre kaldıktan sonra çıktım ve bornozumu alıp banyodan çıktım.
Levi yatağa oturmuş bana bakıyordu
" Sonunda... iyi misin ne oldu anlat..."" Anlatmayacağım levi zorlama. Az önce odandan çıkarken gayet keyifliydin ne oldu da geldin. "
" tch... velet benim sabrımı zorlama istersen."
" Ben birde senin bu dengesiz tavırlarını çekemem anladın mı. Çık dışarı yalnız kalmak istiyorum."
" birde ? Başka kimin tavrını çekiyorsun ? "
" offf levi çık dışarı ! "
" Ne zaman beni tam anlamıyla affediceksin yetmedi mi bu kadar süründüğüm. "
" GERİ ZEKALI BEN SENİ AFFETMİŞTİM. AMA SEN SÜREKLİ SALAK SALAK HAREKETLER YAPIP YENİ SORUNLAR YARATIYORSUN. ÇIK DIŞARI LEVİ YETER."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18
Fanfictionokuyucu × levi shipidir. manga hakkında spoiler yok. keyifli okumalar. öptüm not : +18 bölümler olacak. lütfen çok küçükler okumasın muah. Aot tarihinden bağımsızdır genel olarak.