15. Bölüm

688 39 25
                                    

Arkamda kendini belli eden erkekliğini fark edince kendimi ıyice ona yasladım ve ağzından küçük bir küfür kaçtı.

Yatakta doğruldum ve kucağına oturup " Seni istiyorum kaptan..."

" İnan benim kadar isteyemezsin velet..."

Yavaşça dudaklarına kapanırken tam dudaklarımla buluşacakken parmağını koydu ve " Hayır velet... Bu yaşananlardan sonra sana ufak bir ceza olur... Ve bundan sonra tek kalacağım."

" KALACAĞIZ DEMEK İSTEDİN SANIRIM HAYATIM "

"Hayır velet tek kalacağım..."

Ayağa kalktı ve şaşkın bir şekilde ona bakmaya devam ettim üstünü giyiniyordu.

Acaba bu şaka mı kamera falan mı var odada saçımı falan düzelteyim de güzel çıkayım en azından

Ne saçmalıyorsun (y/n)....

Yatağa girip iyice yorganı üstüme çektim odadan atacak değil sonuçta..

Yorganı açtı ve kolumdan tutup kaldırmaya çalıştı bende ellerimle hızlıca onu kendime çektim ve dudaklarımızı birleştirdim.

Karşılık vermedi...

Geri çekildim ve tekrar yattım.

" Çık dışarı velet."

" Vay be...Gidiyorum Peki.. "

Ayağa kalktım ve giysilerimi elime aldım kapıyı açıp arkama baktım ve
" Bak gidiyorum bir daha gelmem uyumam hayatta burada"

Bir adım daha atıp " Gidiyorum şuan.."

" Çıkarken kapıyı kapat velet."

" İYİ." dedim ve kapıyı sonuna kadar açıp çıktım.

Odama gittim ve üzerimi değiştirdim saat 1 e geliyordu hava da çok az soğuktu.

Levi olsaydı sarılıp uyurdum...

Elime telefonumu alıp yatağa uzandım bildirimlere baktım biri dandik bir whatsapp grubu kurmuş ve tüm herkes vardı.

SON TİTAN SİKİCİLER

Hange : AHAHSKSOSKQKSZZAKAK hangi geri zekalı bu grubu kurdu ve salak gibi herkesi ekledi ??

Sasha : aşırı acıktım patatesli böreği olan var ???

Jean : Bir numara eklemiş herkesi sonrada cıkmış. Yani bilmiyoruz..

Sebastian : Bu grup ne ??

Levi : Kör müsün biraz yukarı çık ve oku ?

Erwin : Şaka yapıyor şaka

Eren : Eminim öyledir..

KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin