" Odaya geçelim artık... sıkıldım burada."
" Gel güzelim bu arada seninle konuşmam gereken önemli bir konu var..."
Odaya yürümeye başladık ve içeri girdik girer girmez Levi beni duvara yaslayıp öpmeye başladı ellerini tişörtümden içeri sokup göğsümü okşamaya başladı.
Nefes nefese geri çekilerek " Ne konuşacağız? "
" Düşündüm pek de önemli değilmiş."
" olsun söyle yinede."
" Haftaya evleniyoruz hayatım."
" NE ? "
" Ben her şeyi ayarladım rahat ol."
Şaşkınlıktan diyecek bir şey bulamayıp tekrar dudaklarına yapıştım.
Kapı çaldı gelen petraydı. Bana tiksinerek bakıp " Levi konuşmamız gerek yalnız."
" Ondan gizlim saklım yok ne konuşacaksan konuş."
Petra hiç bir şey demeden arkasını dönüp gitti.
" Neden geldi neden gitti bu ya "
" Bilmiyorum merak da etmiyorum. Nerede kalmıştık..." dedi elini belime sarıp.
" yorgunum "
" geç yatağa duş alıp geliyorum bende "
Yatağa ilerletip yattım bu kız resmen tüm enerjimi söküp alıyordu ya.
O sırada telefonuma gelen bildirim ile şaşkınlıktan küçük dilimi yutacaktım neredeyse .
Uchida Suzuki : HEY. HANGİ ODADASIN BİLMİYORUM HEMEN ÇIK KAFEYE GEL SİZİN BİRLİĞE KATILDIM ASKKKKKKK !!!!
Hemen onu arayıp " ŞAKA MI ??"
" HAYIR HAYIR HADİ HEMEN GEL SENİ BEKLİYORUM."
Telefonu kapatıp banyoya doğru ilerledim " Levi ben çıkıyorum "
Bornozla yanıma gelip " Nereye ve neden ? "
" En yakın arkadaşım çocukluk arkadaşım bizim birliğe katılmış bayadır görüşmüyoruz buraya gelmiş"
" Üstümü giyip geliyorum bekle."
" Tamam kaptan" dedim ve yaklaşıp boynuna sulu bir öpücük bırakıp hızlıca geri çekildim tam giderken Levi beni kollarımdan tutup kendine çekti.
" Offf hiç istemiyorum şuan neden başka zaman gelmemiş "
" Geç kalacağız çabuk giyin "
" kaptan dedin bana..." dedi ve elini kalçama getirip sıktı ve kendini iyice bana bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18
Fanfictionokuyucu × levi shipidir. manga hakkında spoiler yok. keyifli okumalar. öptüm not : +18 bölümler olacak. lütfen çok küçükler okumasın muah. Aot tarihinden bağımsızdır genel olarak.