Eren ile dışarı çıktık ve bi banka oturduk.
" Neyin var senin ? "
" Asıl senin neyin var ? "
" Anlat dinliyorum."
" Bende seni dinlemek için gelmiştim ? "
" İstediğin kadar ısrar et ben anlatmayacağım. Konuşacaksan dinliyorum."
" Levi... Bana yalan söylüyor. Victoria geldiği andan itibaren değişti..."
" Şey sana söylemem ne kadar doğru bilmiyorum ama onlar eskiden..."
" Evet biliyorum."
" Üzgünüm ama bu konuda tavsiye veremem açıkçası bu ilişkiler konusunda kendime şöyle bi baktığımda pek de başarılı olduğum söylenemez..."
Gülümsedim ve " Benimde..."
" Sana ne oldu niye böylesin ? "
" Belki başka bir zaman anlatırım. Zaten biraz daha burada kalırsan levi beni hastanelik eder."
" Yok...artık yapmaz..."
" Hayret... niye hasta falan mı ? "
" Hayır dedim ya işte Victoria geldiğinde değişti diye. Bana yalan söyledi , normalde yediğim yemeğe kadar her şeye karışan levi yemekte bi laf etmedi ayrıca senin yanına geliyorum dediğimde de tamam dedi bir şey demedi..."
" Her şey olacağına varır (y/n) sen yinede çok sıkma canını..."
" 70 yaşındaki dedem gibi konuştun lan."
" Deden mi vardı senin ? "
" Yok o öyle lafin gelişi..."
Gülümsedi ve " Birazdan yola çıkarız bence kalkalım artık."
" Olur tamam."
" İstersen bizimle gelebilirsin armin ben mikasa var arabada yani 1 kişilik yerimiz daha var..."
" Çok güzel olurdu ama zaten biliyorsun durumları... daha da kötüleşmesin...belki başka zaman."
" Tamamdır o zaman görüşürüz dediğim gibi sıkma canını kendine iyi bak."
" Görüşürüz." dedim ve odama yürümeye başladım.
İçeri girdiğimde Levi bavulları hazırlıyordu bana baktı ve
" Ben her şeyi hazırladım direkt çıkalım istersen ? "
" Tamam olur..."
Eşyalarımızı aldık ve odadan çıkıp arabaya gittik. Levi hiç bir şey demedi ama tavırlı gibi de davranmıyordu hiç bir anlam veremedim bu hareketlerine...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPTAN ( levi × okuyucu ) +18
Fanfictionokuyucu × levi shipidir. manga hakkında spoiler yok. keyifli okumalar. öptüm not : +18 bölümler olacak. lütfen çok küçükler okumasın muah. Aot tarihinden bağımsızdır genel olarak.